Down the Rabbit Hole 2027

Nee Bonobo hoort wel echt op DTRH als je het mij vraagt. Als voorlaatste op de Hotot en dan Bicep er achteraan als afsluiter.
Ik denk (en hoop) niet dat ze twee DJ acts achter elkaar gaan zetten op de main. Vind het te weinig om als gecombineerde headliner te dienen zoals Kiwanuka en Jungle een paar jaar terug.

Opposites komen ook met nieuw werk, die kan prima op de middagslot waar ze altijd NL artiesten zetten a-la Goldband, De Jeugd etc.

We hebben de lineup al bijna compleet joh.
Dit is wat ik denk/hoop dat het gaat worden.
Voorspelling DTRH:

Headliners:
The Strokes
Anderson paak
Bicep

Sub headliners
Bonobo
Parcels (zou misschien ook headliner kunnen zijn)
Tove lo/likki li

Teddy afsluiters:
M83
Four tet
James Blake

Fuzzy afsluiters:
Angine de poitrine
Geese
Jjerome87

Nederlandse middag act:
De Opposites

Fuzzy hip hop banger:
Arka?

Nacht Fuzzy :
Mall grab
X club
DJ ADHD

Rex:
Polygonia
Donato Dozzy
Yanamaste

Special guest:
MEROL

Artieste die ik er erg graag bij wil hebben, maar waarschijnlijk niet komen:
Gessafelstein!!!
Tame Impala
Blawan (Of Karenn)

Voorspelling DTRH:

Headliners:
The Strokes
Anderson paak
Bicep

Sub headliners
Bonobo
Tove lo/likki li

Teddy afsluiters:
M83
Four tet
James Blake

Fuzzy afsluiters:
Angine de poitrine
Geese
Jjerome87

Nederlandse middag act:
De Opposites

Fuzzy hip hop banger:
Arka?

Nacht Fuzzy :
Mall grab
X club
DJ ADHD

Rex:
Polygonia
Donato Dozzy
Yanamaste

Special guest:
MEROL

Gessafelstein!!!
Tame Impala
Blawan (Of Karenn)
De headliners heb ik eigenlijk vrij weinig gevoel bij dus ik hoop dat jullie er misschien ook nog wat weten

Ik zat dit te luisteren en dacht, dat lijkt verdacht veel op Alt-J...

1789645704939.png

• Haha
Waarderingen: alle namen zijn bezet
...
Best goede voorspellingen denk ik.

Snowbombing in April in Oostenrijk hebben o.a. Fatboy Slim en Bicep op het programma. Beiden lijken mij goede kanshebbers.
Zouden subheadliners van Lowlands dit jaar nog kanshebbers zijn voor een kleine, mogelijk gedeelde, headliner spot (Sombr, Parcels)?

James Blake en Angine de Poitrine beschouw ik haast al zekerheidjes op de midcard.

• Leuk
Zouden subheadliners van Lowlands dit jaar nog kanshebbers zijn voor een kleine, mogelijk gedeelde, headliner spot (Sombr, Parcels)?
Ik zou het toejuichen, zeker de Parcels. Ik was afgelopen editie niet op LL, maar ik heb van vrienden wel een hoop goede verhalen over Sombr gehoord. Is die in zo'n korte tijd al tot een headline spot gestegen?

Voorspelling DTRH:

Headliners:
The Strokes
Anderson paak
Bicep

Sub headliners
Bonobo
Tove lo/likki li

Teddy afsluiters:
M83
Four tet
James Blake

Fuzzy afsluiters:
Angine de poitrine
Geese
Jjerome87

Nederlandse middag act:
De Opposites

Fuzzy hip hop banger:
Arka?

Nacht Fuzzy :
Mall grab
X club
DJ ADHD

Rex:
Polygonia
Donato Dozzy
Yanamaste

Special guest:
MEROL

Gessafelstein!!!
Tame Impala
Blawan (Of Karenn)
Ik zou hier goed mee kunnen leven! José Gonzalez zou ik toch ook graag overkomen van LL, luister er al jaren naar en kan me op plaat goed bekoren. Keo zou ik ook nog mooi vinden.

Verder mist dit lijstje nog een beetje wat hardere gitaarmuziek zoals Idles of iets in die richting.

• Leuk
Ik zou hier goed mee kunnen leven! José Gonzalez zou ik toch ook graag overkomen van LL, luister er al jaren naar en kan me op plaat goed bekoren. Keo zou ik ook nog mooi vinden.

Verder mist dit lijstje nog een beetje wat hardere gitaarmuziek zoals Idles of iets in die richting.
Ik wilde Turnstile ook nog op het lijstje zetten alleen zag ik niet zo goed waar.

Als vervanger van The Strokes als headliner? Ik ben niet heel bekend met Turnstile. Misschien niet bekend genoeg als headliner, dan zou ik ze zelf als vervanger van Tove Lo/Lykki Li zien. Ook al ligt dat mijlenver uit elkaar qua stijl.

• Leuk
Ik zou het toejuichen, zeker de Parcels. Ik was afgelopen editie niet op LL, maar ik heb van vrienden wel een hoop goede verhalen over Sombr gehoord. Is die in zo'n korte tijd al tot een headline spot gestegen?
Ik moest van mijn vriendin mee naar Sombr (zelf geen fan). Maar echt omver geblazen. Als ie een festivaltour gaat doen zie ik 'm wel headlinen. Gaat in dezelfde snelheid als Billie Eilish een paar jaar terug.

Snowbombing in April in Oostenrijk hebben o.a. Fatboy Slim en Bicep op het programma.
BICEP deed een verrassingsset op Draaimolen met heel veel nieuwe muziek. Vond het ontzettend vet. Zou als Teddy afsluiter of sub op de Hotot echt een top zijn.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Ik zou zelf wel Anderson Paak/Queens of the Stone Age/Moby als headliners willen zien.

Moby op de Underworld/Disclosure spot, weet alleen niet of die nog een jaar tourt.

Gitaren wensenlijstje:
IDLES
Man/Woman/Chainsaw
Keo
Bleech 9:3
Gurriers
Protomartyr
Mary in the junkyard
LA Sagne

Andere wensen:
The Haunted youth
Elmer
Wolf Alice
Kae Tempest
Deadletter
Yard Act

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Ik moest van mijn vriendin mee naar Sombr (zelf geen fan). Maar echt omver geblazen. Als ie een festivaltour gaat doen zie ik 'm wel headlinen. Gaat in dezelfde snelheid als Billie Eilish een paar jaar terug.

BICEP deed een verrassingsset op Draaimolen met heel veel nieuwe muziek. Vond het ontzettend vet. Zou als Teddy afsluiter of sub op de Hotot echt een top zijn.
Bicep als headliner dan?

Users who are viewing this thread