Graspop Festileaks Meeting 2025

ChatGPT is zo te zien ook de metaldome vergeten
(en als we het 'house' niet tellen als de Classic Rock, dan staat die er ook niet op)

Donderdag om 13:00 de hoofdmeeting inderdaad.

Verder zag ik nog de opties op andere dagen, laat ik aan jullie verder over of daar behoefte aan is, ben er die dagen zelf niet natuurlijk. Maar als dat prima momenten zijn voor de meesten, zal ik t in de openingspost erbij zetten!

Vrijdag 17:45 bij start Ghost Inside
Zaterdag 14:00 bij Jupiler Dirty Honey

Zondag nog niks.

Zeker! Wordt 'gewoon' Psychonaut. Zonde van Deafheaven, maar het langverwachte Graspop debuut van één van mijn favoriete bands wil ik echt niet missen.
De enige rede waarom ik twijfel is omdat ik psychonaut ook op lokerse feesten ga zien. Heb deafheaven op groezrock 1 maal gezien met slecht geluid. Toch wordt het wss mijn favoriete Belgische band ooit: psychonaut.
on topic. Zal de meeting donderdag en zaterdag worden voor mij. Hoop dat zaterdag doorgaat. En dat er nog duidelijk wordt afgesproken waar aan de jupiler stage. Optie is aan zijkant (linkerkant) rolstoelpodium?

• Leuk
Waarderingen: Jamel
De enige rede waarom ik twijfel is omdat ik psychonaut ook op lokerse feesten ga zien. Heb deafheaven op groezrock 1 maal gezien met slecht geluid. Toch wordt het wss mijn favoriete Belgische band ooit: psychonaut.
on topic. Zal de meeting donderdag en zaterdag worden voor mij. Hoop dat zaterdag doorgaat. En dat er nog duidelijk wordt afgesproken waar aan de jupiler stage. Optie is aan zijkant (linkerkant) rolstoelpodium?
Rolstoelpodium Jupiler Stage klinkt goed.

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
Tijd om weer een meeting te plannen voor de komende editie van Graspop. We kunnen uiteraard weer elke dag een meeting plannen, maar handig om in ieder geval één hoofd-meeting te plannen.

Wie, wat, waar en wanneer?

Donderdag 13:00 kruis van Northstage
Vrijdag
Zaterdag
Zondag

Afbeelding wordt nog vervangen wanneer nieuwe plattegrond er is.
Bekijk bijlage 14015
@Koekdoos Kan je wel even duidelijk maken dat er dan een optrede bezig is aan de north stage maar dat het het kruis is van de south stage als ik het goed heb gezien? Of is het niet logischer om aan het kruis van de south stage te staan zoals nu staat afgebeeld als daar een optrede bezig is. Misschien is het nu wel voordeliger aan de south stage zoals het nu staat aangeduid omdat volk sneller naar de marquee kan of sneller van de jupiler stage naar south stage kruis kan komen, terwijl het optrede aan de north stage bezig is.

@Koekdoos Kan je wel even duidelijk maken dat er dan een optrede bezig is aan de north stage maar dat het het kruis is van de south stage als ik het goed heb gezien? Of is het niet logischer om aan het kruis van de south stage te staan zoals nu staat afgebeeld als daar een optrede bezig is. Misschien is het nu wel voordeliger aan de south stage zoals het nu staat aangeduid omdat volk sneller naar de marquee kan of sneller van de jupiler stage naar south stage kruis kan komen, terwijl het optrede aan de north stage bezig is.

De afbeelding moet ik nog aanpassen! Voor de donderdag wordt het het kruis bij de north stage. Zo vroeg op de dag ben je van elk kruis wel snel bij een andere stage, dan staat het grote veld voor de mainstage toch nog niet vol (lijkt me).

Hoe gaan we dit overbrengen naar de rest van de Graspop gangers? Want volgens mij volgens weinigen deze thread.
Zal ik het in de app groepen gooien en in het hoofdtopic plaatsen?

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
Ik zal ook wel eens langskomen voor de eerste keer. Zie wel welke. Donderdag waarschijnlijk niet want wat vroeg.

Afbeelding in de openingspost ook aangepast.

Eerste meeting bij het kruis van de Northstage op donderdag beginnend vanaf 13:00

Tweede meeting bij het kruis van de Southstage op vrijdag om 17:45

Derde meeting bij de Jupiler tribune op zaterdag om 14:00

Zondag nog geen meeting gepland.

1749708670317.jpeg

Eerste meeting bij het kruis van de Northstage op donderdag beginnend vanaf 13:00

Bekijk bijlage 14568
Ik kom je denk ik ook wel ff gedag zeggen donderdag Bas! En dan snel weer door naar de muziek om het maximale uit mijn enige dagje Graspop te halen dit jaar

Bekijk bijlage 14568

Thanks @Koekdoos ! Ik werk het verder uit en deel het ook in de app groepies. :)

• Leuk
Waarderingen: Piebe71

Users who are viewing this thread