Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Reeds aangekondigd

Vrijdag
KISS

Rob Zombie

Zaterdag
John Williams

Two Steps From Hell
Avenged Sevenfold - Slash ft. Myles Kennedy & The Conspirators
"Weird Al" Yankovic - Spinvis - Karin Bloemen

Zondag
Queen + Adam Lambert

The Offspring
Bad Religion

Edit: "Weird Al" vergeten op de zaterdag!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en won666
Deze artiest is echt een beetje een alleskunner, met een heel kenmerkende duistere, vervormde en experimentele sound. Niet voor niets dat ze/hen heeft gewerkt voor/met artiesten als FKA Twigs, Björk, Rosalía en Frank Ocean. Een interessante artiest voor zowel de liefhebbers van het zwaardere werk als de popliefhebber.. ARCA

Een festival is verder niet compleet zonder opkomend talent. In dat kader bieden wij graag een podium aan THOM YORKE

@warriorandweirdo @EdsjeFCB

Reeds aangekondigd

Vrijdag
KISS

Rob Zombie

Zaterdag
John Williams

Two Steps From Hell
Avenged Sevenfold - Slash ft. Myles Kennedy & The Conspirators
Spinvis - Karin Bloemen

Zondag
Queen + Adam Lambert

The Offspring
Bad Religion
Nu al de dag splits? Crazy! Bij mij wisselen de stages nog constant tot ik meer namen heb

A7X zo laag?😆 Heel goed

Is vooral misleidend met zo weinig namen op de poster 🤪
Als mijn festival Rock Werchter zou zijn, dan staan ze als headliner in de Barn!

Nu al de dag splits? Crazy! Bij mij wisselen de stages nog constant tot ik meer namen heb

Ik zet vol in op dagtickets voor de zaterdag momenteel! Maar de vrijdag en zondag zijn alle namen voor dezelfde stage (en dus hetzelfde thema) aangekondigd. Allemaal mainstage namen. Dus heel veel valt er ook nog niet te schuiven!

Is vooral misleidend met zo weinig namen op de poster 🤪
Als mijn festival Rock Werchter zou zijn, dan staan ze als headliner in de Barn!

Ik zet vol in op dagtickets voor de zaterdag momenteel! Maar de vrijdag en zondag zijn alle namen voor dezelfde stage (en dus hetzelfde thema) aangekondigd. Allemaal mainstage namen. Dus heel veel valt er ook nog niet te schuiven!
Wil je wel ook alvast een clashfinder online zetten voor de mensen die zowel Slash als Karin Bloemen graag zien?

• Haha
Waarderingen: InsaniTiny
Wil je wel ook alvast een clashfinder online zetten voor de mensen die zowel Slash als Karin Bloemen graag zien?

Volgens mij is dat momenteel mogelijk! Men heeft vooral een probleem als men A7x en Slash wil zien, maar daarnaast ook de mainstage met Two Steps From Hell en John Williams…

• On fire
Waarderingen: AngieH
Nu er steeds vaker filmcomponisten worden geboekt in deze drafts, kunnen wij van CITW niet achterblijven natuurlijk. Met de nodige trots presenteren wij de man die verantwoordelijk is voor de soundtrack bij onze favoriete trilogie aller tijden: Howard Shore!

En wie past nu beter bij zo'n grootmeester dan iemand die recht uit Middle-earth lijkt te zijn weggelopen? Joanna Newsom!

Reeds aangekondigd zijn: Kate Bush, Rosalía, My Chemical Romance, Sufjan Stevens, Howard Shore, Grinderman, Portishead, Avril Lavigne, Joanna Newsom, Anohni And The Johnsons, Godspeed You! Black Emperor en Tomora

@EdsjeFCB / @Brian
@JK79

Nu er steeds vaker filmcomponisten worden geboekt in deze drafts, kunnen wij van CITW niet achterblijven natuurlijk. Met de nodige trots presenteren wij de man die verantwoordelijk is voor de soundtrack bij onze favoriete trilogie aller tijden: Howard Shore!

En wie past nu beter bij zo'n grootmeester dan iemand die recht uit Middle-earth lijkt te zijn weggelopen? Joanna Newsom!

Reeds aangekondigd zijn: Kate Bush, Rosalía, My Chemical Romance, Sufjan Stevens, Howard Shore, Grinderman, Portishead, Avril Lavigne, Joanna Newsom, Anohni And The Johnsons, Godspeed You! Black Emperor en Tomora

@EdsjeFCB / @Brian
@JK79
Hoe kan het dat ik nooit een melding heb gekregen? 😅

Users who are viewing this thread