Festileaks Forum zoekt extra Sfeerbeheerders

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Hi all,

Het Festileaks Festival Forum blijft groeien en groeien en om alles in goede banen te kunnen blijven leiden, ben ik op zoek naar mensen die het leuk zou vinden om het team van Sfeerbeheerders te versterken.

Samen met het nieuwe team wil ik ook nadenken over een nieuwe invulling van de rol. Momenteel bestaat die met name uit moderatietaken (zoals (sporadisch) ingrijpen als een discussie uit de hand loopt of het reageren op spam) en administratieve taken (zoals zorgen dat ieder relevant festival een topic heeft en zorgen dat discussies ook op de juiste plek plaatsvinden). Daarnaast wil ik echter graag pro-actieve taken toevoegen: dat wil zeggen het op een positieve manier beïnvloeden van discussies. Sfeerbeheerders worden conversation starters: bijvoorbeeld door het organiseren van een competities of games, door het opgooien van een interessante stelling of het starten van nieuwe subtopics binnen de festivalfora.

Lijkt het je leuk om op deze manier in het centrum van de community te staan, voel je dan zeker aangesproken! Ik nodig je graag uit een DM te sturen met waarom je geïnteresseerd bent en wat je zou kunnen toevoegen aan het team. Aan het einde van de maand nodig ik alle gekozen kandidaten uit voor een video-call waarin we elkaar kunnen ontmoeten en verdere plannen kunnen maken voor een mooie toekomst op dit forum.

Kom maar door! 🥳

Cheers, Jos
Festileaks
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Helaas nog weinig animo! Mocht je het toch wat vinden, stuur me voor einde van de week een berichtje met interesse aub :)
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Per vandaag verwelkomen we vijf nieuwe toevoegingen aan het Sfeerbeheerders team:
Zij voegen zich bij:
Met een verdubbeling van het team hoop ik het Festileaks Festival Forum een nieuwe impuls te geven als het gaat om het zijn van een fijne plek om digitaal rond te hangen. Waar altijd veel te beleven is, waar je je prettig kunt voelen en waar je wordt uitgenodigd deel te nemen aan de levendigheid.

Succes allemaal!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Goeie keuzes, al zeg ik het zelf ;)

Maar serieus, fijn om te zien dat er enkele bekende gezichten hier nu deel zijn van het team!
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Brian

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Welkom allemaal en succes.

Maar een kleine kritische noot. Sommige hebben weinig nog geplaatst op forum en zitten nu al in sfeerbeheer. Uiteraard geef jullie de voordeel van mijn twijfel. Maar ik hoop wel een beetje op actief sfeerbeheer. En dan moet je (naar mijn mening) wel veel meekrijgen wat er gebeurt en hoe zaken ontstaan.

Nogmaals is dit naar niemand persoonlijk gericht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken