Bospop 2026

Wat zouden ze bedoelen met "grote(!)" in de laatste zin van het bericht? Gaan ze net als vorig jaar direct zowat het hele programma bekend maken, zijn ze trots op de grootte van de geboekte bands?

Madness is ook in de buurt. Als ze onder Lenny willen staan zou het een hele toffe combi zijn voor 12 juli. En dat past perfect in hun tourschema. 😬

Madness is ook in de buurt. Als ze onder Lenny willen staan zou het een hele toffe combi zijn voor 12 juli. En dat past perfect in hun tourschema. 😬
Stonden er al eerder natuurlijk. Zou kunnen alleen met ZZ-Top ook al komt er misschien wel erg veel op herhaling qua grotere namen??

Wat zouden ze bedoelen met "grote(!)" in de laatste zin van het bericht? Gaan ze net als vorig jaar direct zowat het hele programma bekend maken, zijn ze trots op de grootte van de geboekte bands?
Bospop sleutelt bijna jaarlijks aan de opzet van het festival, dus het kan ook dat er iets extra's in die richting in de aankondiging zit, naast het grootste deel van de line-up.

• Leuk
Waarderingen: jasperl
Ik zou er niet te veel achter zoeken. Waarschijnlijk komen ze wel met een groot gedeelte van de line up maar zo vreemd is dat nu ook weer niet.

• Leuk
Waarderingen: jasperl
Ik denk dat Rick Astley afgestreept kan worden. 11 juli een show in Spanje.
img_2895-jpeg.17536

Bijlagen

• IMG_2895.jpeg
    IMG_2895.jpeg
    332,1 KB · Weergaven: 338
John Marr treedt 10 juli op in Ierland.
Misschien ook een optie voor Bospop....?
Misschien ook niet... Zou leuk zijn, hoor, maar zonder verdere onderbouwing met andere optredens aan deze kant van Het Kanaal, zie ik hem hier niet verschijnen. Valt me sowieso op dat heel veel Engelse acts in Engeland blijven (geldt in zekere mate ook voor grotere acts uit Amerika).

Misschien ook niet... Zou leuk zijn, hoor, maar zonder verdere onderbouwing met andere optredens aan deze kant van Het Kanaal, zie ik hem hier niet verschijnen. Valt me sowieso op dat heel veel Engelse acts in Engeland blijven (geldt in zekere mate ook voor grotere acts uit Amerika).
Welke grotere acts doel je dan op mbt UK en Amerika?

Welke grotere acts doel je dan op mbt UK en Amerika?
Met grotere namen uit Amerika doel ik meer op bands als Styx, Journey, en in mindere mate acts als Bob Seger, REO Speedwagon, Kansas, Little River Band, Survivor, bands die tot enige jaren terug zeker nog op Bospop hadden gepast.
Wat bands uit UK betreft doel ik niet zozeer op grote namen, maar meer op interessante Britpop-acts uit de jaren '90 die maar mondjesmaat het vasteland van Europa bezoeken. Afgelopen paar jaar zijn de Manics, Pulp en Suede weer wat vaker te bewonderen gelukkig, maar een band als The Lightning Seeds (support bij Rick Astley) is typsich zo'n band die voornamelijk in eigen land optreedt.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Mmm....nog geen enkele act die zich op sociale media té enthousiast heeft uitgelaten over een tour volgend jaar juli en een daarbij behorende passage op Bospop........... 😁 :unsure:;)?

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Mmm....nog geen enkele act die zich op sociale media té enthousiast heeft uitgelaten over een tour volgend jaar juli en een daarbij behorende passage op Bospop........... 😁 :unsure:;)?
Misschien morgen of dinsdagochtend. Al zou het voor de organisatie ook wel eens leuk zijn dat ze zelf het moment hebben na 2 dramatische jaren van aankondigen....🙄😏

Misschien mogelijkheden, geen Europese data maar toer (laatste data) in Engeland 9 en 10 juli.

Sammy Hagar

1765191831215.png

Joan Jett and the Blackhearts

1765191919265.png

• Leuk
Waarderingen: graaf1

Users who are viewing this thread