Concertaankondigingen

Is er al iets geweten over de ticketprijzen voor SOAD (in Düsseldorf) na de aanpassing van het zaalplan?
Er staan nog geen prijzen bij. Morgen begint een deel van de vvk, dus dan zullen er prijzen bekend zijn. Er zijn prijzen gedeeld in dit forum een paar pagina's terug, maar weet niet waar die vandaan komen (en daar wordt nog over GC1 en 2 gesproken). Morgen rond de middag weten we meer!

Nope ik ook niet, had me zowel via de site van SOAD als op de Duitse TM aangemeld. Vind het maar onduidelijk allemaal.

Nouja we zien het om 12 uur wel.

Nearly £200 for General Admission for Soad in the U.K.! Shows once again how much value there is in a festival

Nearly £200 for General Admission for Soad in the U.K.! Shows once again how much value there is in a festival
Ik twijfel tot de laatste minuut of ik dit wel wil betalen.

Heb ze 3x mogen zien. 1x op een festival (rock am Ring 2011) en 2x Ziggo Dome 2013 en 2015. Was fantastisch. Zeker RaR 2011

Ik twijfel tot de laatste minuut of ik dit wel wil betalen.

Heb ze 3x mogen zien. 1x op een festival (rock am Ring 2011) en 2x Ziggo Dome 2013 en 2015. Was fantastisch. Zeker RaR 2011
de data in duitsland zijn (normaal gezien) niet zo duur voor GA, had al iets van 113-130 euro gezien

Users who are viewing this thread