Festileaks Draft XX: Thematische chaos

RAGE AGAINST THE MACHINE
HALEY WILLIAMS / FKA TWIGS
RUN THE JEWELS / IGGY POP

OLIVIA DEAN
BOYGENIUS / LITTLE SIMZ / ZARA LARSSON
ADDISON RAE / DJO

KENDRICK LAMAR
KACEY MUSGRAVES / THE KILLERS

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman
Totaal in onze nopjes zijn we met het strikken van deze legendarische artiest. In 2012 gaf ze voor het laatst een reeks solo optredens tijdens het door ANOHNI gecureerde Meltdown Festival in Londen. Sindsdien is ze nog wel live te bewonderen geweest bij optredens met Massive Attack, waar ze onder andere het prachtige 'Teardrop' zingt, maar niet meer in deze hoedanigheid. Daarom is de organisatie des te blij dat ze op Hush & Havoc zowel solo werk als Cockteau Twins en This Mortal Coil nummers ten gehore zal gaan brengen: ELIZABETH FRASER.

En alsof dat nog niet genoeg female power is, denderen de krachtige vocalen van Courtney LaPlante te zijner tijd ook over ons festivalterrein:

SPIRITBOX 🕸

BILLIE EILISH - BRING ME THE HORIZON
THOM YORKE - NIGHTWISH

CHARLI XCX - DEFTONES - SPIRITBOX
LYKKE LI - PHOEBE BRIDGERS

SLEEP TOKEN - LOATHE - POPPY
ARCA - ELIZABETH FRASER

@Blommie @Koekdoos

Laatst bewerkt:
Voor het eerst sinds een maand weer aan het werk na de geboorte van onze baby (lang leve geboorteverlof), en natuurlijk precies dan aan de beurt, maar we gaan er wat moois van maken.

Inmiddels is er van alles weggesnoept van onze KISS mainstage, maar vandaag voegen we daar toch maar een mooie sub aan toe (of als afsluiter van de grote tent (referentie Barn van RW)). In het donker: Parkway Drive! Vuur, vuur en nog eens vuur!

Als tweede naam deze aankondiging de volgende naam voor onze Graveyard. We hadden na de mooie uitleg van @EdsjeFCB al de boeking van Karin Bloemen, daar voegen we nu Stef Bos aan toe, zodat je niet alleen maar losse bloemen op de begraafplaats hebt, maar een mooie bos bloemen! Als kersverse papa mag deze niet ontbreken natuurlijk.

@luluasas en daarna @Oasiss (of andersom?)

Voor het eerst sinds een maand weer aan het werk na de geboorte van onze baby (lang leve geboorteverlof), en natuurlijk precies dan aan de beurt, maar we gaan er wat moois van maken.

Inmiddels is er van alles weggesnoept van onze KISS mainstage, maar vandaag voegen we daar toch maar een mooie sub aan toe (of als afsluiter van de grote tent (referentie Barn van RW)). In het donker: Parkway Drive! Vuur, vuur en nog eens vuur!

Als tweede naam deze aankondiging de volgende naam voor onze Graveyard. We hadden na de mooie uitleg van @EdsjeFCB al de boeking van Karin Bloemen, daar voegen we nu Stef Bos aan toe, zodat je niet alleen maar losse bloemen op de begraafplaats hebt, maar een mooie bos bloemen! Als kersverse papa mag deze niet ontbreken natuurlijk.

@luluasas en daarna @Oasiss (of andersom?)
Amai den Bas goes brutal met PWD 😳

Ja zowel Avantasia als Alice Cooper hadden daar moeten staan eigenlijk, dus jullie (jij en @WesleyNoH) laten me geen andere keus!
Oei. Shit.

Nu voel ik me schuldig ivm Megadeth

Kzal een geste doen. Cannibal Corpse ga moeilijk doen ma kzal die wel 15000 euro extra geven en dan zwijgen die. Ik zal Parkway Drive wel als headliner nemen. Tenslotte passen die met hun Wacken movie ook op die stage.

En kzal u Avantasia geven

Deal?

• Haha
Waarderingen: Koekdoos en RubenJS
Ik houd het bij Parkway Drive, zal m’n ticketverkoop denk ik wel goed doen!

Megadeth heb ik al vervangen voor het illustere duo Bos Bloemen 👌
Ik koop al zeker een ticket! Parkway Drive, Queen, Slash, Bad Religion, ... ik zal me er zeker amuseren! Enkel jammer dat er een "harde spot" verloren is aan Avenged Sevenfold maar ok

Ik koop al zeker een ticket! Parkway Drive, Queen, Slash, Bad Religion, ... ik zal me er zeker amuseren! Enkel jammer dat er een "harde spot" verloren is aan Avenged Sevenfold maar ok

Je bent dan van harte welkom bij John Williams!

• Leuk
Waarderingen: won666

Users who are viewing this thread

• JK79