Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dave Grohl en Foo Fighters, Nirvana en aanverwante projecten
correct, dus er is een teaser voor Brazilie en Toronto.
waarschijnlijk een touraankondiging voor Zuid en Noor Amerika in aantocht.
benieuwd of dan iets voor juni in Europa meteen mee komt of later aangekondigd
Diegene die het meld op efest heeft vaker tours van andere artiesten voorspeld met inkomende data. Recent nog voor Florence en The Weeknd. Altijd voor UK voor zover ik weet. Ging altijd om indoorzalen dus ik denk dat hij gewoon geen weet heeft van andere locaties. Dus niet gezegd dat festivals uitgesloten zijn.
Diegene die het meld op efest heeft vaker tours van andere artiesten voorspeld met inkomende data. Recent nog voor Florence en The Weeknd. Altijd voor UK voor zover ik weet. Ging altijd om indoorzalen dus ik denk dat hij gewoon geen weet heeft van andere locaties. Dus niet gezegd dat festivals uitgesloten zijn.
Geruchtenmolen gaat nu vooral over een Amerikaanse tour (noord en zuid). Kan best zijn dat als ze naar Europa gaan, alsnog gekozen wordt voor enkele festivals.
Geruchtenmolen gaat nu vooral over een Amerikaanse tour (noord en zuid). Kan best zijn dat als ze naar Europa gaan, alsnog gekozen wordt voor enkele festivals.
Maar als de poster op efest meld dat inkomende data eraan komen dan bedoeld hij dit toch echt voor UK. Meestal komen de data dan vrij snel, binnen 2 weken.
Maar als de poster op efest meld dat inkomende data eraan komen dan bedoeld hij dit toch echt voor UK. Meestal komen de data dan vrij snel, binnen 2 weken.
Klopt, zoals ik al eerder zei. Festivals zijn niet uitgesloten.
Als er losse shows tussen zitten in de UK heb je natuurlijk wel grote kans dat die gelijk bekend worden gemaakt met andere losse shows in Europa. Festivals zullen ze wel apart doen...
FF in middle of June in Poland. If they even play festivals next year, that could be something like I-Days or Rock in Rio Lisboa. But other countries, probably only stadiums.
Every big band nowadays playing only stadiums, that sucks