Bospop 2026

Huh, dat is ook bizar? Zijn grootste hit. Die hij in principe als Encore speelt.

Is dat dan een kwestie van belabberd time management, of gewoon gebrek aan zin?? (Bij dat laatste kan ik me iets voorstellen 😬).
Tja, hij had hier maar 5 kwartier. Verreweg het kortste van deze tour. Op Pinkpop begon hij toen te laat. Ik vind het geen ramp hoor

Ik vond het weer een hele geslaagde editie. Moby als headliner, dacht echt dat het niet zou werken maar wauw. Benieuwd welke richting Bospop opgaat nu dit zo uitpakte. Top 10

10. Ally Venable
9. Volbeat
8. D.K. Harrel
7. Razorlight
6. The Fatal Flowers
5. Lenny Kravitz
4. Chris Isaak
3. Within Temptation
2. OMD
1. Moby

• Leuk
Waarderingen: wil en Joslittel
Ik vond het weer een hele geslaagde editie. Moby als headliner, dacht echt dat het niet zou werken maar wauw. Benieuwd welke richting Bospop opgaat nu dit zo uitpakte. Top 10

10. Ally Venable
9. Volbeat
8. D.K. Harrel
7. Razorlight
6. The Fatal Flowers
5. Lenny Kravitz
4. Chris Isaak
3. Within Temptation
2. OMD
1. Moby
Ja wat je zegt. De organisatie zal ook gezien hebben dat Moby zo goed heeft aangeslagen. Erg blij om te lezen overigens, vond m op RW ook erg vet. Eerlijkheid is wel dat er maar weinig elektronisch georiƫnteerde acts zijn die zo de brug kunnen slaan naar andere genres en een bak hits hebben. Maar we kunnen wel de les trekken dat er niet alleen hardrock achtige dingen hoeven te headlinen op Bospop.

Nee maar hij moet dat kreng toch ook wel in 7 minuten kunnen spelen?? Iedereen blij.
Fair Point. Al hoeven artiesten ook nooit echt hun grootste hits perse te spelen van mij. Met Fly Away, Always on the Run, are you Gonna Go My Way, It Ain't Over Till It's Over, American Woman en I Belong To You zaten er nog genoeg hits in natuurlijk. Vind het persoonlijk weer jammer dat Mr. Cabdriver er niet inzat.

• Leuk
Waarderingen: wil, JP5 en Joslittel
Ook eens een top 10’tje droppen nu het festival een beetje is ingedaald:

1. Moby
2. Chris Isaak
3. Biohazard
4. Green Crow Collective
5. Hideous
6. Lenny Kravitz
7. Triggerfinger
8. The K’s
9. Kaiser Chiefs
10. Jett Rebel

Al met al een zeer geslaagd jaar, ben benieuwd waar ze volgend jaar meer op de proppen komen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread