Electronic Chat

Zo, ik ben weer aanspreekbaar na 24h in Raum. Wat een achtbaan. Keek het meest uit naar Cardini maar die viel wat tegen en gaf flink gas terug na geweldige sets van Sandrien en Ryan Elliot. Adasi ging op hetzelfde voortkabbelende tempo verder helaas.

Polygonia en Blasha b2b Allatt ook heerlijk wakkerworden.

Volgend jaar 100% weer bij, maar dan een zondagmiddag entree proberen.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Zo, ik ben weer aanspreekbaar na 24h in Raum. Wat een achtbaan. Keek het meest uit naar Cardini maar die viel wat tegen en gaf flink gas terug na geweldige sets van Sandrien en Ryan Elliot. Adasi ging op hetzelfde voortkabbelende tempo verder helaas.

Polygonia en Blasha b2b Allatt ook heerlijk wakkerworden.

Volgend jaar 100% weer bij, maar dan een zondagmiddag entree proberen.
Heb je Polygonia gezien in LoFi? Daar ws ik ook. Dat was inderdaad heel goed.
Richie Hawkins was ook top.

Maar zaterdag Stoor. Wow wat heb ik één waanzinnige middag en avond gehad.

Heb je Polygonia gezien in LoFi? Daar ws ik ook. Dat was inderdaad heel goed.
Richie Hawkins was ook top.

Maar zaterdag Stoor. Wow wat heb ik één waanzinnige middag en avond gehad.
In Raum met spielraum.

Iemand bij Coda geweest, in Lofi? Die lineup is ook echt fire.

Yesss. Vrijwel hele nacht op de colour floor gebleven. Xiaolin was vet, Priori beste van de avond en CCL & Objekt ook een b2b om van te dromen. Hele fijne nacht gehad :) Vond het persoonlijk alleen jammer dat ze (Objekt en CCL) gas terug namen vanaf het moment dat het licht in viel

Stond niet op de timetable maar om 9 uur begon JakoJako nog even te draaien, maar dat heb ik niet meer meegemaakt.

• Geweldig
Waarderingen: MarkD
Naast clone in raum, spielraum (helena hauff & afra hoogtepunt van de zaterdag) en nous'klaer ben ik naar CODA gegaan. Echt een fantastische avond gehad!!! Kan alleen maar beamen wat Joris zegt. De hele avond op de colorfloor gedanst en Priori was echt mijn hoogtepunt van het weekend <3

Waar het vroeger echt instant buy was, merk ik nu toch wel de laatste jaren dat ik hier echt niet meer heen hoef. Heerlijk festival voor de doelgroep met prima hype-namen maar het is mij te druk en te duur.

Waar het vroeger echt instant buy was, merk ik nu toch wel de laatste jaren dat ik hier echt niet meer heen hoef. Heerlijk festival voor de doelgroep met prima hype-namen maar het is mij te druk en te duur.
Ja nee ik besteed m'n geld wel ergens anders. Die namen voor Stoor spreken me al meer aan.

Ja nee ik besteed m'n geld wel ergens anders. Die namen voor Stoor spreken me al meer aan.
Stoor is echt top ja, deze namen ook idd. Wil wel eens zien hoe dat op een festival werkt eigenlijk. Moet wel zeggen, heb het 1 keer gezien en dat voelt wel verzadigd.

Overigens net tickets voor Bashkka all night @ Raum gehaald. 14 euro.. Wat een steal.

Objekt op 22 oktober in Traum te Antwerpen voor maar 10 euro, yolo

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Objekt op 22 oktober in Traum te Antwerpen voor maar 10 euro, yolo

Hoe is Traum? Antwerpen is voor mij praktisch even ver als Amsterdam, maar ik kijk er nooit naar.

Heerlijk setje van onze boys. Ik vind Dopamine (in welke edit dan ook) echt keihard. Werkt ook echt heel goed als afsluiter van de shows.

Heerlijk setje van onze boys. Ik vind Dopamine (in welke edit dan ook) echt keihard. Werkt ook echt heel goed als afsluiter van de shows.
Fijn setje ja. Leuke verwijzing van Merijn ook naar de start van zijn creatieve carrière vanaf 48:30.

Fijn setje ja. Leuke verwijzing van Merijn ook naar de start van zijn creatieve carrière vanaf 48:30.

Night Rider doen ze tegenwoordig wel vaker ja, best een prima edit ook. Hoewel ik natuurlijk wel weet dat Merijn het brein achter mastermovies was, heb ik deze link nog niet eens kunnen leggen haha. Nice.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Was er iemand bij Weval in Utrecht? Aantal nummers met Eefje erbij. Dat maakt de show wel echt nóg dynamischer zeg.

Users who are viewing this thread