Concertaankondigingen

Allebei gewoon te duur imo. Alles boven de 80 euro vind ik echt te gortig.
Oh ja, ik ook. Ik heb voor mezelf zelfs een harde grens van 50 euro per ticket, tenzij iets heel unieks. Maar verhoudingsgewijs vind ik The Weeknd wel heel buitensporig. Bij Radiohead is er dan nog sprake van een bepaalde exclusiviteit.

Maar goed, ze zijn helaas geen uitzondering met dit soort prijzen.

• Leuk
Waarderingen: johanra en Timmetje
Druk weekje hoor, volgende week volgens mij ook. Dat Tyler Childers na twee keer Paradiso AFAS doet, is toch jammer.

Dagger Polyester en Desinteresse zijn support bij POL in Tivoli (3 oktober).
Lukas De Clerck en Soccer Committee op 15 oktober naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Red Leather op 20 oktober naar Rotown. Tickets zijn al in de verkoop.
Black Star op 20 november naar Paradiso. Verkoop 8 september 10.00. Oftewel, Yasiin Bey en Talib Kweli. Begint trouwens pas om 23.00.
Heartwells, Empired en Verone op 21 november naar de Peppel. Tickets zijn al in de verkoop.
The One op 28 november naar Bibelot. Tickets zijn al in de verkoop.
Le Motat op 6 december naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Bowl, Femme Fugazi, HOOFS, Ontaard en Rats and Daggers op 14 december naar Ekko (onder de noemer Out of Place: Benefiet 113 Zelfmoordpreventie). Tickets zijn al in de verkoop.

Ellende, Karg en Firtan op 8 januari naar Doornroosje. Tickets zijn al in de verkoop.
Green Milk From the Planet Orange op 16 januari naar Merleyn, 17 Gifgrond (Tilburg), 5 februari Muziekgieterij Maastricht en 14 De Zwarte Ruiter. Tickets zijn al in de verkoop.
The Doors Rising op 1 maart naar de Nieuwe Nor. Tickets zijn al in de verkoop.
Hannah Mae op 14 maart naar Paard en 28 maart naar Muziekgieterij Maastricht. Verkoop 8 september 10.00. Meer shows.
Mercy John op 20 maart naar Muziekgieterij Maastricht. Verkoop 5 september 10.00.
Weval op 20 maart naar Doornroosje en 21 maart naar Paard (onder de noemer Chorophobia). Verkoop 12 september 10.00, VVK 8 september 17.00. Meer shows.
Lord of the Lost, Dogma en League of Distortion op 9 april naar de Melkweg. Verkoop 5 september 12.00.
Dogma op 19 april naar de Effenaar (onder de noemer Time to be Free). Verkoop 8 september 9.00. Ticketmaster zegt trouwens 11.00.
Gabriel Ríos op 24 april naar het Burgerweeshuis. Verkoop 10 september 10.00.
Hiqpy op 25 april naar Doornroosje. Verkoop 12 september 10.00, VVK 10 september 10.00. Geen zorgen, meer shows.

Voor België:
Blue Gene is support bij Metal Molly in Cactus (25 september).
The Sha-La-Lees is support bij Beatsteaks in het Depot (7 oktober).
Mura Masa op 18 oktober naar Traum (Antwerpen). Verkoop 5 september 11.00.
PISS en Pissbugs op 22 oktober naar 't Trefpunt (Gent). Tickets zijn al in de verkoop.
Runo Plum en Philip Brooks op 5 november naar 't Trefpunt (Gent). Tickets zijn al in de verkoop.
Booka Shade op 8 november naar Wintercircus. Tickets zijn al in de verkoop.
Andia & the Urs op 15 november naar La Madeleine. Tickets zijn al in de verkoop.
Cardinals op 28 november naar 't Trefpunt (Gent). Tickets zijn al in de verkoop.
Marathon op 11 december naar 't Trefpunt (Gent). Tickets zijn al in de verkoop.
Green Milk From the Planet Orange op 18 januari naar de Zwerver en 10 februari naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.

Laatst bewerkt:
Merleyn was wel extra vet geweest, want dat is een heel toffe venue. Maar Doornroosje heeft voor mensen die niet in Nijmegen wonen weer het voordeel dat je wat makkelijker thuis komt.

Wil er wel voor gaan iig. Ellende schijnt live erg goed te zijn. En ik ben zelf erg gecharmeerd van Firtan. Hun album viel vorig jaar net buiten mijn top 20.

Er is weinig mis met Doornroosje, maar het

Merleyn was wel extra vet geweest, want dat is een heel toffe venue. Maar Doornroosje heeft voor mensen die niet in Nijmegen wonen weer het voordeel dat je wat makkelijker thuis komt.

Wil er wel voor gaan iig. Ellende schijnt live erg goed te zijn. En ik ben zelf erg gecharmeerd van Firtan. Hun album viel vorig jaar net buiten mijn top 20.
Ik ga Merleyn in de gaten wie weet een keer een vroeg concertje😅

Ik ga Merleyn in de gaten wie weet een keer een vroeg concertje😅
Da's een beetje het probleem met Merleyn. Vanwege het restaurant van de buren mogen die pas om 22:00 uur starten met concerten. Leuk als je in Nijmegen woont, maar waardeloos als je nog met een trein naar huis moet.

Da's een beetje het probleem met Merleyn. Vanwege het restaurant van de buren mogen die pas om 22:00 uur starten met concerten. Leuk als je in Nijmegen woont, maar waardeloos als je nog met een trein naar huis moet.
Yep, dat is geen optie idd. Bedankt voor de info!

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread

• JK79