Down the Rabbit Hole 2025

al moet ik wel zeggen dat we zo langzamerhand wel verzadigd zijn met underworld, toch?
Staat ook weinig tegenover staan, met die Lowlands show van twee jaar in het achterhoofd + de overgang naar de nacht gaat het daar veruit het drukst worden inderdaad.

• Leuk
Waarderingen: gguuss
Doechii is een echt gemis. En chappel roan had ook echt bij dtrh gepakt (mini show in de croque)

Na 4 jaar mee gelezen te hebben, nu toch mijn eerste reactie. Wij hebben voor het eerst een groepscampingplek dit jaar. Heeft iemand ervaring hoe dit werkt met toewijzing? Gaat dat op volgorde van binnenkomst?

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Denk meer dat er dan een hoop mensen staan die hoog in hun energie zitten bij een act waar die energie nergens heen kan
dit idd; dus ik ben bij het inkakken bij MA vooral bang voor leegloop (prima) of kletsers (liever niet); en idd ook voor mijzelf, ga ik mijn aandacht erbij kunnen houden als ik een stuiterbal ben

Na 4 jaar mee gelezen te hebben, nu toch mijn eerste reactie. Wij hebben voor het eerst een groepscampingplek dit jaar. Heeft iemand ervaring hoe dit werkt met toewijzing? Gaat dat op volgorde van binnenkomst?
Welkom! Bij binnenkomst krijg je inderdaad eentje toegewezen bij het loket voor groepsplekken. Dat is altijd de eerstvolgende in de lijst. Hoe eerder je bent, hoe lager je nummertje. Hoe later je bent, hoe hoger je nummer etc.

• Leuk
Waarderingen: Nico11
Wat denken jullie, wij gaan al jaren donderdag naar DTRH 1 iemand heeft een caravan en neemt alle tenten mee. Zet de caravan neer en alle tenten los op, zodra het dichtstbijzijnde veld open gaat gaan alle tenten daarheen zo dicht mogelijk bij de caravan.
Dit jaar zit er een weg tussen het camper veld en de dichtstbijzijnde camping(Rood). Hier zitten ook nog eens 2 sloten aan. Het lijkt er op dat we een flink stuk moeten lopen. Wat denken jullie? Er lijkt alleen een weg naar het camperveld te gaan via de bandjes ingang.
1750751163346.png

Wat denken jullie, wij gaan al jaren donderdag naar DTRH 1 iemand heeft een caravan en neemt alle tenten mee. Zet de caravan neer en alle tenten los op, zodra het dichtstbijzijnde veld open gaat gaan alle tenten daarheen zo dicht mogelijk bij de caravan.
Dit jaar zit er een weg tussen het camper veld en de dichtstbijzijnde camping(Rood). Hier zitten ook nog eens 2 sloten aan. Het lijkt er op dat we een flink stuk moeten lopen. Wat denken jullie? Er lijkt alleen een weg naar het camperveld te gaan via de bandjes ingang.
Bekijk bijlage 14819
Ik heb hier onder de weg tussen camping rood en de campercamping uit google geknipt en het lijkt er op dat er wel een aantal plekken zijn waar je kunt oversteken. Ik kan mij haast niet voorstellen dat je daar niet van de ene naar de andere camping mag lopen.
Misschien is het een idee om met de tenten en camper zo dicht mogelijk bij een van deze oversteekplaatsen te staan.

1750751781190.png

Bijlagen

• 1750751857513.png
    1750751857513.png
    570,9 KB · Weergaven: 0
  • Leuk
Waarderingen: Aadt
Kom nu pas achter de verplaatsing van de Teddy. Dat worden, voor mij, wat meer kilometers lopen dit jaar.
Maakt het wel weer makkelijk om na Marie Davidson te sprinten richting FKA Twigs.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Bekijk bijlage 14819
In mijn herinnering was afgelopen jaar wel een hek bij camping rood; we reden daar met de touringcarbus langs. De grijze wegen lijken de wegen bestemd voor verkeer, dus ik neem zelf aan dat er wel wat hekken zullen zijn voor de veiligheid

In mijn herinnering was afgelopen jaar wel een hek bij camping rood; we reden daar met de touringcarbus langs. De grijze wegen lijken de wegen bestemd voor verkeer, dus ik neem zelf aan dat er wel wat hekken zullen zijn voor de veiligheid
Ik denk wel dat dat nu anders is, anders staat de campercamping wel erg geïsoleerd. De kiss and ride is ook verplaatst dus ik denk dat die weg gewoon bij het kampeerterrein wordt gevoegd.

Over het kampeerterrein gesproken: ik was van plan de bolderkar mee te nemen. Zijn er nog verrassingen onderweg (denk aan een zanderig pad of de oude trap bij Lowlands 😅) of zou dat allemaal soepel moeten gaan? Bedankt alvast!

Joey Valence & Brea - Doughboy!!

Inmiddels uitgegroeid tot mijn grootste hypeoptreden sinds Brockhampton op Lowlands.

Verder:
Wunderhorse - The Rope
Interplanatary Criminal - Slowburner
Bloc Party - Luno
JPEPMAFIA - SIN MIEDO
J. Bernard - The Other Man
LSDXOXO - QT
Ngwaka Son Systema - Lakala
Floating Points - Birth4000 (classic)
Nieve Ella - The Things We Say
De enige van slimfit op spotify: Strapped
Glintstal - Acid
Ik zat al wel redelijk diep in Joey Valence & Brae maar deze tune kende ik dan weer net niet. Wat een banger ook zeg!

Over het kampeerterrein gesproken: ik was van plan de bolderkar mee te nemen. Zijn er nog verrassingen onderweg (denk aan een zanderig pad of de oude trap bij Lowlands 😅) of zou dat allemaal soepel moeten gaan? Bedankt alvast!
Vorig jaar was het een moeras, maar dat zal dit jaar meevallen gok ik

• Leuk
Waarderingen: Helena
Over het kampeerterrein gesproken: ik was van plan de bolderkar mee te nemen. Zijn er nog verrassingen onderweg (denk aan een zanderig pad of de oude trap bij Lowlands 😅) of zou dat allemaal soepel moeten gaan? Bedankt alvast
Denk dat het wel goed gaat komen als je beetje goede wielen heb. Vorig jaar was idd moeras met 20 cm olifantsgras erop gegooid, dat was echt verschrikkelijk. De wielen van mijn steekwagenn werden continu geblokkeerd. Met het mooiere weer dit jaar verwacht ik dat het nu wel goed gaat.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Helena en StevieU2
Gaat al jaren soepel bij ons! Het laatste stukje door weiland is nooit leuk (ff tillen met twee man)

• Leuk
Waarderingen: Helena

Users who are viewing this thread