Graspop Metal Meeting 2024

Skut10

Playlistbediener
26 jan 2024
19
28
Donderdag:
1. Tool
2. Cavalera's
3. Bleed from Within

Vrijdag:
1. Pendulum
2. Turnstile
3. Biohazard

Zaterdag:
1. Limb Bizkit
2. Brutus
3. Mr Bungle

Zondag:
1. Karnivool
2. Machine Head
3. Igorrr
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Zwaan

Playlistbediener
8 dec 2022
38
72
Hierbij mijn lijstje:

Donderdag:
1. Megadeth
2. Tool
3. All Them Witches

Vrijdag:
1. Turnstile
2. Judas Priest
3. The Vintage Caravan

Zaterdag:
1. Flotsam & Jetsam
2. Wolfmother
3. Uriah Heep

Zondag:
1. Body Count
2. Deep Purple
3. Extreme
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.166
4.306
Hier mijn lijstje. Volgorde van dagen do > zon > vrij > zat

Donderdag
1. Tool
2. Ne obliviscaris*
3. Asinhell*

Vrijdag
1. Biohazard*
2. Fear Factory*
3. Electric Callboy*

Zaterdag
1. Brutus*
2. Fleddy Melcully*
3. Kamelot*

Zondag
1. Machine Head
2. John Coffey*
3. The last internationale


* = nog nooit gezien
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
336
602
VRAAG !

ik keek even uit verveling en zie een explosie aan berichten sinds 2 jaar terug waar we toen met moeite de 200 voorbij kwamen en soms niet eens de 100

Is dat omdat in 2022 lid ben geworden ?

Misschien leuk voor de overzicht makers om eens te kijken of dat wij met ze allen tikvaardiger zijn geworden of dat we met enorm gegroeid zijn
 

Halveliter

Playlistbediener
13 mrt 2024
14
12
Heeft toch ook te maken met de rest van het dagprogramma? Je kunt je dan ook afvragen of Polyphia een logoband is. Die staan in zalen als Melkweg. Niks mis mee, maar geen formaat voor een logoband.

013 heeft trouwens een behoorlijke capaciteit hoor, max. 3000 in de grote zaal. Onder AFAS maar meer dan een gemiddelde concertzaal/club, zoals Melkweg. Een Megadeth staat ook in 013, is toch ook een logoband die niet ter discussie staat.

Als je Babymetal afzet tegen de andere bands op donderdag, snap ik wel dat ze een logoband zijn. Babymetal is groter dan Polyphia, dus een logo-positie is zeker te rechtvaardigen.
Als ge uw gelijk wilt halen door Megadeth met Babymetal te vergelijken dan moogt ge het mij niet kwalijk nemen dat ik u niet serieus kan noemen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.647
7.396
VRAAG !

ik keek even uit verveling en zie een explosie aan berichten sinds 2 jaar terug waar we toen met moeite de 200 voorbij kwamen en soms niet eens de 100

Is dat omdat in 2022 lid ben geworden ?

Misschien leuk voor de overzicht makers om eens te kijken of dat wij met ze allen tikvaardiger zijn geworden of dat we met enorm gegroeid zijn

Enorm gegroeid, kijk naar het aantal lijstjes dat is geplaatst!
 
  • Haha
Waarderingen: Slyder73x

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Lijstjes tijd?
Donderdag:
TOOL
KERRY KING
KVELERTAK

Vrijdag:
TURNSTILE
BIOHAZARD
ELECTRIC CALLBOY

Zaterdag:
BIZKIT
STEEL PANTHER
MR. BUNGLE

Zondag:
BODY COUNT
MACHINE HEAD
COREY TAYLOR
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jimmeh07

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.173
7.413
Als ge uw gelijk wilt halen door Megadeth met Babymetal te vergelijken dan moogt ge het mij niet kwalijk nemen dat ik u niet serieus kan noemen.
judas priest is ook een 013 band die dit jaar voor het eerst in de afaslive staat, die ze waarschijnlijk niet uitverkocht krijgen. Overigens had babymetal de 013 direct uitverkocht, waar zelfs judas priest, limp bizkit, megadeth een tijdje over doen. Je kunt duidelijk je eigen mening niet aan de kant zetten en kijkt niet naar de feiten, er zijn genoeg mensen die babymetal willen zien en daarom zijn ze een logo band.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.579
11.132
judas priest is ook een 013 band die dit jaar voor het eerst in de afaslive staat, die ze waarschijnlijk niet uitverkocht krijgen. Overigens had babymetal de 013 direct uitverkocht, waar zelfs judas priest, limp bizkit, megadeth een tijdje over doen. Je kunt duidelijk je eigen mening niet aan de kant zetten en kijkt niet naar de feiten, er zijn genoeg mensen die babymetal willen zien en daarom zijn ze een logo band.
Lopen qua verkoop voor AFAS Live ook ongeveer gelijk. Cijfers voor Priest zitten in ieder geval een stuk boven een uitverkocht 013. Dat ze 'm niet uitverkocht krijgen, weet ik wel zeker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Piebe71

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
251
513
Als ge uw gelijk wilt halen door Megadeth met Babymetal te vergelijken dan moogt ge het mij niet kwalijk nemen dat ik u niet serieus kan noemen.
Nounou, je hoeft niet meteen beledigd te zijn! Jij zei dat 013 een kleine zaal is, wat niet zo is. Megadeth staat er in juni, is uitverkocht wat betekent dat er 3000 kaarten zijn verkocht.

Ik vergelijk Megadeth en Babymetal niet, ik zeg dat juist dat Megadeth boven elke discussie mbt logoband verheven is? Probeer alleen maar aan te geven waarom Babymetal als logoband op donderdag helemaal niet zo vreemd is. Wie had er volgens jouw logica dan op donderdag logoband moeten zijn ipv Babymetal?
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.552
4.463
Nounou, je hoeft niet meteen beledigd te zijn! Jij zei dat 013 een kleine zaal is, wat niet zo is. Megadeth staat er in juni, is uitverkocht wat betekent dat er 3000 kaarten zijn verkocht.

Ik vergelijk Megadeth en Babymetal niet, ik zeg dat juist dat Megadeth boven elke discussie mbt logoband verheven is? Probeer alleen maar aan te geven waarom Babymetal als logoband op donderdag helemaal niet zo vreemd is. Wie had er volgens jouw logica dan op donderdag logoband moeten zijn ipv Babymetal?
Dat gebeurt wel eens op het internet als men wordt geconfonteerd met onweerlegbare feiten, die niet ingaan op de eigen ideeën.
Qua huidige populariteit t.o.v. de andere bands die dag is Babymetal nu eenmaal best groot inderdaad, ook in de Benelux.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
Als ge uw gelijk wilt halen door Megadeth met Babymetal te vergelijken dan moogt ge het mij niet kwalijk nemen dat ik u niet serieus kan noemen.
Dat zegt hij toch nergens? Ik denk gewoon dat jij persoonlijk geen fan bent van Babymetal en daarom hen liever niet in logo ziet staan. Dat kan en dat mag ook altijd, maar dan kan je dat ook gewoon zeggen :D Nu een beetje groot lopen doen en wat 'feiten' zoeken om dat te staven wordt hier snel onderuit gehaald. Daarvoor werken vele hier niet graag genoeg en hebben dus daar de tijd voor (zelfkennis is ook aanwezig bij mij ;) )
 

Davidov90

Campingartiest
21 nov 2023
77
142
Een beetje late to the party maar:

Do:
1. Megadeth
2. Tool
3. NeO
Honorable mentions: Brothers of Metal, Amaranthe

Vrij:
1. FFDP (sorry not sorry)
2. Bruce Dickinson
3. Judas Priest
HM: Vintage Caravan, Avantasia, P.O.D.

Zat:
1. A7X
2. BMTH
3. I9K
HM: Kamelot, Limp Bizkit, Vola

Zo:
1. Scorpions
2. Machine Head
3. Corey Taylor
HM: Rival sons, Atreyu.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken