Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Mijn thema was zo moeilijk mogelijke combinaties bij elkaar. Ik moest eraan denken toen ik van een barbie dragqueen party naar Solstafir liep, terwijl ik die dag ook Kensington en Corry Konings op Paaspop zag. Wat een achterlijke combi. Dat was de inspiratie. @EdsjeFCB succes!
Zoals op mijn vorige festival de combo Zara Larsson - Playboi Carti, zoiets achterlijk qua combo? 😉🤣

Zeer content met de namen die @Dante gaf. Ik bedoel, jullie kunnen vast wel raden wat mijn meest afgespeelde track is de afgelopen +- 2 weken. What Was That? Ja precies. Het All Female concept trek ik dan natuurlijk ook met gemak door. Eerst een blik op de namen die we nu hebben.

Headliner? Check --> Lorde
Tent afsluiter? Check --> KI/KI
Tent headliner? Check --> Helene Fischer
Nostalgie slot? Check --> Sugababes
J-Pop band? Check --> ATARASHII GAKKO!

Hiermee is het idee met 3 podia waarbij de mainstage centraal staat en de tent tegelijkertijd speelt met een van mijn favo genre's: Female (bedroom)indie. Daarnaast moeten we ook aan alle windstreken denken. Dus de volgende naam is er eentje uit de VS, een van de hipste namen van het moment en tevens sub headliner op With Female Wings.

Doechii

Lorde
Doechii - Helene Fischer
KI/KI - Sugababes - ....
..... - ..... - ATARASHII GAKKO!
... - ... - ... - ... - ... - ...

@Oasiss @Lion (al hebben jullie nog rustig even de tijd)

"BKS but better"? Grapje of niet, maar waarom ook niet, u vraagt wij draaien. Een kind in een snoepwinkel is wel een goede vergelijking om de uitkomst van deze loting te bestempelen. We laten dan ook alle snobistische remmen los en gaan ervoor. U wilt puriteinse schoonheid, u krijgt puriteinse schoonheid.

Zet u schrap voor :

Live Forever Festival: Indie Marathon

Sluit uw ogen en stelt u zich een groot open veld in het midden van een bos voor. Op dat veld staan drie podia naar elkaar gericht. Clashes? Not this time. We beginnen om 09:00 uur 's ochtends en sluiten de toko 17 uur later om 02:00 de volgende nacht/ochtend. Met zo veel moois zou een optreden dreigen te missen onvergeeflijk zijn. Tussen de optredens door heb je 5 minuten plaspauze en dan begint de volgende parel weer.

Dankzij @Yannick mochten we al de volgende toppers invullen:

Bon Iver, Sam Fender, Black Country New Road, Wetleg & Wunderhorse

Er zijn drie zoals gezegd drie podia. Dat vraagt om drie headliners. Bon Iver gaat het slotakkoord van de dag verzorgen. Sam Fender is uiteraard headliner nummer twee. Hebben we nog eentje te goed. Ongeveer tien jaar geleden bezocht hij Nederland voor het laatst. Proud to announce:

Sufjan Stevens

Zonder dat er enig recht aan kan worden ontleend, is dit de voorlopige indeling van de marathon:

09:00 - 09:55???
10:00 - 10:55???
11:00 - 11:55???
12:00 - 12:55???
13:00 - 13:55???
14:00 - 14:55Wunderhorse
15:00 - 16:00???
16:05 - 17:05Wet Leg
17:10 - 18:10BCNR
18:15 - 19:15???
19:20 - 20:30???
20:40 - 21:50???
22:00 - 23:15Sufjan Stevens
23:20 - 00:35Sam Fender
00:40 - 02:00Bon Iver

@Lion als hij er klaar voor is! Daarna @Timmetje

Artboard 4.jpg
Artboard Copy 8.jpg

De eerste eigen aankondiging van ons festival!

AD INFINITUM

Ik heb de naam wel eens langs zien komen, maar nooit de moeite gedaan er naar te luisteren. Heb het gisteravond even aangezet en denk dat het prima past! Melissa Bonny, frontvrouw van Ad Infinitum, zing met een mix van krachtige clean vocals en brute grunts. Word vast leuk!

BABYMETAL – Florence + the Machine – Tarja – Marina – Charlotte Wessels – Ad Infinitum​

Up Next: @Timmetje - @Royke

• On fire
Waarderingen: JK79 en Koekdoos

Users who are viewing this thread