Electronic Chat

Was er iemand bij Weval in Utrecht? Aantal nummers met Eefje erbij. Dat maakt de show wel echt nóg dynamischer zeg.
Yes! Goede set wel :) Vind eigenlijk alleen de twee nummers die ze deden met Eefje niet heel vet, dus dat was weer minder.

6 keer gezien dit jaar denk ik? En telkens weer wat anders. Ze verdienen echt een keertje de Afas.
Ik heb gisteren nog lopen geinen dat ze de Night Rider remix bewaren tot hun AFAS show.

Als de Gashouder nu niet verbouwd werd was dat natuurlijk wel een mooie plek voor ze geweest

Eerlijk is eerlijk, Weval heeft inmiddels hun strepen wel verdiend, mega goed album uitgebracht dit jaar en elke live show vind ik ze weer een stukje beter.

6 keer gezien dit jaar denk ik? En telkens weer wat anders. Ze verdienen echt een keertje de Afas.
6 keer in een jaar trouwens, wow. Dit was m'n derde keer dat ik ze zag (eerste was in 2016).
Moet daarbij wel zeggen dat ik op Lowlands bijvoorbeeld geen moeite had gedaan, omdat ik wist dat ik hierheen zou gaan.

6 keer in een jaar trouwens, wow. Dit was m'n derde keer dat ik ze zag (eerste was in 2016).
Moet daarbij wel zeggen dat ik op Lowlands bijvoorbeeld geen moeite had gedaan, omdat ik wist dat ik hierheen zou gaan.
Ze nemen Eefje zelfs mee naar meerdere shows in Europa, wat leuk! Ook die gast van The Blaze is special guest bij een aantal.

Ben uberhaupt wel benieuwd wat hun visie voor de toekomst is. Ik bedoel, met de juiste handvatten kan je er volgens mij best wat meer commercieel succes uit halen - en dus geld.

Overigens met lichte tegenzin kaartjes gekocht voor lentekabinet voor 130 euro. 2 keer pre-sale vergeten...

Ik ben het festival een beetje uit het oog verloren. Hoe zit het nu met de programmering? Ik ben erg verrast dat Chuckie op Lentekabinet staat....

Ze nemen Eefje zelfs mee naar meerdere shows in Europa, wat leuk! Ook die gast van The Blaze is special guest bij een aantal.

Ben uberhaupt wel benieuwd wat hun visie voor de toekomst is. Ik bedoel, met de juiste handvatten kan je er volgens mij best wat meer commercieel succes uit halen - en dus geld.
Nice! Die twee zullen wel niet meekomen naar de Oosterpoort.. ;)
Overigens bijzonder dat ze nu in de kleine zaal staan, terwijl ze de vorige keer in de grote zaal stonden. Nu is de kleine zaal ook een leuke zaal, maar toch.

Denk dat ze wel de connecties hebben, toch? Aangezien ze ook meetourden met RUFUS DU SOL

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Ik ben het festival een beetje uit het oog verloren. Hoe zit het nu met de programmering? Ik ben erg verrast dat Chuckie op Lentekabinet staat....
Chuckie heeft ook op Draaimolen gestaan. Schijnbaar is dat goed bevallen in het wereldje want hij duikt wel vaker op bij dit soort festivals. Prima toch, om wat andere invloeden te verwelkomen? Het is natuurlijk gewoon goede DJs, en het is echt niet zo dat hij alleen maar bubbling house gaat gooien.

Chuckie heeft ook op Draaimolen gestaan. Schijnbaar is dat goed bevallen in het wereldje want hij duikt wel vaker op bij dit soort festivals. Prima toch, om wat andere invloeden te verwelkomen? Het is natuurlijk gewoon goede DJs, en het is echt niet zo dat hij alleen maar bubbling house gaat gooien.
Thanks voor de update! Ik ken Chuckie alleen van zijn bubbling / goedkope house setjes. Goed om te lezen dat hij de weg naar kwaliteit heeft gevonden.

Thanks voor de update! Ik ken Chuckie alleen van zijn bubbling / goedkope house setjes. Goed om te lezen dat hij de weg naar kwaliteit heeft gevonden.
Ben er zelf niet heel erg van hoor, ik vind het toch wat in een andere hoek maar publiek gaat er wel lekker op volgens mij. Ik verwacht wel dat ie op LL gaat staan eigenlijk.

Het is een b2b met DJ Moortje, kan me dan eigenlijk niet voorstellen dat het iets anders dan bubbling wordt. Wat ik juist wel weer positief vind.

Chuckie is gewoon een goede DJ hoor. Ook ik zijn Dirty House periode was hij voor tijd best innoverend en veel meer dan niveau I Am In Miami Bitch.

Mensen nog leuke feesten op de agenda staan deze maanden? Aankomend weekend nog even rustig, maar tussen kerst en oud en nieuw naar Call Super b2b Pariah in Raum (en wellicht nog even Colin Benders en Dax J in me stadsie bezoeken)

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Ben zelf een beetje zoekende naar leuke dag festivals. Zelf woon ik niet in de randstad dus bij een bezoekje aan Raum en dergelijke moet ik al gauw een hotel bij boeken. Jullie nog tips?

Ben zelf een beetje zoekende naar leuke dag festivals. Zelf woon ik niet in de randstad dus bij een bezoekje aan Raum en dergelijke moet ik al gauw een hotel bij boeken. Jullie nog tips?
Voor de komende periode of volgend jaar? Dit weekend is De Unie in Tilburg, vind die line-up best goed.

Users who are viewing this thread