Graspop Metal Meeting 2026

Ja die BB leak klopt gewoon. Zou echt niet weten waarom ze zo'n specifieke afbeelding online gooien en dan een paar minuten later weer verwijderen.
Staat nog steeds op Threads. Qua kleuren en de doornen om de datum komt dit precies overeen, dus de leak klopt inderdaad. Ook qua namen niet verrassend, beide headliners waren al met potlood ingetekend.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ik snap de kleuren van de leak wel met de site. Nu beter dan met die foto van daarstraks met enkel rood
Ik totaal niet , sorry.
Die affiche van BB was bruin
Dit is bloedrood met een bruinachtig groen
Ik begin al te denken dat BB extra betaald krijgt om een fake affiche vroegtijdig te "leaken" om iedereen op het foute spoor te zetten 😅
Nene mopje, Volbeat, TS en BB staan gewoon allemaal op Graspop, daar ben ik van overtuigd

Refereert dat naar Axl Rose die om onverklaarbare redenen nog steeds geboekt wordt?
Geen idee. Ik wil ook zelf niet te negatief doen over die band want ik ben en blijf wel gewoon fan van enkele van hun albums. En Slash is like God voor mij 😉al heb ik ook nog maar 2 shows van hun volledig ik uitgezien. In 2023 ben ik ook gaan lopen 😅
Ik heb intussen trouwens de interpunctie aangepast want die klopte in mijn eerste post niet 😊

BB leak en site hebben zeker veel overeenkomsten. Kijk bijvoorbeeld naar de doornen in het logo in de leak en op de site.

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Wel fantastisch hoe ze alle zelfbevestigingen negeren en volgende week communicatie gaan uitsturen alsof het groot nieuws is.
de meeste festivalgangers hebben die leaks nog niet gezien, dus voor de meerderheid is het ook groot nieuws, en voor ons gewoon bevestiging

• Leuk
Waarderingen: TNFke

Users who are viewing this thread