Graspop Metal Meeting 2024

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.359
5.929
We hebben we al meermaals gezien dat hij betrouwbaar is
Precies. En ook al komt er vandaag onverhoopt uiteindelijk niks, verandert dat in mijn ogen weinig aan de betrouwbaarheid van Jimmy zijn info. Dat zijn meer de grillen van de festivalwereld in zijn algemeenheid. We weten allemaal dat er heel vaak dingen op het laatste moment veranderen of afgeblazen worden. Jimmy deelt wat hij weet, in het verleden is al vaak genoeg gebleken dat hij meer weet dan wij, en dat in goed vertrouwen deelt. Lijkt me heel vermoeiend dat dan toch nog elke keer je betrouwbaarheid in twijfel getrokken wordt door random nobody’s die het grotere plaatje niet kennen/snappen. Een beetje vertrouwen en respect voor onze bewezen insiders aub!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
As expected, there's some bad news: According to the Rock Am Ring organisation Mudvayne have canceled all of their EU dates for 2024.
Mudvayne kan nu wel definitief afgeschreven worden lijkt het op, was er al bang voor. RaR/RiP waren de laatste festivals die die band nog op de line up hadden staan geloof ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

knalboon

Campingartiest
1 okt 2022
74
195
Na al die lofzang hier weet je hoe je straks over het trein gaat Jimmy

3714_tante-rikie-draagstoel-zwarte-cross-2013.jpg
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.449
Kan het ook verkeerd hebben, maar dacht dat er eerder in de week nog een "pinned" bericht op de facebook van Graspop stond. Nu niet meer in ieder geval
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
261
405
Kan het ook verkeerd hebben, maar dacht dat er eerder in de week nog een "pinned" bericht op de facebook van Graspop stond. Nu niet meer in ieder geval
Klopt. De poster is niet meer gepined op hun Insta (tenminste bij mij niet meer). Ze zijn in elk geval bezig met iets!
Nog 6 uur te gaan!
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken