Down the Rabbit Hole 2027

Zwemband

Playlistbediener
5 mrt 2025
14
32
IMG_0078-1024x683.jpg

Down The Rabbit Hole 2027​

2, 3 & 4 juli 2027

Nieuws
Tickets
Line-up
Timetable
Plattegrond
Eten & Drinken
Lifehacks
Paklijst
Prijslijst
Vervoer
Verblijf

https://festileaks.com/festival/down-the-rabbit-hole/2027/#faq

Welke legacy-acts staan er voor komend jaar op jullie wensenlijstje?

Ik zou de Pixies en Pulp nog wel eens zien komen.

Qua headliners hoop ik op het rijtje War on Drugs - Raye - Sam Fender. Maar verwacht dat daar ook wel iets dansbaars tussen moet staan.

Wie zien jullie volgend jaar als special guest overal opduiken? Eefje de Visser? Personal Trainer?

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo en bksdtrhll
Ik hoop op iets van het volgende:

Fontaines D.C. - Skrillex - Skepta - Big Thief - Four Tet - Shygirl - Men I Trust - Geese - Waylon Wyat - Mula - Spinvis als special guest - Slausone Malone 1 - Wende - Jessica Pratt

• Leuk
Waarderingen: NiekBBQ
Ascendant Vierge - Franse live gabber-opera act

Misschien niet direct wat je veracht op DTRH, maar om muziekliefhebbers goed te combineren met het al wat hoge knaldranggehalte lijkt me dit perfect!

• Leuk
Waarderingen: mees
Qua headliners hoop ik op het rijtje War on Drugs - Raye - Sam Fender. Maar verwacht dat daar ook wel iets dansbaars tussen moet staan.

Wie zien jullie volgend jaar als special guest overal opduiken? Eefje de Visser? Personal Trainer?

Eefje de Visser is een goede kanshebber denk / vrees ik (geen fan sorry).

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Welke legacy-acts staan er voor komend jaar op jullie wensenlijstje?

Ik zou de Pixies en Pulp nog wel eens zien komen.
Pet Shop Boys, altijd.

Belle & Sebastian, Kylie Minogue, The Flaming Lips, Busta Rhymes, Suede, Santigold, Digable Planets, Broken Social Scene, Jill Scott. Beck heeft ook nog steeds een show te goed.

Mijn enige wens is meer harder werk op de 3 grote stages. Veelal 'maar op de Holding staan die toch?' om mij heen gehoord, echter miste ik dit genre in de midcard en alles daarboven ontzettend dit jaar. Avondje Kneecap - Deadletter - Scowl in de Fuzzy meen ik mij bijvoorbeeld te herinneren een aantal edities geleden. Zou voor mij meer kleur geven aan de line-up.

Qua headliners: Rosalia, Pulp, Phoebe Bridgers, Fontaines D.C. zijn de gedroomde (ietswat onrealistische) namen.

Laatst bewerkt:
Ok, ik waag ook een gokje cq. deponeer wat wensen.

Headliners
Fontaines D.C. (wie niet?)
Bicep
Sam Fender
Tame Impala
Robyn
Jamie XX
New Order (want anthem '26, maar liever niet als headliner)

Verder
The Haunted Youth
Max Cooper 3d
JJerome87 (of Alt-J, nog beter)
Bonobo
IDLES
Purple Disco Machine (for the cheasy prize)
Floating Points
Parcels
Roisin Murphy
Antony Szmierek
Nia Archives
Archive
James Blake
The Boxer Rebellion
Wolf Alice
Di-rect (waarom niet?)
Thomas Azier

Nacht
Colin Benders
Weval
Vitalic
Gesaffelstein

Special guest
The Opposites

En nog een speciaal verzoek: kan er ergens in de middag een goeie reggae act op Hotot worden neergezet. Ik zit niet goed in het genre, maar heb er wel weer eens zin in! 🤗

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo
Qua realistische headliners...

Mag je sterk rekening gaan houden met het feit dat Froukje BKS, DTRH of Lowlands gaat headlinen komend jaar. Er komt nieuwe muziek en voor minder komt ze niet meer gok ik.

Fontaines, Phoebe Bridges, Tame Impala worden wel headliners van volgend seizoen waarvan je er wel eentje moet zien te scoren.

Rosalia vrees ik out of the DTRH league

Qua realistische headliners...

Mag je sterk rekening gaan houden met het feit dat Froukje BKS, DTRH of Lowlands gaat headlinen komend jaar. Er komt nieuwe muziek en voor minder komt ze niet meer gok ik.
Dan gaat ze het moeilijk krijgen denk ik. En met het gebrek aan ticketverkoop, hoop ik dat dtrh en Lowlands een beetje wakker zijn geschud op dat vlak. BKS sloeg zijn slag met de overtuigende headliners.

• Leuk
Waarderingen: rambam

Users who are viewing this thread

• lama