Coldplay

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
http://coldplay.com/coldplay-to-headline-radio-1s-big-weekend-in-exeter/
Coldplay to headline Radio 1’s Big Weekend in Exeter

Good morning. BBC Radio 1’s Nick Grimshaw has just announced that Coldplay will headline Radio 1’s Big Weekend 2016. The news was announced on Nick’s Radio 1 Breakfast Show, with the DJ also revealing that Radio 1’s Big Weekend – the station’s flagship live music event – will be held in Exeter on 28th and 29th May.

Chris says: “I was born and raised in Exeter so being part of Radio 1’s Big Weekend this year means a huge amount to me personally. I lived the first few years of my life less than 500 yards from where we’ll be performing so this couldn’t be more of a homecoming for me. Guy, Will, Jonny and I are honoured to be on the bill and we’re looking forward to a very special show.”

Hosted by Radio 1 DJs, Radio 1’s Big Weekend is Europe’s largest free ticketed festival and has an unrivalled reputation for attracting live performances from some of the biggest and newest UK and international acts, bringing the nation together for a shared live music moment. Thousands of lucky music fans will be able to enjoy the 2016 event that will be held at Powderham Castle – with the majority of the free tickets going to the residents of Exeter and the surrounding areas. Ticket details will be announced by Radio 1 in March.

Radio 1’s Big Weekend will be broadcast live on Radio 1, streamed in vision at bbc.co.uk/radio1, with highlights on 1Xtra. All performances will be available to watch on demand on Radio 1’s BBC iPlayer channel (bbc.co.uk/tv/radio1).

Anchorman
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.622
Hoorde dat nieuwe nummer op StuBru vanmiddag, niet best, weer. Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen.
 

Mik

Playlistbediener
2 feb 2016
8
0
Ik weet niet of het de bedoeling is er een apart topic voor te openen, dus daarom probeer ik het hier eventjes. Mijn vriendin en ik zijn groot fan van Coldplay. Dolgelukkig waren wij dan ook met de aankondiging van het tweede concert, nadat Ticketmaster ons voor 23 juni 2016 niet gunstig gezind was. Wij hebben dus twee staanplaatsen voor vrijdag 24 juni 2016.

Een nieuwe baan/stage van mijn vriendin dreigt echter roet in het eten te gaan gooien. Op 24 juni 2016 is er een belangrijk evenement, waar zij bij aanwezig moet zijn. Zoals gezegd, wij zijn groot fan en willen dolgraag naar het concert. Wij hopen dus mensen te vinden met twee staanplaatsen voor 23 juni 2016 die het toevallig ook leuk zouden vinden, of hopelijk nog leuker, om op 24 juni 2016 te gaan en deze kaarten met de onze te ruilen. Naast een flesje wijn, bosje bloemen, of lekkernij naar keuze hebben wij onze eeuwige dankbaarheid in de aanbieding voor diegenen die ons kunnen verblijden.
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Coldplay is vanochtend aangekondigd als eerste headliner voor Glastonbury op zondag 26 juni.

Wordt vast weer een mooie show om via de BBC te volgen. En hopelijk pakken ze vrijdag 24 juni in de Arena mooi uit, als laatste voorbereiding op hun Glastonbury Show (Even oefenen met een special guest ofzo :p )
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Nog meer mensen die vanavond en/of morgenavond naar Coldplay gaan?

Ben wel benieuwd, heb nog nooit een concert van ze gezien.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Coldplay was erg goed gisteravond..jammer van de galm in de Arena. Plus Mojo heeft vakken in de verkoop gedaan die niet gebruikt kunnen worden. Zit je in een 0 vak dan ben je het haasje. Je krijgt dan een relocation (lees een kutplek). Mijn vrouw moet eerste ring zitten..daar hadden we de kaarten ook voor maar we werden dus aan de zijkant van het podium gegooid. Fijn geregeld.
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Ahh jezus, dat is ook kak geregeld dan van Mojo. In welk vak zaten jullie nu? We zitten zelf in vak 129 dus dat is aan de achterkant van het veld.

Geen files gehad?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
OOR laat weinig heel van Coldplay. Word dus echt tijd dat ze gaan stoppen.

http://www.oor.nl/#!/articles/coldplay_als_een_toverbal_in_de_arena-1/concert
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Typisch een recensie van iemand die gewoon zelf op de verkeerde plek is. Wat had die knuppel dan verwacht?

En als zo`n band nog massaal stadions weet uit te verkopen en mensen daar flink van genieten, waarom zou een band dan moeten stoppen?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ahh jezus, dat is ook kak geregeld dan van Mojo. In welk vak zaten jullie nu? We zitten zelf in vak 129 dus dat is aan de achterkant van het veld.

Geen files gehad?


Nope geen files. beetje stilstaan. Vanuit het oosten viel het mee. Wij moestn in 021 zitten maar goed dat vak was er dus niet. Gingen we op andere plekken zitten (aangewezen door de steward) komt er zo een snuifajacied met bimbo erbij. Of ik wil opzouten omdat het zijn plekken zijn. Dat was dus bijna matten dus het was niet een jippie ervaring. Mijn vrouw heeft al gebeld en gemaild met Mojo om het geld terug te krijgen.

Maar qua optreden was het leuk en goed, er zit veel energie in. je weet wat je krijgt en je krijgt het 150%
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Ahh jezus, dat is ook kak geregeld dan van Mojo. In welk vak zaten jullie nu? We zitten zelf in vak 129 dus dat is aan de achterkant van het veld.

Geen files gehad?


Nope geen files. beetje stilstaan. Vanuit het oosten viel het mee. Wij moestn in 021 zitten maar goed dat vak was er dus niet. Gingen we op andere plekken zitten (aangewezen door de steward) komt er zo een snuifajacied met bimbo erbij. Of ik wil opzouten omdat het zijn plekken zijn. Dat was dus bijna matten dus het was niet een jippie ervaring. Mijn vrouw heeft al gebeld en gemaild met Mojo om het geld terug te krijgen.

Maar qua optreden was het leuk en goed, er zit veel energie in. je weet wat je krijgt en je krijgt het 150%
Dat is matig. 021 is er bij voetbalwedstrijden wel, maar dan zie je waarschijnlijk niks als er mensen voor je staan inderdaad, maar slecht dat ze het zo laat pas bedenken.
 

RedHotter

Campingartiest
19 nov 2014
66
0
Ook ik was erbij gisteren. Heb het zeker erg naar mijn zin gehad, maar me ook wel echt kapot geërgerd aan geluidskwaliteit (mij krijgen ze de arena niet meer in). Ook naderhand was het op het station Bijlmer Arena 1 grote chaos, echt niet te snappen waarom ze dat station zo slecht capabel hebben opgebouwd om grote massa's te verwerken. Ook hadden er beter afspraken gemaakt moeten worden met de NS, heel veel mensen (waaronder wij) die de laatste trein misten puur doordat er geen mensen meer in pasten.

Zonde om de dag zo te eindigen, drukt toch een beetje op de leuke ervaring. Maar was leuk om Coldplay eindelijk eens live te zien, was erg blij met "Amsterdam" en "Don't Panic".
 

Robin1617899556

Playlistbediener
11 mei 2016
12
0
Vijfde keer Coldplay en heb ze door de jaren inderdaad zien veranderen. Coldplay anno 2016 is niet meer de band die albums als Parachutes of A Rush of Blood to the Head maakt. De klassiekers van die platen (Yellow, Clocks, The Scientist) worden plichtgetrouw elke show gespeeld, een uitstapje naar een minder vaak gespeeld nummer wordt zelden gemaakt (hoewel ik erg jaloers ben op de vrijdagbezoekers die Amsterdam kregen!). Het nieuwe album vind ik persoonlijk hun minst sterke. Ook klopt het dat Chris Martin niet altijd even zuiver zingt en het geluid in de Arena matig was. En toch heb ik werkelijk een fan-tas-tische avond gehad afgelopen donderdag. De show leunt heel erg op het visuele spektakel. Als je daar niet van onder de indruk raakt dan ben ik bang dat niets je meer kan enthousiasmeren. Daarbij straalt het geheel zoveel positiviteit uit dat ik met een lach van oor tot oor het stadion uitliep. Zelf was ik erg blij met Till Kingdom Come, prachtige uitvoering.

Nee, Coldplay is niet meer de Coldplay van 2002. Een stadionconcert van Coldplay is tegenwoordig een feest, met hier en daar ruimte voor het klassieke werk. Het is eigenlijk een Toppersconcert voor de pop/rockliefhebber. En daar vind ik persoonlijk niets mis mee, je moet alleen wel met de juiste verwachting en mindset naar hun shows gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken