Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vorig jaar was op de vrijdag (dus nu) een teaserfilm op Facebook geplaatst en kregen wij de week daarop, op dinsdag, de eerste naam met Iron Maiden.
Volgende week is de week!
Staat nog steeds op Threads. Qua kleuren en de doornen om de datum komt dit precies overeen, dus de leak klopt inderdaad. Ook qua namen niet verrassend, beide headliners waren al met potlood ingetekend.
Ik totaal niet , sorry.
Die affiche van BB was bruin
Dit is bloedrood met een bruinachtig groen
Ik begin al te denken dat BB extra betaald krijgt om een fake affiche vroegtijdig te "leaken" om iedereen op het foute spoor te zetten
Nene mopje, Volbeat, TS en BB staan gewoon allemaal op Graspop, daar ben ik van overtuigd
Geen idee. Ik wil ook zelf niet te negatief doen over die band want ik ben en blijf wel gewoon fan van enkele van hun albums. En Slash is like God voor mij al heb ik ook nog maar 2 shows van hun volledig ik uitgezien. In 2023 ben ik ook gaan lopen
Ik heb intussen trouwens de interpunctie aangepast want die klopte in mijn eerste post niet
Disturbed heeft een nummer dat Unstoppable heet. Maar Disturbed in niet groot genoeg om zo specifiek naar te verwijzen, Korn is wel van een ander kaliber.