Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Drukke dag dus snel op naar de volgende twee.

Tot vandaag gewacht om ze aan te kondigen: Wednesday! Zeker hun album Bleeds luisteren, mensen.

En dan nog een band die exact 5 jaar geleden een dijk van een plaat afleverde en alleen maar blijft groeien: Geese!

@Oasiss > @Yannick
Geese was mijn volgende naam, had niks mogen zeggen in het album topic…

Geese was mijn volgende naam, had niks mogen zeggen in het album topic…

Was ook voor mij een reden om ze vorige beurt aan te kondigen, maar ik kende het verder niet en vond ze best duur voor het budget dat ik had met mijn nog lopende plannen...

Het is dat @Martijn met een koninklijke aankondiging kwam en ik daarin mee ging!

• Leuk
Waarderingen: Martijn
We hebben wat geschoven met het budget en konden op deze manier nog een fantastische barn headliner toevoegen! (en daarmee bedoelen we zeker niet dat er zoveel mooie namen zijn gestolen, dat er opnieuw budget vrij kwam)
Kylie Minogue zal haar grootse show komen brengen op donderdag, waardoor je een fantastisch één-tweetje van legendes hebt in de Barn met David Byrne ervoor.
Ook voor diezelfde donderdag, maar dan op de Main: Eels!
@BlackwaterPark @MadMandra27

We hebben wat geschoven met het budget en konden op deze manier nog een fantastische barn headliner toevoegen! (en daarmee bedoelen we zeker niet dat er zoveel mooie namen zijn gestolen, dat er opnieuw budget vrij kwam)
Kylie Minogue zal haar grootse show komen brengen op donderdag, waardoor je een fantastisch één-tweetje van legendes hebt in de Barn met David Byrne ervoor.
Ook voor diezelfde donderdag, maar dan op de Main: Eels!
@BlackwaterPark @MadMandra27
Bijltjesdag hoor, wilde Eels in de vrije keuze nog meenemen...

Op zaterdag krijgt de line-up nóg meer gewicht: The 1975 vervoegt RAYE en Faith No More als subheadliner van de dag. Daarmee zijn de drie grootste namen van de zaterdag compleet – maar de affiche zelf is nog lang niet vol, er volgt nog heel wat moois.

Op vrijdag verwelkomen we bovendien Electric Youth in de Barn. Het Canadese synthpop-duo, wereldwijd bekend van A Real Hero (de iconische Drive-soundtrack), brengt hun dromerige retroklanken mee voor een van de meest sfeervolle shows van het weekend.
Festileaks Draft XVIII (1).jpg
Festileaks Draft XVIII.jpg
@MadMandra27 -> @Dante

Op zaterdag krijgt de line-up nóg meer gewicht: The 1975 vervoegt RAYE en Faith No More als subheadliner van de dag. Daarmee zijn de drie grootste namen van de zaterdag compleet – maar de affiche zelf is nog lang niet vol, er volgt nog heel wat moois.

Op vrijdag verwelkomen we bovendien Electric Youth in de Barn. Het Canadese synthpop-duo, wereldwijd bekend van A Real Hero (de iconische Drive-soundtrack), brengt hun dromerige retroklanken mee voor een van de meest sfeervolle shows van het weekend.
Bekijk bijlage 16282
Bekijk bijlage 16283
@MadMandra27 -> @Dante
Nog nooit van Electric Youth gehoord. De moeite dus wel blijkbaar?

Also, éindelijk The 1975.. Dat heeft echt veel te lang geduurd voor een band die iedere tournee wel langs Werchter heeft gestaan volgens mij.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Dermot Kennedy
Komt de festivaldag van Fred again.. versterken. Zullen ze hun samenwerking live doen?

The Marías
Dromerige indiepop van Amerikaanse band met roots uit Puerto Rico komt naar de main stage.

@JK79 @EdsjeFCB

Laatst bewerkt:
Ik ben nog even aan het wachten op nieuwe toevoegingen aan de lijst.

Users who are viewing this thread