Bospop 2026

Als ze er staan; dan zou ik ze zeker nog een kans geven ;) Op LiveisLive Antwerpen waren ze echt vlijmscherp. Live echt wel wat ruiger dan op plaat. Het zijn langgerekte nummers, daarin kan ik wel begrijpen dat het voor sommigen niet zo spannend is. Maar ga het zien :D
In mijn ogen juist een supernaam voor Bospop.

Je hoeft mij niet te overtuigen van The War on Drugs. ;-) Juist een band die live veel beter tot zijn recht komt dan op plaat. Maar ik vind het dus alleen niet zo passen bij Bospop.

Met uitvallen van Madness zal het wel:

Alanis Morrisette (vr) / ZZ Top (za) / Lenny Kravitz worden (zo)

En dan The Kooks erbij overdag. (En wie weet hebben ze Moby wel!)

Je hoeft mij niet te overtuigen van The War on Drugs. ;-) Juist een band die live veel beter tot zijn recht komt dan op plaat. Maar ik vind het dus alleen niet zo passen bij Bospop.
Ja en dan zijn ze op plaat al een 9 uit 10 :love:

Alanis Morisette is wishful thinking, gezien verkoop start UK/Ireland toer.

Ik gok dat we een wat meer classic Bospop line-up gaan krijgen.

Ik gok dat we een wat meer classic Bospop line-up gaan krijgen.
Noem even wat dan 😂
Een ten years after en Uriah Heep behoren ook tot de mogelijkheden bijvoorbeeld....

Laatst bewerkt:
Floor Jansen zou ik ook een hele mooie boeking vinden!

Ben in ieder geval benieuwd waar ze morgen mee komen en of we nog verrast gaan worden...

• Leuk
Waarderingen: PJ
Floor Jansen zou ik ook een hele mooie boeking vinden!

Ben in ieder geval benieuwd waar ze morgen mee komen en of we nog verrast gaan worden...
Een mooier en minder voor de hand liggend alternatief dan Davina Michelle; Floor zou best een plek in de tent mogen krijgen.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules

Users who are viewing this thread