Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Nope. Is dat.. zo vreemd?
Ja en nee. Met k-pop heel populair en up and coming, had ik eerlijk gezegd wel verwacht dat jij een Koreaanse naam zou hebben.

Maar lees het vooral als een knipoog en niet als kritiek. Benieuwd naar je affiche.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ja en nee. Met k-pop heel populair en up and coming, had ik eerlijk gezegd wel verwacht dat jij een Koreaanse naam zou hebben.

Maar lees het vooral als een knipoog en niet als kritiek. Benieuwd naar je affiche.
Nee, geen k-pop.. Hoewel ik daarmee misschien @ThijsDB wat teleurstel haha. Weet alleszins wel een naam die hem zou plezieren. Hmmmm.

Probleem is dat ik alle spots voor m'n podia al heb ingevuld, daarmee. Eens zien. :LOL:
 
  • Leuk
  • Thinking
Waarderingen: Paddy en Thisso

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Pffff, vraag niet hoe maar gelukt. Ik ben nog een naam tegen gekomen waarvan ik helemaal paf sta dat die niet genomen is, Dus meteen op een belangrijk slot op mijn festival gegooid. Zo, nu snel slapen want over een paar uurtjes (stomme zomertijd) moet ik richting het vliegtuig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Er missen nog 4 lijsten. Maar nog verder uitstellen is ook weer zowat. Ik ga ervan uit dat de resterende 4 lijsten nog wel komen en dat dit in alle eerlijkheid zal gaan. Wie later vandaag en morgen t/m woensdag geen tijd meer heeft voor zijn of haar presentatie, voel je vrij om deze nu hier te plaatsen gewoon.

Heb je de mogelijkheid om nog een paar uur te wachten met delen of heb je begin komende week tijd, ook prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.198
@Brian heeft mij gevraagd om eventjes zijn line-up te posten omdat hij zo nodig naar Death Cab for Cutie in Londen moest...
Jambinai staat trouwens op de poster, maar die wordt vervangen door Parannoul omdat die al gekozen is. En meneer is wel meer onzorgvuldig geweest, want het is Hualun i.p.v. Hualan en Clannad i.p.v. Clanned :) Doet er verder niet toe, dit is de line-up van World Wide Wings!

Brian schrijft er later nog een stukje bij.

Mazzel en veel plezier met de rest van de line-ups!

1679782242681.jpeg

En de Clashfinder: https://clashfinder.com/s/worldwidewings/?user=Chileera.
 
Laatst bewerkt:

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
@Brian heeft mij gevraagd om eventjes zijn line-up te posten omdat hij zo nodig naar Death Cab for Cutie in Londen moest...
Jambinai staat trouwens op de poster, maar die wordt vervangen door Parannoul omdat die al gekozen is. En meneer is wel meer onzorgvuldig geweest, want het is Hualun i.p.v. Hualan en Clannad i.p.v. Clanned :) Doet er verder niet toe, dit is de line-up van World Wide Wings!

Brian schrijft er later nog een stukje bij.

Mazzel en veel plezier met de rest van de line-ups!

1679782242681-jpeg.4414


En de Clashfinder: https://clashfinder.com/s/worldwidewings/?user=Chileera.
Dankjewel voor deze fantastische aankondiging. De terechte kritiek incasseer ik, al zal ik tal van goede smoesjes kunnen verzinnen. Ik ga vanaf de oever van de Theems wachtend op de Cambridge vs Oxford race en beetje toelichting geven. (Btw, ik ben niet voor DCFC naar Londen, maar ze zien in de Royal Albert Hall is wel een hele mooie bijkomstigheid).

Zoals jullie kunnen zien is het programma van world wide wings bekend gemaakt. 3 podia, waarvan 2 in de buitenlucht en 1 een tent is. In de tent kun je op ontdekkingstocht om muziek uit de hele wereld te ontdekken. De band vonden het gelukkig geen probleem om tot laat in de nacht door te spelen.

Wat misschien opvalt is de late aanvangstijd. Dit is bewust gedaan om de nachtvlinder wat rust te gunnen. Vanaf 17u gooien we de podia open en mogen artiesten van de hele wereld hun kunsten laten zien. Hele wereld? Nee, dat ook weer niet. Wegens de moeilijkheidsgraad hebben we ervoor gekozen om een affiche samen te stellen zonder acts uit de vs of vk. Mooie uitdaging vond ik zelf.

Hoewel de headliners wat variëren qua grootte, is er elke dag een gebalanceerde line up ontstaan. En daarna een groot nachtprogramma. Wat te denken van Eric Prydz bijv.

Speciale aandacht voor levende legende Boudewijn de groot. De eerste dag zal hij zijn persoonlijke favorieten spelen, de tweede dag een ode aan Henny Vrienten in de voor van het vreemde kostgangers materiaal en de laatste dag als sub headliner zijn grootste hits.

Ga op ontdekkingstocht, ga genieten, ga dansen, ga naar world wide wings.

@Koekdoos bedankt voor de organisatie alvast (zware werk gaat nu komen ;) )

@wenteldave Dank voor het meermaals als redder in nood fungeren

@de rest bedankt voor het geduld en minder voor de mooie namen wegsnoepen (denk aan Abba op de plek van Wizkud @Timmetje !)
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Poh, Boudewijn op drie spots waaronder muziek van Vreemde Kostgangers.... heerlijk. :love:

Veel plezier in Londen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.150
2.914
@Brian heeft mij gevraagd om eventjes zijn line-up te posten omdat hij zo nodig naar Death Cab for Cutie in Londen moest...
Jambinai staat trouwens op de poster, maar die wordt vervangen door Parannoul omdat die al gekozen is. En meneer is wel meer onzorgvuldig geweest, want het is Hualun i.p.v. Hualan en Clannad i.p.v. Clanned :) Doet er verder niet toe, dit is de line-up van World Wide Wings!

Brian schrijft er later nog een stukje bij.

Mazzel en veel plezier met de rest van de line-ups!

1679782242681-jpeg.4414


En de Clashfinder: https://clashfinder.com/s/worldwidewings/?user=Chileera.
Poster lijkt niet goed te lukken, enkel voor mij?
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Ik vond het de vorige editie wel overzichtelijk dat we een los topic hadden voor de presentaties, kunnen we dat niet weer doen? Al zijn we nu al begonnen natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken