Down the Rabbit Hole 2025

Je zal waarschijnlijk niet de meest premium camping plek krijgen maar dtrh gooit de campings altijd 1 voor 1 open waardoor de tenten goed op elkaar staan. Verwacht dat er hierdoor nog wel een plek voor twee tenten open staat

Veel plezier met ontdekken en verdwalen 🤩
En op donderdagmiddag rond een uur of 15.00 voor 4-5 tentjes?

TS kaarten al onder de 190 ekkies.
TM zie ik geen doorverkoop kaarten staan, alleen gewone en die zijn 205? Zou er een minimum bedrag zijn op TM?
Je kijkt denk ik naar de camper tickets. Doorverkoop op TM is 198 voor een ticket.

En op donderdagmiddag rond een uur of 15.00 voor 4-5 tentjes?
Geen probleem, mogelijk wel wat meer rondjes lopen voor een fijn plekje. Tip: Vraag vooral aan de vrijwilligers die rondlopen, zij weten vaak welke campings nog rustig zijn.
Daarnaast gaan wij vaak met onze vriendengroep op een centrale plek staan en sturen dan een aantal mensen zonder bagage verschillende campings op. Zij scouten de ideale plekjes ;)

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Deze was hier volgens mij nog niet gedeeld:
"Alvast een beetje inluisteren voor Down The Rabbit Hole dit weekend? Dan zit je goed bij de nieuwste aflevering van Club Carter Radio: het eigenzinnige YouTube-radiostation van Sagid Carter, waar ze wekelijks haar favoriete muziek deelt. Deze week staat de show volledig in het teken van #DTRH25 met een aantal tips die je volgens Sagid niet mag missen."

• Leuk
Waarderingen: rrr
Goedemiddag allemaal,

Bij de ticketsale vorig jaar heeft een vriend van mij mijn ticket besteld.
Deze heeft hij gisteravond via de Ticketmaster app geprobeerd naar mij door te sturen.

Alleen heb ik tot op heden hiervan nog geen bevestiging of iets mogen ontvangen....
Hebben meer mensen hier last van?

Bizar dat de kaarten zo goedkoop worden doorverkocht. Bijna spijt dat ik zo vroeg kaarten heb gescoord. Is dit elk jaar zo?

Ik las trouwens dat de controle vorig jaar erg streng was. Dat een jointje niet meer mag, verbaast me erg. Dat was nooit een probleem (mits je geen kilo's meenam). Best teleurstellend ook eigenlijk. Wat is het probleem ineens?

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo en Novis95
Bizar dat de kaarten zo goedkoop worden doorverkocht. Bijna spijt dat ik zo vroeg kaarten heb gescoord. Is dit elk jaar zo?

Ik las trouwens dat de controle vorig jaar erg streng was. Dat een jointje niet meer mag, verbaast me erg. Dat was nooit een probleem (mits je geen kilo's meenam). Best teleurstellend ook eigenlijk. Wat is het probleem ineens?
Vorig jaar heb ik op de dinsdag of de woensdag de week zelf een ticket gekocht voor 256 uit mijn hoofd, dus nee is niet elk jaar zo. Extra bizar dat het weer vorig jaar een stuk slechter verwacht was. Ik denk dat het er mee te maken heeft dat mensen toch niet financieel een heel weekend festival kunnen draaien en dan liever 100 euro verlies lopen dan 100+ euro extra uitgeven tijdens zo’n weekend.

Mooi bruggetje naar iets waar ik toch benieuwd naar ben, een beetje onNederlandse vraag: wat geven jullie gemiddeld uit op een festivalweekend? Ik reken zelf ongeveer 100 euro per dag uit zodat ik zeker weet dat ik niet te kort uit kom. Ik verwacht dit jaar wel meer uit te geven ivm inflatie en aangezien ik op BKS ook al veel meer kwijt was dan vorige editie terwijl ik daar ook nog de luxe heb van de crew catering.

• Leuk
Waarderingen: Onibaba
Vorig jaar heb ik op de dinsdag of de woensdag de week zelf een ticket gekocht voor 256 uit mijn hoofd, dus nee is niet elk jaar zo. Extra bizar dat het weer vorig jaar een stuk slechter verwacht was. Ik denk dat het er mee te maken heeft dat mensen toch niet financieel een heel weekend festival kunnen draaien en dan liever 100 euro verlies lopen dan 100+ euro extra uitgeven tijdens zo’n weekend.

Mooi bruggetje naar iets waar ik toch benieuwd naar ben, een beetje onNederlandse vraag: wat geven jullie gemiddeld uit op een festivalweekend? Ik reken zelf ongeveer 100 euro per dag uit zodat ik zeker weet dat ik niet te kort uit kom. Ik verwacht dit jaar wel meer uit te geven ivm inflatie en aangezien ik op BKS ook al veel meer kwijt was dan vorige editie terwijl ik daar ook nog de luxe heb van de crew catering.
Ik probeerde altijd twee keer het maximale aantal munten aan te houden en dan had ik vaak de laatste dag nog tussen de 5 en 15 munten extra nodig (ligt er een beetje aan hoe zuinig is ben). Ik kan er dus niet echt een bedrag aan hangen omdat die muntprijs altijd verschilt. Wat je voor een munt kunt kopen is ieder jaar redelijk het zelfde.
Nu er geen munten zijn vind ik het erg lastig inschatten 😅

• Leuk
Waarderingen: Novis95

Ik heb vorig jaar 3 kaarten gekocht voor 225. Volgens mij op zondag.
Dit jaar zijn er ook meer kaarten in de verkoop. Dus het aanbod is groter en blijkbaar de vraag niet in gelijke mate toegenomen. Dit zag je ook al aan dat het minder snel uitverkocht was en er altijd al kaarten in de resale werden aangeboden. Vorig jaar was het aanbod tussen uitverkopen en eind mei/ half juni 0 op de resale platformen.

• Geweldig
Waarderingen: Eposia
Goedemiddag allemaal,

Bij de ticketsale vorig jaar heeft een vriend van mij mijn ticket besteld.
Deze heeft hij gisteravond via de Ticketmaster app geprobeerd naar mij door te sturen.

Alleen heb ik tot op heden hiervan nog geen bevestiging of iets mogen ontvangen....
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb toevallig de kaarten van mijn vrienden gisteren gestuurd. Ik kreeg toen een bevestiging van verzending per mail. Misschien kun je jou vriend vragen of hij deze bevestiging ook heeft ontvangen?

Ook staat er in mijn app bij de doorgestuurd de tickets: "doorsturen afgerond"

Deze was hier volgens mij nog niet gedeeld:
"Alvast een beetje inluisteren voor Down The Rabbit Hole dit weekend? Dan zit je goed bij de nieuwste aflevering van Club Carter Radio: het eigenzinnige YouTube-radiostation van Sagid Carter, waar ze wekelijks haar favoriete muziek deelt. Deze week staat de show volledig in het teken van #DTRH25 met een aantal tips die je volgens Sagid niet mag missen."
Heel leuk! Als je je show begint met Massive Attack, JPEGMAFIA en Joey Valence & Brae ben ik alvast hooked.

Ja een soort koffiebarretje met ook nog gekoelde dranken, broodjes en snacks.
Ik vond dat vorig jaar echt een hele fijne toevoeging op de gele camping! Lees ik nou dat deze alleen op de paarse camping is? Zou echt jammer zijn..
Volgens mij konden we daar ook ons bestelde bier ophalen.

Hoi! Lief en ik rijden met ons busje naar DTRH en hebben park+walk ticket. Maar we overwegen om misschien gewoon in onze bus te slapen op het parkeerterrein, om geen herrie te hebben ‘s nachts. En dan onze stoeltjes bij vrienden op de camping te zetten voor de chillings. Hebben mensen dit wel eens gedaan? Is het het extra lopen waard?

Zo, ik was even twee weken met vakantie maar vandaag teruggekomen. Tijd om de focus te leggen op het weekend en ik kan niet wachten. Wunderhorse wordt de show van het weekend!

• On fire
Waarderingen: Novis95
Hoi! Lief en ik rijden met ons busje naar DTRH en hebben park+walk ticket. Maar we overwegen om misschien gewoon in onze bus te slapen op het parkeerterrein, om geen herrie te hebben ‘s nachts. En dan onze stoeltjes bij vrienden op de camping te zetten voor de chillings. Hebben mensen dit wel eens gedaan? Is het het extra lopen waard?
Ik heb het nog nooit zo gedaan dus met zekerheid kan ik het niet zeggen, maar: op basis van de plattegrond (en afhankelijk van waar je staat met je bus/de tent van je vrienden), denk ik dat je vooral veel extra aan het lopen bent voor mogelijk weinig extra stilte. De Rex gaat 's nachts ook tot laat door en die staat precies tegen het parkeerterrein aan. De bus houdt waarschijnlijk wel wat geluid tegen, maar ik vermoed dat je het daarin ook gewoon gaat horen. Als je echt ver genoeg van het terrein staat dat het geluid wegvalt, houdt dat vanzelfsprekend ook in dat je extra aan het lopen bent.

• Leuk
Waarderingen: noah277
Hebben meer mensen hier dat de 'Mijn tickets' pagina in de Ticketmaster app volledig leeg blijft? (Ja, ik heb de nieuwe app en de meest recente update). Via de website kan ik ze gewoon vinden, maar als meer mensen dit probleem hebben kan dat voor polsbandjestent nog wel eens voor een goede vertraging zorgen, zeker aangezien er aan alle kanten wordt gecommuniceerd dat je de Ticketmaster app moet gebruiken bij het scannen.
Vrienden van mij geven aan dat in de nieuwe app het land automatisch op ‘VS’ staat. Dit moet je veranderen naar ‘NL’ om de tickets te kunnen zien. Hopelijk werkt dit ook bij jou.

Users who are viewing this thread