Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
maxresdefault.jpg


Sama' Abdulhadi (Palestina)

@Lion
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
743
1.525

Charli XCX is een Britse zangeres die bekend staat om haar unieke en vooruitstrevende popmuziek. Sinds het begin van haar carrière heeft ze tal van hits gescoord, maar ook laten zien niet bang te zijn om buiten de gebaande paden te treden. Als organisatie hebben we lang getwijfeld wie onze laatste Brit op het affiche moest zijn, maar we denken met Charli een goede keuze te hebben gemaakt!

Next Up:
@HollandiaFCB@Paddy


🇮🇪 My Bloody Valentine, Damien Rice — 🇺🇸 Tom Waits, Frank Ocean — 🇰🇷 Mid-Air Thief — 🇧🇷 Jorge Ben Jor, Lô Borges — 🇨🇦 Alvvays, Tim Hecker — 🇯🇵 Ichiko Aoba, toe — 🇬🇧 King Krule, Charli XCX — 🇳🇴 Biosphere — 🇭🇹 Mach-Hommy — 🇸🇪 Fever Ray, Jens Lekman — 🇨🇺 Silvio Rodríquez — 🇵🇹 Bruno Pernadas — 🇨🇱 Niños Del Cerro — 🇪🇹 Hailu Mergia — 🇲🇽 Silvana Estrada — 🇹🇼 Cicada — 🇧🇪 Neptunian Maximalism — 🇯🇲 The Congos, Max Romeo — 🇨🇳 Omnipotent Youth Society — 🇦🇺 Garreth Liddiard
 
Laatst bewerkt:

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.757
3.701

Charli XCX is een Britse zangeres die bekend staat om haar unieke en vooruitstrevende popmuziek. Sinds het begin van haar carrière heeft ze tal van hits gescoord, maar ook laten zien niet bang te zijn om buiten de gebaande paden te treden. Als organisatie hebben we lang getwijfeld wie onze laatste Brit op het affiche moest zijn, maar we denken met Charli een goede keuze te hebben gemaakt!

Next Up:
@HollandiaFCB@Paddy


🇮🇪 My Bloody Valentine, Damien Rice — 🇺🇸 Tom Waits, Frank Ocean — 🇰🇷 Mid-Air Thief — 🇧🇷 Jorge Ben Jor, Lô Borges — 🇨🇦 Alvvays, Tim Hecker — 🇯🇵 Ichiko Aoba, toe — 🇬🇧 King Krule, Charli XCX — 🇳🇴 Biosphere — 🇭🇹 Mach-Hommy — 🇸🇪 Fever Ray, Jens Lekman — 🇨🇺 Silvio Rodríquez — 🇵🇹 Bruno Pernadas — 🇨🇱 Niños Del Cerro — 🇪🇹 Hailu Mergia — 🇲🇽 Silvana Estrada — 🇹🇼 Cicada — 🇧🇪 Neptunian Maximalism — 🇯🇲 The Congos, Max Romeo — 🇨🇳 Omnipotent Youth Society — 🇦🇺 Garreth Liddiard
Dat die er nog niet uit was
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.757
3.701
Ik had de hele tijd geen laptop tot mijn beschikking en nu wel weer. En dan kom ik tot de ontdekking, dat ik al vrij snel, de domme fout heb gemaakt om 3 uit hetzelfde land te pakken 😅 LCD Soundsystem was daarvan de laatste dus lijkt me dat ik die dan moet schrappen helaas
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.757
3.701
En ook al 3 Duitsers na mijn laatste aankondiging, de tandjes 🤣

@Paddy ga maar alvast.

Ik zal aan het repareren met een aantal namen
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.279
Mijn 2e band uit Japan is Nemophila!
Nemophila is een Japanse heavy metal band, opgericht in Tokio in 2019. Het bestaat uit zangeres Mayu, gitaristen Saki en Hazuki, bassiste Haraguchi-san en drummer Tamu Murata.

799867DD-E21C-42CD-8C8D-519DE456ED79.jpeg

Omdat de band geheel uit vrouwen bestaat, is de band genoemd naar een bloem. In het Nederlands is dat het ‘bosliefje’ en in het Engels ‘baby blue eyes’. Denk nou niet door de naam dat de dames gaan voor zoetsappige muziek. Ze spelen stevige metal, maar willen daarbij wel wegblijven van de manlijkheid die veel metal kenmerkt.



@theblackmadness
@mattman
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.757
3.701
Nou een streep door LCD Soundsystem en Peter Fox. Met twee vervangingen en een nieuwe dus 3 aankondigingen in één keer. We zoeken het deze keer in de elektronische hoek met;

999999999

Amon Tobin

Deadmau5
 
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.523
10.747
Eigenlijk compleet ongepaste opmerking. Ja.
Tuurlijk joh. Hartstikke ongepast... Ik zeg dat toch ook alleen maar met een kwinkslag omdat er een heel gezeik in de wereld is over het al dan niet bestaan van Palestina. Maar je mag me best uitleggen wat er ongepast aan is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Tuurlijk joh. Hartstikke ongepast... Ik zeg dat toch ook alleen maar met een kwinkslag omdat er een heel gezeik in de wereld is over het al dan niet bestaan van Palestina. Maar je mag me best uitleggen wat er ongepast aan is.
Het bestaat. Feit dat er gezeik is, komt door invloed van zionisten en kolonisten. Verder maak ik er geen woorden aan vuil. Je hoeft daarom niet zo cynisch te reageren, je 'mopje' was ongepast. That's it.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken