Festileaks Festival Draft VIII

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Had dat andersom verwacht! JW is een vrij kleine headliner toch?
Ik doe dan ook geen Werchter-esk festival. Bovendien is TWOD hier toch nog steeds subniveau, denk ik (alhoewel DTRH geheadlinet) en Jack White reeds co-headliner op Werchter geweest sow. Komt wel nog een naam bij, bij één van de twee dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Had dat andersom verwacht! JW is een vrij kleine headliner toch?
In Köln hebben ze de afgelopen tour allebei in Palladium gespeeld, heb niet het gevoel dat de een groter is dan de ander. Denk wel dat JW meer variatie in zijn set kan maken met o.a. White Stripes, dead Wheater, Raconteurs en zijn steeds groter wordende solo materiaal.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Eefje-de-visser.png


Volgens mij is voor mij de eer om de eerste Nederlandse naam van de Draft aan te kondigen. Dit kan natuurlijk niemand anders zijn dan de act van afgelopen festivalseizoen.


@royke
@Lion
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Onze volgende naam is een persoonlijke favoriet van de organisatie die volgende zomer haar headlinedebuut maakt in de lage landen. En waar anders dan het festival waar ze ondertussen meer dan thuis is na drie eerdere (magische) passages? Ook bij haar laatste passage in de AB mochten we opnieuw getuige zijn van deze magie. We zijn meer dan ooit overtuigd dat zij het festival op fenomenale wijze zal afsluiten: Aurora!


@Brian
@royke
Auw!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik denk eens even kijken wanneer ik weer aan de beurt ben, is @Brian zichzelf gewoon vergeten in ronde 4. Beurtje overslaan dan maar? :D
Ja, er was iets misgegaan en ik dacht dat ik het gefixt had. Maar blijkbaar was mijn kopiëren en plakken toch niet goed gegaan
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
fleet-foxes-header2.jpeg

Vierde naam van From The Lions Mouth is bekend!


Deze week zijn Fleet Foxes te zien in Paradiso en TivoliVredenburg, mocht je geen kaartjes hebben gescoord? Geen ramp! Ze staan komende zomer ook op From The Lions Mouth.

Het laatste Nederlandse festival dat de Amerikaanse folkband aandeden was Down The Rabbit Hole in 2017. Hoogste tijd om ze weer eens mee te pakken.

Afgelopen tijd werden onder andere al Foo Fighters, PJ Harvey en Queens Of The Stone Age bekendgemaakt voor het festival. Maar ze zijn nog niet klaar met nieuwe namen strooien. Het festival belooft de komende weken nog meer namen te presenteren.

Stay tuned!



Next: @wenteldave@HollandiaFCB
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Aankondiging Naam Zondag
Een aantal jaar geleden kwam Sean Bowie voor het eerst naar Nederland. De School in Amsterdam werd aangedaan, maar misschien nog belangrijker, het prestigieuze Le Guess Who?. Zoals zoveel namen die daar staan, zorgt dat altijd net voor een extra duwtje in de rug. Met een te gekke combinatie van rock, electronica en meer windt deze artiest deze meer mensen om z'n vingers. Meest recent nog gaf hij een optreden op Lowlands 2022, waar indruk werd gemaakt, al stond de tent niet zoveel vanwege een andere fenomeen. Het is tijd voor Gospel for a New Century, Yves Tumor!

Yves Tumor komt erbij op de zondag van Nine Inch Nails, een combinatie die de organisatie deed smullen. En wij waren niet de enige, want NIN had hetzelfde, aangezien Yves Tumor daar in het voorprogramma stond.


@HollandiaFCB > @theblackmadness
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
We gaan lekker door met het boeken van artiesten die op de wishlist staan voor volgend jaar. Na Stromae, Angèle en Gorillaz is het nu de beurt aan het bruutste rapduo van het moment. En nee ze komen niet uit de Lage Landen maar Straight Outta 'Merica. De hoofdboeker is niet de grootste liefhebber van hip hop, maar er zijn een aantal uitzonderingen. De vibe en de energie die deze twee heren op de bühne leggen is een must see en garandeert een memorable optreden die je niet snel zult vergeten. Killer Mike en El-P oftewel Run The Jewels! zullen de boel in vuur en vlam komen zetten met hun politiek beladen hip hop die ook uitermate toegankelijk is voor de punk- en rockliefhebber.

legend has it GIF by Run The Jewels



@theblackmadness dus
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Net op tijd aan het einde van mijn pauze:
Go!
Met dit episch stukje tekst uit het even episch nummer Freak On A Leash kondigen we een nog epischere artiest aan. Korn zal ook op de wei van Rock Blomberghen staan. Ze staan nog hoog op mijn bucketlist en daarnaast dacht ik bij de docu over woodstock ´99 enkel: wat een fantastisch concert. Een uitzinnig publiek en een zeer strak spelende band en zanger. Gelukkig staat dit ook online. Vandaag de dag brengen ze nog steeds fantastische live shows en dat ook nog eens met een nieuwe plaat onder de arm.


@Oasiss @Rikkie
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
We gaan lekker door met het boeken van artiesten die op de wishlist staan voor volgend jaar. Na Stromae, Angèle en Gorillaz is het nu de beurt aan het bruutste rapduo van het moment. En nee ze komen niet uit de Lage Landen maar Straight Outta 'Merica. De hoofdboeker is niet de grootste liefhebber van hip hop, maar er zijn een aantal uitzonderingen. De vibe en de energie die deze twee heren op de bühne leggen is een must see en garandeert een memorable optreden die je niet snel zult vergeten. Killer Mike en El-P oftewel Run The Jewels! zullen de boel in vuur en vlam komen zetten met hun politiek beladen hip hop die ook uitermate toegankelijk is voor de punk- en rockliefhebber.

legend has it GIF by Run The Jewels



@theblackmadness dus
Verdomme, daar gaat mijn volgende (co)headliner.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Net op tijd aan het einde van mijn pauze:
Go!
Met dit episch stukje tekst uit het even episch nummer Freak On A Leash kondigen we een nog epischere artiest aan. Korn zal ook op de wei van Rock Blomberghen staan. Ze staan nog hoog op mijn bucketlist en daarnaast dacht ik bij de docu over woodstock ´99 enkel: wat een fantastisch concert. Een uitzinnig publiek en een zeer strak spelende band en zanger. Gelukkig staat dit ook online. Vandaag de dag brengen ze nog steeds fantastische live shows en dat ook nog eens met een nieuwe plaat onder de arm.


@Oasiss @Rikkie
Ha! Had gehoopt die de volgende ronde te kunnen kiezen
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Op het Live Forever Festival wordt waarde gehecht aan diversiteit en inclusie. Geprobeerd wordt altijd een zo divers mogelijk programma te boeken met bijvoorbeeld oog voor een goede verhouding mannelijke en vrouwelijke artiesten.

Dat diversiteit een ongoing leerproces is, besef ik en eigenlijk schitterde één genre in de afgelopen edities door afwezigheid. Daar gaan we dit jaar iets aan doen:

OPETH


@Rikkie
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Op het Live Forever Festival wordt waarde gehecht aan diversiteit en inclusie. Geprobeerd wordt altijd een zo divers mogelijk programma te boeken met bijvoorbeeld oog voor een goede verhouding mannelijke en vrouwelijke artiesten.

Dat diversiteit een ongoing leerproces is, besef ik en eigenlijk schitterde één genre in de afgelopen edities door afwezigheid. Daar gaan we dit jaar iets aan doen:

OPETH


@Rikkie
Goddoemme.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken