Down the Rabbit Hole 2025

Ik heb op LL wel een (per ongelijk) met de muntjes van het jaar er voor betaald. Ik had er blijkbaar nog een aantal verstopt zitten in mijn fanny pack. De jongen bij de kassa keek mijn erg raar aan en zei: volgens mij klopt dit niet... Ik begreep er niks van tot ik ineens zag dat de andere muntjes in m'n fanny pack er ander uit zagen 😅 Gelukkig hoeft ik na het aanbieden van mijn excuses niet de bak in

• Winning
  • Haha
Waarderingen: davadude en Olavo
Oh en Massive Attack helemaal vergeten. Ze waren niet zo lang geleden in Tilburg en sommigen vonden dat de show van hun leven en anderen vonden het niks aan. Dat vind ik gek genoeg een goed teken, want optredens dat 'iedereen wel prima vindt' is zelden spectaculair.
Ik was erbij. Ik vond het een geweldige show. Ik denk dat het er ook aan ligt of je Massive Attack überhaupt nice vindt of niet. Het tempo van de show lag niet moordend hoog, maar de muziek, sfeer, visuals (+boodschap) en de aanwezigheid van gastartiesten als Elizabeth Fraser, Horace Andy en Young Fathers maakte het voor mij tot tot een magistraal optreden. Ze hebben ook zoooo veel goede nummers, dus ik heb er op DTRH sowieso weer heel veel zin in!

09 mei: 325 op ticketswap
10 mei: 327 op ticketswap
12 mei: 318 op ts / 283 tm
15 mei 324 op ts / 283 tm
18 mei 324 ts / 282 tm
19 mei 308 ts / 280 tm
20 mei 297 ts / 267 tm
22 mei 286 ts / 271 tm
30 mei 286 ts / 278 t/m
7 juni 281 ts / 247 tm
9 juni 279 ts / 257 tm
12 juni 264 ts / 251 tm
16 juni 252 ts / 242 tm
18 juni 256 ts / 238 tm
20 juni 252 ts / 242 tm
23 juni 264 ts / 246 tm
27 juni 225 ts (!) /226 tm

🚨 lowest price alert so far

• Leuk
Waarderingen: davadude
Kan ik donderdagmiddag nog een plek vinden voor 4 tentjes en een party tentje? Of is dat een kansloze missie?

Afgelopen jaren altijd vrijwilligers privilege gehad en aan het meer gestaan, maar dat zit er dit jaar niet in.

Kan ik donderdagmiddag nog een plek vinden voor 4 tentjes en een party tentje? Of is dat een kansloze missie?

Afgelopen jaren altijd vrijwilligers privilege gehad en aan het meer gestaan, maar dat zit er dit jaar niet in.
Dat moet wel lukken hoor. Campings gaan gefaseerd open dus gedurende de dag komt er telkens een nieuw veldje bij

• Geweldig
Waarderingen: daily
Ik was erbij. Ik vond het een geweldige show. Ik denk dat het er ook aan ligt of je Massive Attack überhaupt nice vindt of niet. Het tempo van de show lag niet moordend hoog, maar de muziek, sfeer, visuals (+boodschap) en de aanwezigheid van gastartiesten als Elizabeth Fraser, Horace Andy en Young Fathers maakte het voor mij tot tot een magistraal optreden. Ze hebben ook zoooo veel goede nummers, dus ik heb er op DTRH sowieso weer heel veel zin in!
Helemaal eens, was er ook bij. Overigens stellen ze live nooit teleur is mijn ervaring. Maar je moet er wel van houden uiteraard.

Dat moet wel lukken hoor. Campings gaan gefaseerd open dus gedurende de dag komt er telkens een nieuw veldje bij
Dat vind ik dus het slechtste nieuws ever. De gefaseerde campings vorig jaar waren zwaar k*t. Met zn allen nog een keer een half uur wachten achter een touwtje, alleen maar omdat Mojo de rest van het terrein commercieel uitmelkt en de vrij kampeerders efficiënt verdeeld moeten worden. Wat is er gebeurd met gewoon je plekje zoeken, lekker sociaal ruimte maken voor nieuwe buren etc...

Verder heb ik er veel zin in ;-)

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo
Dat vind ik dus het slechtste nieuws ever. De gefaseerde campings vorig jaar waren zwaar k*t. Met zn allen nog een keer een half uur wachten achter een touwtje, alleen maar omdat Mojo de rest van het terrein commercieel uitmelkt en de vrij kampeerders efficiënt verdeeld moeten worden. Wat is er gebeurd met gewoon je plekje zoeken, lekker sociaal ruimte maken voor nieuwe buren etc...

Het is eigenlijk een aanname dat dat dit jaar weer gebeurd hoor. Maar het lijkt mij wel

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Overigens life hack voor de mannen, plassen in een zip zakje snachts! Niet sociaal voor je tentgenote wel chill
Je hebt voor een paar euro echt fantastische hersluitbare plaszakken op Ali met een soort van kattenbakkorrels. Echt een lifesaver!

• Leuk
Waarderingen: StevieU2

Bij LL hebben ze het voordeel dat ze camping per camping open kunnen gooien aangezien deze omheind zijn. Dat is natuurlijk bij DTRH niet het geval.
Ik vind persoonlijk de info omtrent vrije campingplekken nogal slecht. Afgelopen jaren zijn we maar gaan lopen met onze spullen, maar eigenlijk weet je nooit waar nog plek is. Zou echt fijn wanneer dit met borden o.i.d. wordt aangegeven. Meerdere keren het halve camping terrein over gelopen met onze zooi 😅

Ik was er ook. Het was een toffe show, maar ze gooiden wat mij betreft alles totaal weg door als een-na-laatste nummer 'Levels' van Avicii te doen. Vond het vrij smakeloos na de diepe politieke boodschappen, geweldige gasten en schitterende uitvoeringen van 'Teardrop' en 'Unfinished Sympathy'.

Ik was er ook. Het was een toffe show, maar ze gooiden wat mij betreft alles totaal weg door als een-na-laatste nummer 'Levels' van Avicii te doen. Vond het vrij smakeloos na de diepe politieke boodschappen, geweldige gasten en schitterende uitvoeringen van 'Teardrop' en 'Unfinished Sympathy'.
Ik had dit al weer verdrongen.

Edit: maar hij zit nog steeds in de setlist zie ik...

• Leuk
Waarderingen: fabelachtig

Wij komen op donderdagavond ''pas'' met 4 tentjes en een partytentje ivm werk. We gokken het er gewoon op dat het nog wel lukt, we nemen er verder maar genoegen mee dat we ergens weggestopt in een hoek zitten.

Ik vond dat juist een meest sprekende moment van de hele show. Om eerst mega zware boodschappen te delen met het publiek en daarna allemaal headlines te delen van The Kardashians die rare dingen doen en dan te eindigen met een super bekend nummers dat blijdschap overbrengt van een artiest die zelfmoord pleegde omdat de hele muziekindustrie hem uitbuite. Ik vond het juist erg sprekend hierdoor, maar smaken verschillen.

Heb al wel naar de setlist gekeken en ben bang dat die exact hetzelfde is als vorig jaar min de nummers met Young Fathers die de show juist wat energie gaven. Beetje teleurstellend.

Die gefaseerde campings vind ik dus juist top, betekent dat je ook met een klein groepje tenten bij elkaar kunt zetten als je iets later aankomt.

Is er al iets bekend over de donderdagavond?

• Leuk
Waarderingen: daily

Users who are viewing this thread