Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb famillie in Aalten wonen die elke zondag in die kroeg zitten en ze waren daar al aan het teasen voor iets heel gaafs. Hoop echt dat ik kaarten kan krijgen!
Laura Pausini op 27 november (2027) naar de Ziggo Dome (onder de noemer Io Canto). Verkoop 12 september 11.00, VVK is al bezig. Christus Laura, je bent Coldplay niet met je 2027...
Haha, had toch wel verwacht dat meer mensen deze datum alvast keihard geblokt hadden in hun agenda. Maar ik ben nog steeds de enige die zichzelf op aanwezig heeft gezet op last.fm
Haha, had toch wel verwacht dat meer mensen deze datum alvast keihard geblokt hadden in hun agenda. Maar ik ben nog steeds de enige die zichzelf op aanwezig heeft gezet op last.fm
Eens, ik krijg spontaan ticketstress door deze kleine locaties! Maar ik denk (en hoop) eerlijk gezegd dat alleen de mensen op de mailing list hier bericht van krijgen.
ik ben (met een enorme jetlag) weer terug van mn tripje! thx @wenteldave voor het spontane overnemen! Vanuit Canada was het meestal niet te doen... of geen verbinding met wat voor internet dan ook, of het was zo traag dat ik amper een whatsappje kon sturen...
Las dat er af en toe wat dingen ontbreken, mocht dat zo zijn, laat het alsjeblieft weten (afgezien van tivoli want die is gebroken...) maar het kan zijn dat ik op iets filter wat niet de bedoeling is (gelijk mijn favoriete taxitaxi nummer!)