Festileaks Festival Draft VIII

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik verwacht nog steeds een reactie/rectificatie/oplossing van Hare Majesteit @Brian.
Hoi iedereen. Ik kom mijn naam enkele keren tegen. Iets gebeurd?

Ik ben gisteren weer begonnen met stage in het onderwijs op donderdag en vrijdag. Nieuwe omgeving en continu kinderen om je heen die je aandacht willen = veel energie die daaraan kwijt gaat. Daarnaast ook nog veel werken. Niet dat ik me aan jullie moet verantwoorden, maar dan weet je waarom ik soms laat reageer ;).

Ik zal de fouten hier en daar weg werken. Sorry voor het ontstane ongemak, al had @wenteldave gewoon beter moeten kijken. (grapje hoor Dave, ik doe het zelf vaak ook op jouw manier).
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Tijd voor de eerste Nederlandse aankondiging voor de 2023 editie van Jozzfest. En wat voor. Deels geboren uit de hometown van de organisatie met een even krachtige als kwetsbare frontvrouw. Ze verwerkt haar eigen trauma's in deze intense, sfeervolle metal. Bij ons komt het binnen. Afgaande op de reacties op hun Roadburn show bij veel meer van u. Met trots kondigen we met GGGOLDDD de volgende naam aan voor JozzFest.


@Rikkie
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Tijd voor de eerste Nederlandse aankondiging voor de 2023 editie van Jozzfest. En wat voor. Deels geboren uit de hometown van de organisatie met een even krachtige als kwetsbare frontvrouw. Ze verwerkt haar eigen trauma's in deze intense, sfeervolle metal. Bij ons komt het binnen. Afgaande op de reacties op hun Roadburn show bij veel meer van u. Met trots kondigen we met GGGOLDDD de volgende naam aan voor JozzFest.


@Rikkie
Ik was er toch van overtuigd dat deze erin zou blijven voor de vrije keuze 🤬
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Tijd voor de eerste Nederlandse aankondiging voor de 2023 editie van Jozzfest. En wat voor. Deels geboren uit de hometown van de organisatie met een even krachtige als kwetsbare frontvrouw. Ze verwerkt haar eigen trauma's in deze intense, sfeervolle metal. Bij ons komt het binnen. Afgaande op de reacties op hun Roadburn show bij veel meer van u. Met trots kondigen we met GGGOLDDD de volgende naam aan voor JozzFest.


@Rikkie
Kutzooi. Ik denk dat dit de vervelendste draft tot nu toe is.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Hoi iedereen. Ik kom mijn naam enkele keren tegen. Iets gebeurd?

Ik ben gisteren weer begonnen met stage in het onderwijs op donderdag en vrijdag. Nieuwe omgeving en continu kinderen om je heen die je aandacht willen = veel energie die daaraan kwijt gaat. Daarnaast ook nog veel werken. Niet dat ik me aan jullie moet verantwoorden, maar dan weet je waarom ik soms laat reageer ;).

Ik zal de fouten hier en daar weg werken. Sorry voor het ontstane ongemak, al had @wenteldave gewoon beter moeten kijken. (grapje hoor Dave, ik doe het zelf vaak ook op jouw manier).
WIJ WILLEN OOK AANDACHT MEESTER
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Brian

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
We hebben nog twee main stage spots over: een headliner en een sub. De eerste is voor een artiest met 15 albums. Dit komt neer op 1,5 album per jaar. De absolute doorbraak kwam in 2017 met het album There's really a wolf. Russ


@Oasiss
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
A tout le monde, a tout mes amis, je vous aime, je dois partir.
Megadeth zal na hun zegetocht op Graspop naar Rock Blomberghen komen. Dave Mustaine zijn keelkanker is gelukkig genezen. Wie denkt dat hij daardoor niet meer kan zingen, denkt fout, want hij is nog goed bij stem. Ook de rest van zijn band is in topvorm. Naast Slayer dan ook nog een tweede naam van de big four mogen programmeren is zeker en vast al een eer.

@HollandiaFCB
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken