Best Kept Secret 2026

Ik kan mij niet herrineren dat ik dit ooit gezegd heb, maar wat een Lowlands worp om je vingers bij af te likken. Veel wat ik graag op BKS gezien zou hebben zoals Dijon, Blood Orange, Turnstile, Clipse, Maruja, 2hollis, Geese én Tyler the Creator (hoewel die laatste wellicht onrealistisch is).

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Ik kan mij niet herrineren dat ik dit ooit gezegd heb, maar wat een Lowlands worp om je vingers bij af te likken. Veel wat ik graag op BKS gezien zou hebben zoals Dijon, Blood Orange, Turnstile, Clipse, Maruja, 2hollis, Geese én Tyler the Creator (hoewel die laatste wellicht onrealistisch is).
Ja ik vind het ook best een goede drop, toch wat onverwacht. Opmerkelijk wel om te zien hoeveel negativiteit (of eerder verdeeldheid) er hangt in het lowlands thread.

Moeilijk om te beoordelen op basis van een paar filmpjes, maar ik hou wel echt niet van die lange EDM-achtige breaks.
Dat haalt me echt compleet uit het moment, dus hopelijk grijpt hij daar niet teveel naar terug.
Ben ik het mee eens. Nu is Job Jobse een DJ die zich enorm goed kan aanpassen aan voor wie hij speelt; in de School, en recenter in RAUM speelt hij veel meer op zijn oude stijl, met wat minder "hippe" hardhouse en trance. Ik hoop dat hij het BKS publiek aanziet als vergelijkbaar met dat van Draaimolen en een beetje deze kant op speelt:

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: breadant en DJ_Tjorre
Ben ik het mee eens. Nu is Job Jobse een DJ die zich enorm goed kan aanpassen aan voor wie hij speelt, in de School, en recenter in RAUM speelt hij veel meer op zijn oude stijl, met wat minder "hippe" hardhouse en trance. Ik hoop dat hij het BKS publiek aanziet als vergelijkbaar met dat van Draaimolen en een beetje deze kant op speelt:
Ja, dit is exact het soort set waar ik ook op hoop. Meer groove, minder lange drops, beetje hypnotisch.

Ben ik het mee eens. Nu is Job Jobse een DJ die zich enorm goed kan aanpassen aan voor wie hij speelt; in de School, en recenter in RAUM speelt hij veel meer op zijn oude stijl, met wat minder "hippe" hardhouse en trance. Ik hoop dat hij het BKS publiek aanziet als vergelijkbaar met dat van Draaimolen en een beetje deze kant op speelt:
Heeft Jobse wel eens in Raum gedraaid? Dat verrast me. Heerlijke club wel.

Zijn er naast Job Jobse al wat andere DJ's aangekondigd voor BKS dit jaar?
Zo niet, weten mensen (ervaringen van afgelopen jaren) of er ook voldoende techno/hard house geboekt wordt?

• Sad
Waarderingen: soepstengel
Zo niet, weten mensen (ervaringen van afgelopen jaren) of er ook voldoende techno/hard house geboekt wordt?
In mijn ervaring werd er de voorbije jaren geen techno gedraaid. Denk misschien 1 naam in de voorbije 2 jaar (tenzij ik misschien iets heb gemist op de kleinste podia). Ook hard house niet gehoord. Ik vond de DJ namen ook echt erbarmelijk de voorbije jaren.

Dit is heerlijk, maar dit gaat denk ik niet gebeuren op BKS? Ik ga ervanuit dat hij de TWO of secret afsluit, dit wordt geen draaimolen-openingsset

De Skatecafe overname van Coney Island was wmb een teleurstelling ten opzichte van wat RadioRadio eerst aan DJ's neerzette daar. Het geluidssysteem ging met die verandering van een prima Funktion One systeem naar 2 kleine tops op paaltjes, en de DJ's waren over het algemeen niet zo interessant. Het is meer een borrelplek geworden dan het elektronisch mini oasetje waar goede DJ's interessante progressieve dingen draaide wat het eerst was. Het ziet er nu gezelliger uit met die bar, dat dat weer wel. De DJ's in de Secret s'nachts waren afgelopen jaar, op Antal na misschien, ook niet echt interessant.

Het is voor mij absoluut geen dealbreaker, ik ben er zoals elk jaar weer bij, maar ik hoop echt dat ze het nachtprogramma weer wat interessanter weten te maken dit jaar.

Laatst bewerkt:
De Skatecafe overname van Coney Island was wmb een teleurstelling ten opzichte van wat RadioRadio eerst aan DJ's neerzette daar. Het geluidssysteem ging met die verandering van een prima Funktion One systeem naar 2 kleine tops op paaltjes, en de DJ's waren over het algemeen niet zo interessant. Het is meer een borrelplek geworden dan het elektronisch mini oasetje waar goede DJ's interessante progressieve dingen draaide wat het eerst was. Het ziet er nu gezelliger uit met die bar, dat dat weer wel. De DJ's in de Secret s'nachts waren afgelopen jaar, op Antal na misschien, ook niet echt interessant.

Het is voor mij absoluut geen dealbreker, ik ben er zoals elk jaar weer bij, maar ik hoop echt dat ze het nachtprogramma weer wat interessanter weten te maken dit jaar.
Helemaal akkoord hiermee. Al was Floating Points wel nog een hoogtepunt in de Two 2 jaar geleden in de Two.
Maar ik mis ook wel het interessante nachtprogramma van vroeger. Zaken als Giant Swan, LSDXOXO, Vatican Shadow, Umfang, Blanck Mass...
Dat waren toen voor mij echt hoogtepunten van het festival. De voorbije 2 jaar kon geen enkele DJ na 1u me ook maar enigszins boeien.

• Pray
  • Leuk
Waarderingen: Bubba en Synt

Users who are viewing this thread