Nieuwe nummer 'Giraffe' is alvast ouderwets goed.Gilla Band
1-23-2027 Amsterdam, Netherlands - Tolhuistuin
1-25-2027 Utrecht, Netherlands - Ekko
Nieuwe nummer 'Giraffe' is alvast ouderwets goed.Gilla Band
1-23-2027 Amsterdam, Netherlands - Tolhuistuin
1-25-2027 Utrecht, Netherlands - Ekko
Ik ga het maar eens een keer aanzwengelen. Ik herinner me ze ooit gezien te hebben in een nagenoeg lege Cul de Sac tijdens Incubate, was toen wel heel tof!Nieuwe nummer 'Giraffe' is alvast ouderwets goed.
Haha ik hoorde over datzelfde optreden dus van meerdere mensen dat het tegen viel, zo zie je maar dat iedereen het weer anders beleeft. Maar 1 manier om er zelf achter te komenMijn collega had ze tijdje geleden gezien met Nothing more en zei me dat het een van de beste optredens was die ze de laatste jaren gezien heeft.. Dus ik ben wel benieuwd![]()
Betreft trouwens de (zoals de 1e set op Roadburn) PINK 20th Anniversary tour 'Do You Remember Pink Days?'!Boris met support Planning for Burial op 12 november in De Helling, Utrecht
Site van Tivoli geeft toch een mooie nul euro aan voor dit affiche. Niet gedacht dat ik Boris voor zo'n prijs zou kunnen gaan zienBoris met support Planning for Burial op 12 november in De Helling, Utrecht
De Helling hele fijne zaal ook!Boris met support Planning for Burial op 12 november in De Helling, Utrecht
Voor Gracie Abrams in Ziggo Dome zijn verschillende soorten tickets beschikbaar via Ticketmaster:
General Admission - Staanplaatsen: €89,76
Premium - Zitplaatsen: €123,42
Rang 2 - Zitplaatsen: €100,98
Rang 3 - Zitplaatsen: €84,15
Rang 4 - Zitplaatsen: €72,93
Rang 5 - Zitplaatsen: €61,71
Rolstoel-/begeleidersplaatsen: €89,76
Het gaat allemaal zo snel, meneer.Nou, weten we ook weer wat de volgende stap voor Gracie Abrams is. Twee keer AFAS Dome (15, 16 april) en drie keer Ziggo Dome (7, 8, 10 mei), toe maar... Stond vorig jaar natuurlijk al schijnbaar uit het niets in Vorst (afgelast) en de Ziggo en doet daar nu nog wat schepjes bovenop. Jake Minch komt mee.
Verder belachelijke prijzen.
En dat gaat ze ook wel, ongeacht die prijzen hoor.Het gaat allemaal zo snel, meneer.
Gracie die 5 'Domes zou vullen in de Benelux alleen...
Normale prijzen voor een popconcert anno nu helaas. En in die categorie zelfs nog goedkoper dan een aantal collega's.Nou, weten we ook weer wat de volgende stap voor Gracie Abrams is. Twee keer AFAS Dome (15, 16 april) en drie keer Ziggo Dome (7, 8, 10 mei), toe maar... Stond vorig jaar natuurlijk al schijnbaar uit het niets in Vorst (afgelast) en de Ziggo en doet daar nu nog wat schepjes bovenop. Jake Minch komt mee.
Verder belachelijke prijzen.
En dan val ik met m'n leeftijd nog in de leeftijdscategorie die zoveel wordt aangetrokken door Abrams en dergelijke. Voel me echt een oude lul door dat klagen, terwijl ik het wat dat betreft best normaal zou moeten vinden.Het gaat allemaal zo snel, meneer.
Gracie die 5 'Domes zou vullen in de Benelux alleen...
Als je er op tijd bij bent valt alles nog wel mee. Dan heb ik het over de periode voordat ze doorbraken.Normale prijzen voor een popconcert anno nu helaas. En in die categorie zelfs nog goedkoper dan een aantal collega's.
Zal je altijd zien dat er precies een interessante zit voor de fans van het hardere genre, waarvan er hier toch wat zitten: het IJslandse MÚR op 17 augustus naar Merleyn.(doornroosje datums heb ik niet ingevuld deze keer. sorry voor het ongemak)
Niemand verplicht je te gaan.De koningsvis trekt wel de aandacht. Kingfishr speelt:
28 november in de Effenaar
2 december in de Roma
3 december in de Gashouder
5 en 6 december in de Oosterpoort
7 december in Tivoli
Verkoop start 5 juni 10:00, VVK 3 juni 10:00. En weer mijn traditioneel zeikerige toon: veertig euro. Van God los.