GMM Marquee Bracket

Paradise Lost - Mastodon: 6-4

Twee fantastische bands, maar in deze top-8 de twee minsten wat mij betreft. Vind Paradise Lost niet echt een Marquee head, maar meer een band voor wat vroeger op de dag. En Mastodon (hoe ontzettend vet het ook is dat ze daar dit jaar staan) überhaupt niet de ultieme Marquee band, die staan op elke stage wel hun mannetje.

Net als ergens in een eerdere ronde: het nieuwste album van Paradise Lost is zeer goed en ik heb er veel respect voor dat zij na bijna 40 jaar in het wereldje nog steeds kwalitatief goeie muziek blijven uitbrengen. Dat is er niet veel gegeven. Dus vandaar mijn lichte voorkeur voor Paradise Lost.

Waarschijnlijk ben ik dit jaar wel bij Mastodon te vinden, maar om bij mij van Paradise Lost te winnen moet je wel van zeer goeden huize komen, in deze fase ook maar weer voor alles of niets.

Paradise Lost - Mastodon: 10-0

Paradise Lost - Mastodon: 0-10

Wordt wel heel eentonig anders 😅 maar ik word persoonlijk ook wel echt enthousiaster van Mastodon als Marquee headliner dan Paradise Lost, die prima een positie of twee daaronder kunnen spelen.

Paradise Lost - Mastodon: 6-4

Twee fantastische bands, maar in deze top-8 de twee minsten wat mij betreft. Vind Paradise Lost niet echt een Marquee head, maar meer een band voor wat vroeger op de dag. En Mastodon (hoe ontzettend vet het ook is dat ze daar dit jaar staan) überhaupt niet de ultieme Marquee band, die staan op elke stage wel hun mannetje.

Net als ergens in een eerdere ronde: het nieuwste album van Paradise Lost is zeer goed en ik heb er veel respect voor dat zij na bijna 40 jaar in het wereldje nog steeds kwalitatief goeie muziek blijven uitbrengen. Dat is er niet veel gegeven. Dus vandaar mijn lichte voorkeur voor Paradise Lost.
Eigenlijk zegt Jamel exact wat ik ook wilde zeggen inclusief dezelfde puntenverdeling.

Dus keer 2!

• Metal!
Waarderingen: Jamel
Paradise Lost 10-0 Mastodon

Trouwens wel ergens oneerlijk dat My Dying Bride maar 1 keer moet verliezen om eruit te gaan (ook al hoort het bij het concept)

Allebei goede bands.
Mastodon is vaak ook buiten de tent te vinden.

Daarom alle punten naar Paradise Lost. Die is echt wel aan de marquee gekluisterd

Paradise Lost - Mastodon: 10-0

• Leuk
Waarderingen: BlackRamIndian

Users who are viewing this thread