BKS & DTRH HURT/HEAL

mijn persoonlijke favorieten zitten daar tussen 😅

Airbourne
Anthrax
Dimmu Borgir
Gojira
In Flames
Lamb of god
Megadeth
Opeth
Testament
Heeft mi wel meerwaarde om deze mee te nemen, gelet ook op het feit dat Alcatraz zelf nog geen super rijke geschiedenis heeft en werkt met drie headliners per weekend, ipv 8 zoals Graspop de laatste jaren.

Maar dan denk ik wel leuk om Gojira eruit te laten, omdat zij de Graspop H/H al hebben gewonnen.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Loek123
Alestorm doet wel mee lijkt me ja als donderdag headliner, aangezien die de mainstage afsluiten. Past qua grootte ook mooi in het rijtje.
Ja dit jaar heeft de donderdag voor het eerst een mainstage headliner, eerdere donderdag namen doen niet mee maar Alestorm zou ik idd wel toevoegen. Dacht zelfs dat ze sowieso al in de sslectie zouden zitten als headliner op en eerdere editie maar dat heb ik verkeerd onthouden denk ik. Geeft echter wel aan dat ze een logische toevoeging zijn imo.

Ja dit jaar heeft de donderdag voor het eerst een mainstage headliner, eerdere donderdag namen doen niet mee maar Alestorm zou ik idd wel toevoegen. Dacht zelfs dat ze sowieso al in de sslectie zouden zitten als headliner op en eerdere editie maar dat heb ik verkeerd onthouden denk ik. Geeft echter wel aan dat ze een logische toevoeging zijn imo.
in 23 waren ze eigenlijk al co headliner samen met KK's priest. maar goed, was niet zo aangekondigd

Lijkt mij ook zonde. Leuker om ex-winnaars uit te sluiten van toekomstige spellen, toch?
Aan de andere kant zijn zij wel HL geweest op Dynamo en wie zegt dat zij nu weer winnen.
Er is heel andere concurrentie dan bij een GMM HH. Waar Gojira voor mij persoonlijk de ultieme GMM headliner is heb ik die voorkeur niet in combinatie met Alcatraz/ Dynamo waar ook bands als Opeth, Heilung, Epica, Dimmu Borgir, etc... meedoen die ik dan weer beter vind passen.

Überhaupt geen Dynamo, alleen Alcatraz dan.
Ik vind dat maar helemaal niks met die combinaties.
(En zo wel, dan ook Gojira.)

Alestorm wel, aangezien die komende editie voor het eerst op donderdag de Prison headlinen.
31 bands aldus.

Overigens werd de Prison in 2025 (Avatar), 2023 (Michael Schenker Group) en 2018 (Brides Of Lucifer) niet afgesloten door de headliner, maar die zullen we verder maar buiten beschouwing laten (Avatar zit er wel gewoon bij als headliner van 2019).

Ook Anthrax als aangekondigde headliner voor 2020 (met Behemoth) doet uiteraard niet mee.

1771597251574.png

Aan de andere kant zijn zij wel HL geweest op Dynamo en wie zegt dat zij nu weer winnen.
Er is heel andere concurrentie dan bij een GMM HH. Waar Gojira voor mij persoonlijk de ultieme GMM headliner is heb ik die voorkeur niet in combinatie met Alcatraz/ Dynamo waar ook bands als Opeth, Heilung, Epica, Dimmu Borgir, etc... meedoen die ik dan weer beter vind passen.
Fair enough, dit kan ik goed begrijpen.

Users who are viewing this thread