Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In de categorie onkruid vergaat niet, die zijn er ook elk jaar haha. Wel mooi dat ze Enschede, Heerlen en Rotterdam aandoen, daar waren ze nog niet geweest volgensmij.
In de categorie onkruid vergaat niet, die zijn er ook elk jaar haha. Wel mooi dat ze Enschede, Heerlen en Rotterdam aandoen, daar waren ze nog niet geweest volgensmij.
Was inderdaad aardig dramatisch met deze presale. Ik heb 4 x een los ticket gescoord met moeite en refreshen. Daarna was het in één keer easy peasy en kon ik er nog 2 bijkopen. Helaas niet gedaan omdat ik dacht dat het wel meeviel. Nu nog enkele zitplaatsen vrij. Kan me niet voorstellen dat er niks meer bij komt.
Hier wel erg blij mee, niet een band waar ik weer uren voor door het land wil crossen maar nu ze op 10 minuten fietsen komen ben ik er zeker bij mits ik aan kaarten kom!
Radio een sessies in den Arenberg Antwerpen:
Eefje de Visser op 19 nov (met gasten Sylvie Kreusch, Ao,..)
Deus met zijn nieuwe show en gasten op 20 nov: reeds uitverkocht
Find RAYE - THIS TOUR MAY CONTAIN NEW MUSIC with Special Guests ABSOLUTELY and AMMA tickets at music.priceless.com | Videos, biography, tour dates, performance times. VIP packages available.
Find RAYE - THIS TOUR MAY CONTAIN NEW MUSIC with Special Guests ABSOLUTELY and AMMA tickets at music.priceless.com | Videos, biography, tour dates, performance times. VIP packages available.