Concertaankondigingen

Ja

Olivia Dean maakt meer soul / rnb en stond bijv op North Sea Jazz. Ook de andere artiesten die je noemt zijn best goed uit elkaar te houden als je je minimaal verdiept in de muziek die ze maken. Hoef je het niet eens voor te luisteren.
Oke dat geloof ik direct dan:) Misschien omdat het niet mijn smaak is en ik het een beetje half aandachtig luister op kantoor, dat ik daardoor niet echt het onderscheid maak. Maar bij een Chapell Roan bijv. hoor ik dan wel weer een meer herkenbare sound.

Maar zal er in het vervolg wat aandachtiger naar proberen te luisteren ;)

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Everybody Scream, want Florence + The Machine keert terug naar Nederland! Op 25 februari staat ze met de Everybody Scream Tour in Ziggo Dome, Amsterdam. Het voorprogramma wordt verzorgd door Paris Paloma. De kaartverkoop start vrijdag 5 september om 10.00 uur. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale eerder tickets kopen. Meer info via mojo.nl/fatm
Florence Welch zingt alsof ze alles in één adem wil zeggen. Terwijl The Machine haar omringt met bombastische percussie, subtiele harpklanken en meeslepende koortjes, zwiert Florence over het podium: springend, draaiend en dansend. Van fluisterend breekbare momenten tot krachtige uitbarstingen die de hele zaal meenemen in haar wervelwind. Met het nieuwe album 'Everybody Scream' op zak staat Florence + the Machine deze winter in Ziggo Dome voor een avond waar kwetsbaarheid en euforie hand in hand gaan.

Blijft toch mooi hoe weinig verstand wij collectief ook hebben haha. Ik vond 1 Ziggo ook al wat, maar een tweede had ik nooit gedacht
Wow idd haha. 2x ziggo dome hadden we hier allemaal niet gedacht denk ik :ROFLMAO:. Maar goed voor haar dat het loopt!

Met de allergrootste moeite tickets kunnen krijgen voor de tweede show van Olivia. Die had ik ook écht niet zien aankomen. Vroeg me op voorhand af of één keer Ziggo niet al te groot zou zijn.

A Winged Victory for the Sullen op 4 juni in de Bozar (Hall M)

• Leuk
Waarderingen: Smino
Ga voor Olivia Dean lekker naar Brussel, jongens. Echt meer dan genoeg plek daar!

Mirusi Mergina is support bij Kayo Dot in Café the Jack (11 september).
Stereo Cupid is support bij Beauty School Dropout in de Altstadt (13 september).
Ashes of Ares op 5 oktober naar de Nobel (onder de noemer Performs The Dark Saga). Tickets zijn al in de verkoop.
De Pookx op 5 oktober naar Gebouw-T. Tickets zijn al in de verkoop.
Het optreden van Jessie J in Paradiso is verplaatst naar 21 april (8 oktober).
Stay Away From Dante!, Dashaeno en Sandor Dayalla op 10 oktober naar de Kroepoekfabriek. Tickets zijn al in de verkoop.
Barren Sea, Hurricane Joe en Centrepiece Colourised op 11 oktober naar Rotown (onder de noemer Suspicious Package). Tickets zijn al in de verkoop.
Decapitated op 22 oktober naar Willem Twee. Tickets zijn al in de verkoop.
Courting op 30 oktober naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.

Bassvictim op 26 november naar Rotown. Tickets zijn al in de verkoop.
Pink Floyd Project op 27 november naar Metropool Hengelo. Tickets zijn al in de verkoop.
Robben Ford op 4 december naar de Cacaofabriek. Tickets zijn al in de verkoop.
DAAN. op 16 januari naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Lady Pank ook op 22 februari naar Muziekgebouw Eindhoven. Tickets zijn al in de verkoop.
CMAT op 19 maart naar Muziekgieterij Maastricht. Verkoop 5 september 9.00. Zo, mensjes, kiek 'ns aan.
Pervin Chakar op 16 mei naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:

The Grey Stars op 21 september naar de Anspachlaan (Brussel). Entree is gratis.
Bront is support bij Jeffrey Lewis & the Voltage in Trix (28 september).
Het optreden van Jessie J in La Madeleine is verplaatst naar 22 april (13 oktober).
Beurre op 29 november naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.
Georgio op 27 januari naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.
GOON op 31 maart naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.

Users who are viewing this thread