Dagindeling artiesten Lowlands 2025

Pukkelpop staat hij op de 15e volgens zijn schema. Volgens de website van Pukkelpop is dat vrijdag. Dus met dezelfde redenatie zal die 17e op zondag zijn lijkt mij. Daar zal een Gigola en/of G2G dan ook wel bijkomen.
Zondag gaat Lammer-Heartstring-Gigola-Salome worden denk. G2G krijgt een leuk spotje Xray denk. Wordt ook vet

Lijkt me dat hij dan niet in de nachtprogramma-drop zat. Zie Ki/Ki & Job Jobse.
Het wordt aangekondingd als een 'elektronische drop'. Niet als het nachtprogramma. Zie hier het stukje tekst wat erbij staat:

"Van warme house, techno, indie dance, new UK garage tot SWANA-bangers: met deze 39 nieuwe namen voor het elektronische programma van Lowlands dans je dag en nacht"

Lijkt me dat hij dan niet in de nachtprogramma-drop zat. Zie Ki/Ki & Job Jobse.
Ze hebben het zelf over het ‘elektronische’ programma. Dus daar stoppen ze dan ook wat namen bij die meer elektronisch zijn, maar wel gewoon overdag staan. In 2023 hadden ze ook Partiboii en Dorian Electra bij de elektronische namen aangekondigd en die stonden ook gewoon overdag

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Zondag gaat Lammer-Heartstring-Gigola-Salome worden denk. G2G krijgt een leuk spotje Xray denk. Wordt ook vet
Lammer staat volgens zijn tourschema op zaterdag(nieuwe datum voor in dit topic). Lijkt mij een grote kans dat hij gewoon in de India gaat staan, op de plek van Narcis/Benwal afgelopen jaar.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Lammer staat volgens zijn tourschema op zaterdag(nieuwe datum voor in dit topic). Lijkt mij een grote kans dat hij gewoon in de India gaat staan, op de plek van Narcis/Benwal afgelopen jaar.
Ik heb uit een redelijk betrouwbare bron vernomen dat Lammer de India een dag afsluit, maar het is me niet verteld welke dag. Dit zou dus wel kloppen met jouw info.

• Leuk
Waarderingen: MarkD en Dante
Ik heb uit een redelijk betrouwbare bron vernomen dat Lammer de India een dag afsluit, maar het is me niet verteld welke dag. Dit zou dus wel kloppen met jouw info.
Oh dat is wel een interessante! Maar de hardhouse namen beginnen wel een beetje op te raken. Wie gaan ze daar dan bijzetten? Je hebt ook nog die twee indiesleaze namen(Not a fan en Charlie Avalon) die ik ook nog wel een vroege spot India zie krijgen. Zetten ze daar dan nog 1 a 2 house dj’s tussen voor de zaterdagavond?

Jalen Ngonda Vrijdag of Zondag (want zaterdag We Out Here)
Salome Vrijdag of Zondag (want zaterdag Aquasella)
Myd Vrijdag of Zaterdag (want Zondag Cabaret Vert)

Kiki heeft haar festivalplanning voor van de zomer bekendgemaakt en ze staan op vrijdag!(Dus niet zaterdag zoals ik dacht whoops) Ik denk niet dat de Qotsa het zomaar pikken dat ze niet de dagafsluiter zijn. Worden ze subheadliner zoals Peggy Gou vorig jaar? Zou ik wel jammer vinden om eerlijk te zijn

Kiki heeft haar festivalplanning voor van de zomer bekendgemaakt en ze staan op vrijdag!(Dus niet zaterdag zoals ik dacht whoops) Ik denk niet dat de Qotsa het zomaar pikken dat ze niet de dagafsluiter zijn. Worden ze subheadliner zoals Peggy Gou vorig jaar? Zou ik wel jammer vinden om eerlijk te zijn
Dat zal erg jammer zijn inderdaad… Verdienen gewoon een set in het donker en langer dan 1 uur…

QotsA neemt vaker genoegen met een positie als sub. Kan dus dat we weer 2 dance afsluiters in de Alpha krijgen, zoals in 2023. Vrijdag Job Jobse/Kiki en zaterdag Jamie XX.

Zou ik een enorme voorstander van zijn. Zorgt ook voor een prettige verdeling over het terrein na de "headliner'.

• Leuk
Waarderingen: daily
QotsA neemt vaker genoegen met een positie als sub. Kan dus dat we weer 2 dance afsluiters in de Alpha krijgen, zoals in 2023. Vrijdag Job Jobse/Kiki en zaterdag Jamie XX.
Ik zou Jamie XX eerder verwachten in de Bravo. Op zaterdag zou het wel Chappel Roan zijn die de Alpha afsluit lijkt mij?

Users who are viewing this thread