GMM Marquee Bracket

PFFFF wat een pijnlijke dit
My dying bride - Emperor 6-4

Hoe geweldig emperor ook was in de marquee, was de eerste keer MDB in de marquee voor mij zo een magische ervaring op mijn eerste volledige graspop dat ik ze het voordeel moet geven.

My Dying Bride - Emperor: 5-5

Ik zou het niet weten. Ken van beide te weinig. Dus neutraal in deze

My Dying Bride - Emperor: 0 - 10

Hoewel eigenlijk ook heel erg nieuwsgierig ben naar een MDB show in de marquee, moet ik toegeven dat ik ze nog nooit live gezien heb en dus enkel maar kan afgaan op opnames en dan is Emperor, die ik wel al live zag dus de enige mogelijke keuze.

1779492136824.png

Wow, dit was pas een duel! 😊
Twee bands die duidelijk aan elkaar gewaagd waren, waarbij het lang onduidelijk was wie er nou zou gaan winnen.
Emperor, dat in het begin nog tegen een niet geringe achterstand aankeek, pakte echter in de slotfase een beslissende voorsprong, al werd die op het allerlaatst nog een stuk kleiner, waardoor het nog even spannend werd, maar MDB strandde uiteindelijk op slechts 16 punten verschil.
Vaste stemmers als @Paddy , @Sjakie de Wit en @thesummoning hadden nog voor een andere uitkomst kunnen zorgen, maar daar bleef het dus bij.

1779491882788.png

En we gaan weer door:

1779492342935.png

Paradise Lost - Mastodon:

Mastodon nog nooit echt goed gezien, en ik vrees dat dat ook dit jaar op GMM niet gaat gebeuren, maar sowieso zouden ze het voor mij waarschijnlijk nooit gaan redden tegen Paradise Lost.

Paradise Lost - Mastodon: 10-0

• Leuk
Waarderingen: BlackRamIndian

Users who are viewing this thread