Ah daarom hebben die ons al ingehaald in pagina'sWel leuk als we precies dezelfde discussie gaan voeren in het werchter topic en hier
Ah daarom hebben die ons al ingehaald in pagina'sWel leuk als we precies dezelfde discussie gaan voeren in het werchter topic en hier
SOAD tourt max een week of 3Kan ook nog steeds gewoon het standaard tekstje zijn bij een aankondiging met wel nog de festival data die erbij komen
Op zich prima overzicht, voor elk wat wils! Paar bedenkingen bij de haalbaarheid:Ik dacht ik post even mijn wenslijst, op basis met KI heb ik het laten beoordelen op realistisch of niet en hoe ze bij elkaar passen, tuurlijk over smaak valt niet te twisten maar ik persoonlijk zou hiervoor tekenen
Voor AI is dit nog best realistisch, als je lamb of god en FFDP vervangt door BMTH en PWD zie ik dit hem wel wordenIk dacht ik post even mijn wenslijst, op basis met KI heb ik het laten beoordelen op realistisch of niet en hoe ze bij elkaar passen, tuurlijk over smaak valt niet te twisten maar ik persoonlijk zou hiervoor tekenen
Could be of course, but I don't see them getting higher than sub.Won't they be North Stage headliners at least? I remember they headlined in 2013 or something.
If you put them as sub, they're not gonna take it!Could be of course, but I don't see them getting higher than sub.
They don't have the traction nor stage to headline at this time I'd say.
vooral omdat het al 10 jaar geleden is en DL er in 2023 nog stonden!If you put them as sub, they're not gonna take it!
Jokes aside, I think a Twisted Sister is a booking that would appeal to a wider audiance than a Def Leppard.
Slayer en Ghost op hetzelfde podium gaat echt voor drama zorgen hahahahaIk dacht ik post even mijn wenslijst, op basis met KI heb ik het laten beoordelen op realistisch of niet en hoe ze bij elkaar passen, tuurlijk over smaak valt niet te twisten maar ik persoonlijk zou hiervoor tekenen
SSSLLLAAAYYYEEERRR!!!Slayer fans kunnen beter thuisblijven als ze alleen naar Slayer kunnen luisteren...
Ik hoef niet zo nodig meer met mijn neus vooraan te staan, maar mocht ik dat bij Slayer willen dan zou ik Ghost ook een beproeving vindenSlayer fans kunnen beter thuisblijven als ze alleen naar Slayer kunnen luisteren...
Ik hoef niet zo nodig meer met mijn neus vooraan te staan, maar mocht ik dat bij Slayer willen dan zou ik Ghost ook een beproeving vinden![]()
Ik erger mij niet zo gauw aan andere mensen. En mocht dat wel zo zijn dan zoek ik een ander plekje. De weide is groot zatMaar zou je je ook staan ergeren aan omstanders die van de show staan te genieten? Denk dat dat juist toch bevordelijk moet werken voor hoe je het ervaart, zoals dat ook bij jou met Parkway Drive was?
Slayer en Ghost op hetzelfde podium gaat echt voor drama zorgen hahahaha
GMM16 stonden ze op dezelfde dag, met Ghost voor Slayer op het andere podium, ik stond te wachten voor Slayer tijdens Ghost, en veel Slayer fans om me heen stonden echt geirriteerd te kijken en ik kreeg echt dodende blikken omdat ik mee aan t zingen was![]()
Dat kan kloppen.. maar toch hoopte ik op een forum met doorgewinterde festivalgangers net iets vaker eens iets nieuws te ontdekken door een suggestie van iemand.. zoals ik dankzij jullie fijn gewauwel ook sleep token ben gaan checken. Ik begrijp de waarde wel van een headliner voor wat betreft de uitverkoop van kaarten hoor maar ik ga al zo'n 30 jaar naar de festivals en persoonlijk doe ik het meer voor het randprogramma dus vandaar dat ik mijn quote maakte.. maar kan het ook anders doen en zelf t eerste balletje opgooien haha.. kent iemand Tallah? En zou dat wat zijn voor graspop?Uiteindelijk koopt het merendeel van de mensen hun tickets op basis van de headliners. Dag programmatie is niet onbelangrijk natuurlijk, maar de headliners zijn wel waar de meeste mensen voor komen
Dat kan kloppen.. maar toch hoopte ik op een forum met doorgewinterde festivalgangers net iets vaker eens iets nieuws te ontdekken door een suggestie van iemand.. zoals ik dankzij jullie fijn gewauwel ook sleep token ben gaan checken. Ik begrijp de waarde wel van een headliner voor wat betreft de uitverkoop van kaarten hoor maar ik ga al zo'n 30 jaar naar de festivals en persoonlijk doe ik het meer voor het randprogramma dus vandaar dat ik mijn quote maakte.. maar kan het ook anders doen en zelf t eerste balletje opgooien haha.. kent iemand Tallah? En zou dat wat zijn voor graspop?
Dat sowieso! Maar gewoon buiten de gebaande paden treden en iets meer gaan beluisteren als de bands op de main stages kan je muzikale smaak al heel veel verbreden. Die zou ik dus als tip mee willen gevenAls je qua metalnamen meer nieuws wil ontdekken, moet je eens een gesprek aan gaan met de inmiddels vaste bezoekers van Alcatraz, onder andere @Jamel @Joslittel @Dr. Hannibal @johanra en @Loek123
Dan ontdek je met enige regelmaat wat nieuws verwacht ik!
Wel de geruchten gaan in deze fase gewoon nog rond (vooral) de headliners. Die worden als eerste aangekondigd en doen als eerste hun intrede in het circuit.Dat kan kloppen.. maar toch hoopte ik op een forum met doorgewinterde festivalgangers net iets vaker eens iets nieuws te ontdekken door een suggestie van iemand.. zoals ik dankzij jullie fijn gewauwel ook sleep token ben gaan checken. Ik begrijp de waarde wel van een headliner voor wat betreft de uitverkoop van kaarten hoor maar ik ga al zo'n 30 jaar naar de festivals en persoonlijk doe ik het meer voor het randprogramma dus vandaar dat ik mijn quote maakte.. maar kan het ook anders doen en zelf t eerste balletje opgooien haha.. kent iemand Tallah? En zou dat wat zijn voor graspop?
En 2 zijn er dus echt wel "concreet"Wel de geruchten gaan in deze fase gewoon nog rond (vooral) de headliners. Die worden als eerste aangekondigd en doen als eerste hun intrede in het circuit.
De kleinere namen volgen wel als meer festivals en bands beginnen aankondigen. (Dit Graspopforum duurt uiteraard niet om gewoon wat random namen in het rond te gooien, maar om "concretere" geruchten te delen)