Down the Rabbit Hole 2025

ORS ga ik dit jaar ook maar doen. Ga morgen nog een bananenbrood bakken, veel ei erdoorheen, zit ook alles in wat je wilt: vitamines, vezels, proteine, vet, koolhydraten. En nog wat stukjes kinderchocola en mini Reese's voor de jammie.

Overigens ga ik dit jaar ook gewoon Bloody Maries op de camping sjeffen en wat eitjes bakken en luxe broodjes knak maken.
Maar vind het ook zonde om niet ook lekker te eten op het terrein, ja het is duur, maar er zijn ook wel heel veel echt goede foodtrucks!
goed voor mekaar! Misschien volgend jaar een eigen foodtruck openen? 😉

Mijn tip voor op de camping is, om geen pomp voor je luchtbed mee te nemen.
Scheelt behoorlijk wat ruimte in je bagage en het is altijd een eerste leuke kennismaking met de buren, om er eentje te lenen.

Deze tip werkt trouwens wel alleen als niet iedereen zich eraan houdt en je buren wel een pomp hebben.

ORS ga ik dit jaar ook maar doen. Ga morgen nog een bananenbrood bakken, veel ei erdoorheen, zit ook alles in wat je wilt: vitamines, vezels, proteine, vet, koolhydraten. En nog wat stukjes kinderchocola en mini Reese's voor de jammie.

Overigens ga ik dit jaar ook gewoon Bloody Maries op de camping sjeffen en wat eitjes bakken en luxe broodjes knak maken.
Maar vind het ook zonde om niet ook lekker te eten op het terrein, ja het is duur, maar er zijn ook wel heel veel echt goede foodtrucks!
Kun je tot op de meter nauwkeurig aangeven waar je gaat staan?

Een jerrycan zoals hierboven genoemd is wat mij betreft onmisbaar voor elke campingplaats.
Microvezelhanddoeken zijn wat mij betreft ook top, omdat ze goed afdrogen, makkelijk compact op te bergen zijn en niet kletsnat zijn na gebruik.

Verder kan ik een thermobox in combinatie met enkele bevroren flessen drinken/coolpacks aanbevelen, ideaal ook als je andere dranken gedurende het weekend wil koel houden. Ik haal vaak op zondagochtend zodoende nog koel drinken uit de box. Bevroren flessen vind ik dan net iets handiger dan coolpacks, omdat je ze niet weer mee terug naar huis hoeft te slepen.

Ook neem ik eigenlijk altijd een bord/mok/campingbesteksetje mee.

Qua eten/drinken ga ik voor appels, bananen, beef jerky/bifi, pringles, Yfood, peperkoek, véél broodjes knakworst.
Buiten blikjes speciaalbier, maak ik ook altijd mijn eigen seltzer met bruiswater, citroen/limoensap(of lemon lime siroop) en wodka.

Mijn tip voor op de camping is, om geen pomp voor je luchtbed mee te nemen.
Scheelt behoorlijk wat ruimte in je bagage en het is altijd een eerste leuke kennismaking met de buren, om er eentje te lenen.

Deze tip werkt trouwens wel alleen als niet iedereen zich eraan houdt en je buren wel een pomp hebben.
Ik heb dit kleine elektrische pompje gekocht, neemt ook nauwelijks plek in! Je kunt hem ook gebruiken om van die vacuumzakken leeg te zuigen. Ook een tip!

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Mijn tip is om - als je met de auto komt - bij aankomst een fles water onder de auto te leggen. Dan heb je op de terugweg koel water, is erg fijn na het sjouwen en mocht het lang duren voordat je van het terrein af bent. Kan ook met een blikje cola oid.

Verder altijd een opklapbare campingstoel mee zodat je goed kunt zitten in de ochtend.

En een waaier. Of het nou een xxl variant is of niet, als het erg warm kan worden is af en toe een briesje wel lekker verkoelend.

• Leuk
Waarderingen: Mimi en StevieU2
Mooie tips allemaal, kan iemand nog wat zinnigs zeggen over de Franc Moody vs Glintsal clash? Ik kom er niet uit..

• Haha
Waarderingen: jaigalaar
Hou je van disco > Moody
Al het andere dansbare aan muziek > Glintsal
Ik hou van allebei! Ik vind ACID van Glintsal wel echt een banger maar de rest van wat ik op Spotify voorbij hoor komen van Glintsal legt het wel nipt af tegen Franc Moody. Maar heb ook weer zo'n gevoel dat een show in Bossa nova wel legendary kan worden...

Ik hou van allebei! Ik vind ACID van Glintsal wel echt een banger maar de rest van wat ik op Spotify voorbij hoor komen van Glintsal legt het wel nipt af tegen Franc Moody. Maar heb ook weer zo'n gevoel dat een show in Bossa nova wel legendary kan worden...
Yep wat je van de show zelf verwacht (of wil beleven) is zeker van belang!

Users who are viewing this thread