Best Kept Secret 2026

Iemand hier trouwens ervaring met een "live" show van Joey Valence & Brea?
Als ik op youtube kijk naar live shows, ziet het eruit als een DJ die nummers draait, waar af en toe doorheen geschreeuwd wordt. Muzikaal in ieder geval niet echt denderend.
Het was een absoluut hoogtepunt de vorige keer. Was helemaal aan het begin van de dag, maar het was gelijk de katalysator om de rest van de dag ook vol gas te gaan. Energie voor 10 had ik! En alle raps zijn live inderdaad.

• 100
Waarderingen: Glow
Krijg heel veel zin in Sudan Archives als ik de livebeelden zie van haar tour op dit moment. Ik vroeg me opeens af waarom ik haar nog niet gezien had op Best Kept Secret in 2018 en 2023 terwijl ik haar toen al tof vond.
Even de blokkenschema’s erbij gepakt en toen wist ik het weer. Ze stond tegelijk met Arctic Monkeys (18) en Caroline Polachek (23).
Dit jaar moet het gaan lukken omdat ze met stip op 1 staat op de vrijdag van wat ik wil zien.

Krijg heel veel zin in Sudan Archives als ik de livebeelden zie van haar tour op dit moment. Ik vroeg me opeens af waarom ik haar nog niet gezien had op Best Kept Secret in 2018 en 2023 terwijl ik haar toen al tof vond.
Even de blokkenschema’s erbij gepakt en toen wist ik het weer. Ze stond tegelijk met Arctic Monkeys (18) en Caroline Polachek (23).
Dit jaar moet het gaan lukken omdat ze met stip op 1 staat op de vrijdag van wat ik wil zien.
Ik vond het top in 2023, zeker één van mijn favoriete shows van die editie. Dus ik raad het alvast aan.

• Leuk
Waarderingen: BelugaBob en yeaghi
tnx voor info.
had al zo'n idee. maar kreeg de indruk dat er een apart platform voor was opgesteld.

eerst maar kijken of we kunnen aankopen van camper - stroom, om vervolgens de + stroom in de sale te zetten.😅
berreal heb je een privé bericht gestuurd .. mocht je nog willen ruilen.

Ik betrapte me erop dat ik een bio aan het maken was van Adult DVD, terwijl die niet eens op BKS staan. Pffff... Ik ben langzamerhand wel weer toe aan een bak verse bandjes, m'n koelkast is bijna leeg. Ben aan m'n laatste acts begonnen mbt inluisteren en bio's schrijven. Nog meer ongduldigen op dit forum?

Net ook weekend ticket binnengehaald! BKS heeft zo'n heerlijke sfeer, zelfs al zou de line-up niks zijn, dan is het nog de moeite om te gaan.

Buiten dat, vind ik de line-up serieus sterk. De La Soul en Gorillaz maken al de aanschafprijs het bijna volledig waard. Verder Femi Kuti, Blood Incantation, Tropical Fuck Storm, Yard Act, Joey Valence & Brae sowieso op de lijst. Nick Cave en Jack White ook als ik er toch ben. Ethel Cain ook interessant. Model/Actriz al 2x gezien, maar dat is zo'n geweldige show dat ik graag voor de hattrick ga.

Ah en ik vergeet Grote Geelstaart, dat is echt mn straatje, lijkt me heel vet.

Laatst bewerkt:
Ik betrapte me erop dat ik een bio aan het maken was van Adult DVD, terwijl die niet eens op BKS staan. Pffff... Ik ben langzamerhand wel weer toe aan een bak verse bandjes, m'n koelkast is bijna leeg. Ben aan m'n laatste acts begonnen mbt inluisteren en bio's schrijven. Nog meer ongduldigen op dit forum?
Klopt, die laatste drop mag spoedig komen!

Ik ben wel benieuwd naar AO. Lees daar heel veel over ineens en toevallig komen ze op de dag dat ik ook naar BKS ga 🙂

Ik zag eerder wat reacties over Naïka maar dat lijkt me juist een heerlijke dag starter zo? Heel zomers, eerste biertje erbij:). Nieuwe album vind ik lekker klinken, show in Melkweg ook al maanden sold out en lekker luchtig tussen al die bands juist. Vind die diverse line-up BKS juist het verschil maken.
Verder veel zin in Wolf Alice, Sudan Archives, Tramhaus, Getdown Services en natuurlijk Blood fucking Incantation.

Staan toch wel weer een paar gênante boekingen bij, maar gelukkig ook een paar echte dj's (zoals ineffekt of nymfo).
Ook Marie Davidson kan zeker een interessante set spelen, maar is moeilijk te weten wat je bij haar kan verwachten.
Maar waarschijnlijk zal ik (zoals elk jaar) the floor weer compleet negeren.

Users who are viewing this thread