GMM Marquee Bracket

Amenra - Emperor: 0-10

Dit geeft niet per se mijn persoonlijke smaak weer, Amenra mag dit best winnen, maar niet met teveel verschil aub :) dus om het iets meer gelijk op te laten gaan alle punten op Emperor

• Leuk
Waarderingen: nikita en RubenJS
Amenra - Emperor: 2-8

Alhoewel ik tegenwoordig meer Amenra luister dan Emperor vind ik dat Emperor als één van de grondleggers van black metal die spot meer verdiend.

Amenra - Emperor: 10-0
No Way Wow GIF by Bounce

Ik heb momenteel het nummer Sunken City op van Howling Giants (wat trouwens denk ik nog wel een Jamel en Johanra band is, zijn momenteel op tour door Europa ik check ze uit omdat ik zondag in Hamburg ben en ze daar wil zien als tijdsverdrijf. Maar speelden eerder deze tour ook op Desertfest Londen) en op een bepaald moment in dat nummer roepen ze no. En juist op dat moment zag ik deze post 😂

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Joslittel en Jamel
Ik heb momenteel het nummer Sunken City op van Howling Giants (wat trouwens denk ik nog wel een Jamel en Johanra band is, zijn momenteel op tour door Europa ik check ze uit omdat ik zondag in Hamburg ben en ze daar wil zien als tijdsverdrijf. Maar speelden eerder deze tour ook op Desertfest Londen) en op een bepaald moment in dat nummer roepen ze no. En juist op dat moment zag ik deze post 😂
Haha, wat een toeval!

Inderdaad een prima band, wat mij betreft. Veel plezier daar in Hamburg!

• Leuk
Waarderingen: won666
Ik kan ontelbaar veel argumenten verzinnen voor welke puntenverdeling dan ook. Beide bands mogen van mij dit spel winnen. Vandaag verdeel ik de punten in het voordeel van Emperor. Fantastische band, grensverleggend en de grootste tent op een metalfestival is de plek waar dit hoort te staan en thuis is. Amenra voelt zich inmiddels op meer plekken thuis
Zoals op Paaspop waar je gelukkig tijdens die saaie stille momenten nog die vrolijke discobeat van de tent ernaast door hoorde.
Of zoals op Øya, waar kwart tent leegstroomde, hoofdschuddend of lachend.

Nee hoor, je hebt gelijk. Deze band is metalfestivals meer ontgroeid of hebben andere plekken zich meer eigen gemaakt dan Emperor

en terecht!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
1779839861698.png

Nou, deze was wel duidelijk, hè? ;)
Geen echte verrassing uiteraard, en niet alleen omdat het een Belgische band is.
Toch ook knap hoe ver Emperor al gekomen is in dit spel!

1779839782790.png

Benieuwd of deze iets spannender gaat worden..:

1779840076897.png

Opeth - Paradise Lost:

Tja, dit soort duivelsdilemma's zijn natuurlijk onvermijdelijk in deze fase van het spel, maar dat maakt het er niet makkelijker op... 😶
Op rationele wijze kan ik niet echt een keuze maken, dus moet ik voor deze keer maar met mijn gevoel spreken:

Opeth - Paradise Lost: 4-6

nervous k&p GIF by myLAB Box

Users who are viewing this thread