Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Ik denk het eigenlijk alleen bij Madmandra, mattman, won666, JK79 en Oasiss te weten.

Het ligt er bij 1 act ook wel erg dik op bij mij.
Easter Bunny GIF by Canticos World

• Haha
Waarderingen: JK79
Mocht ik heel toevallig vanavond aan de beurt komen (verwacht het niet maar goed) sla mij dan maar even over. Ben vanaf 16.30 avondje niet online

Tiny Fest is deze editie van alle markten thuis. Voor de pop- en metal-liefhebbers is er al veel te beleven op het festivalterrein in Bennekom, maar er zijn nog veel meer genres die een festival als deze niet misstaan. Wat dachten we van een flinke dosis nostalgie gecombineerd met vrolijkheid en enorm veel energie?

Na de hoofdact op de mainstage kunnen jullie genieten van de happy hardcore van DJ Paul Elstak!

Aankondiging 10.jpg

@BeWario --> @mattman

Tiny Fest is deze editie van alle markten thuis. Voor de pop- en metal-liefhebbers is er al veel te beleven op het festivalterrein in Bennekom, maar er zijn nog veel meer genres die een festival als deze niet misstaan. Wat dachten we van een flinke dosis nostalgie gecombineerd met vrolijkheid en enorm veel energie?

Na de hoofdact op de mainstage kunnen jullie genieten van de happy hardcore van DJ Paul Elstak!

Bekijk bijlage 19637

@BeWario --> @mattman
Ik dacht dat hij nog wel even veilig was, niet dus....

Zeg maar mijn set is 14 (iedereen had het toch al door wegens de Brexit, films en Office) en mijn volgnummer is denk ik ook 14. Toeval @Koekdoos ?
Als je het aan Koekdoos vraagt; toeval.
Als je het aan Lange Frans vraagt; dit is een complot.

Toeval inderdaad, heb gedobbeld met een d20 dobbelsteen voor vrijwel alle willekeur.

Maar je mag het altijd als complot zien, met set 1 was Kiss ook te boeken!

Users who are viewing this thread