Concertaankondigingen

Dan mag Zach Bryan ook wel naar Eindhoven komen!

Die mag je ook wel groot in Amerika noemen ;)
Zach Bryan Sets New Record for Largest Ticketed Concert in the U.S. with Michigan Stadium Show
Nou, wensen komen uit!

Verwacht dat hier wel genoeg mensen op af komen. Maakt hele toegankelijke (mooie) country muziek,
maar inderdaad ook een aantal nummers samen met Kings of Leon die heel lekker klinken!

Maar die prijzen zijn wel echt belachelijk!
Zit je dadelijk helemaal bovenaan op de oost-tribune en is het geluid ruk o_O

• Leuk
Waarderingen: zero
Ik ben nog nooit in Philips Stadion geweest. Wil heel graag naar Zach Bryan. Wat zijn de beste plekken qua geluid?

Haha dit kwam ook in mij op, maar ik vrees dat qua geluidsbeleving ik wel naar iets anders zoek dan mijn kennissen die daarheen gaan...
Bij mijn weten zijn er buiten de concerten van Guus en de voetbalwedstrijden weinig referentiepunten de afgelopen jaren?

Glen Hansard 2 en 3 mei naar Tivoli. 5 mei in de Oosterpoort

Emmylou Harris 23 mei naar Oosterpoort. Vanaf €93,60…

• Leuk
Waarderingen: Smino
Machine Head volgend jaar in mei in de AB in België, in Nederland doen ze een escape room.

Bekijk bijlage 17188
tickets binnen voor de AB, 60 euro maar dan heb je ook iets :cool:
‼️
MACHINE HEAD ANNOUNCE EU/UK "EVENING WITH"
‼️
3 hours of molten metal, raging pits, and life-affirming sing-alongs!

Glen Hansard voegt na 2 shows in Tivoli nog een show in Groningen (Spot) toe op 5 mei. Vvk as. vrijdag 11u.

Edit: was al gemeld zie ik nu.

• Leuk
Waarderingen: Smino
Dat verhaal ken ik nog van Luke Combs en we weten nog hoe dat is geëindigd.

Inderdaad. Ik moet wel toegeven dat ik, zelfs als groot countryfan, ook nooit gedacht had dat dat zou gebeuren. :)

Volgens mij is Zach Bryan in NL/BE/Europa ook nog wel echt een slag groter dan Luke Combs. Ik verwacht dus eigenlijk dat ook dit wel gewoon instant uitverkoopt. Ik neem alleszins geen risico en zit op 05/12 om 10u00 klaar.

Dat ik zo'n vraag ooit nog op mocht gaan schrijven, maar heeft iemand toevallig een Nederlandse show voor Maria Somerville aangekondigd zien worden voor komend jaar? Staat in maart in België en Tsjechië en doet nog wat data, maar heb zelf nog niks voorbij zien komen voor Nederland.

• Wow
Waarderingen: PJ
Dat ik zo'n vraag ooit nog op mocht gaan schrijven, maar heeft iemand toevallig een Nederlandse show voor Maria Somerville aangekondigd zien worden voor komend jaar? Staat in maart in België en Tsjechië en doet nog wat data, maar heb zelf nog niks voorbij zien komen voor Nederland.
Ik heb echt gezocht voor je met m'n beperkte kennis maar kom toch niet verder dan de data in UK en Amerika...

• Leuk
Waarderingen: wenteldave

Users who are viewing this thread