Hoe kan het dat Tiamat wint van Testament !?Bekijk bijlage 20343
Morele winnaars: @Black Hammer , @Ceeweb , @gmm033 , @Jamel , @Joslittel , @jvandeweyer
- COF schoot uit de startblokken (valse start?), maar werd al snel teruggepakt door Emperor en won met twee vingers in de neus.
- Opeth won eveneens overtuigend met een dubbel aantal punten t.o.v. Heilung.
- Tiamat en Testament gingen redelijk gelijk op. Testament kwam nog even in de buurt, maar Tiamat behield zijn voorsprong van begin tot eind.
- DB nam vroeg afstand, maar zag LOG al snel weer terugkomen en zelfs heel even de leiding overnemen. DB stelde echter weer direct orde op zaken en won relatief eenvoudig.
Bekijk bijlage 20344
Dat betekent dat we afscheid moeten nemen van Cradle Of Filth, Heilung, Testament en Lamb Of God.
Toch zeker niet de allerminste namen, wat heet, als dat dit jaar de 4 Marquee headliners zouden zijn geweest (COF staat er ook daadwerkelijk), had vrijwel niemand geklaagd, lijkt me!
Next:
Bekijk bijlage 20345
Children Of Bodom - Mastodon:
Type O Negative - Meshuggah:
Kreator - Satyricon:
Ayreon - Anthrax:
En btw @MetalLimbo ik had een fout gemaakt zie ik in het overzicht. Testament moest uiteraard haar volle 10 punten krijgen. Ik heb fout van iemand gekopieerd
En ik schaam me kapot voor het onrecht dat ik Testament heb aangedaan. Dit ga ik moeten goedmaken. Nog eens crowdsurfen bij hen op Alcatraz?
Laatst bewerkt: