Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Waarom is het altijd Five Finger Death Punch dat dan weer een vette band mee moet nemen? Lamb of God en Bleed From Within komen mee (7 februari AFAS, 8 februari Vorst).
Devin Townsend ook weer op (solo)tour: 29 september Tivoli. Iedere avond een andere set.
Five Finger Death Punch komt op 7 februari naar AFAS Live. De special guests voor de show zijn Lamb Of God en Bleed From Within. De kaartverkoop start op vrijdag 8 mei.
Five Finger Death Punch komt op 7 februari naar AFAS Live. De special guests voor de show zijn Lamb Of God en Bleed From Within. De kaartverkoop start op vrijdag 8 mei.
LoG komt maar niet naar Nederland met een headlinetour in een zaal. Nu zijn het altijd korte setlists met de bekende liedjes. Zo jammer. Die hebben zoveel vette nummers.
Vind dit ook wel aan de prijs. Niet hele grote FFDP fan.
LoG komt maar niet naar Nederland met een headlinetour in een zaal. Nu zijn het altijd korte setlists met de bekende liedjes. Zo jammer. Die hebben zoveel vette nummers.
Vind dit ook wel aan de prijs. Niet hele grote FFDP fan.
Zou eerder naar Dynamo gaan dan, waar ze een headline set spelen op een festival, settijd zal wel langer zijn gok ik en je krijgt meer waar voor je geld dan van ffdp
Al hoop ik stiekem ook dat ze een keer een 013 ofso doen...
Zou eerder naar Dynamo gaan dan, waar ze een headline set spelen op een festival, settijd zal wel langer zijn gok ik en je krijgt meer waar voor je geld dan van ffdp