Best Kept Secret 2026

Momenteel heb ik nog niet zoveel must sees eigenlijk (kan wel nog wat veranderen na wat in luisteren), maar wel veel dat ik graag wil zien.
Enkel Blood Incantation is echt must see+ voor mij, echt een droomnaam. Hopelijk krijgen die een spot in het donker in een tent.

Croithe lijkt hier een stuk populairder dan ik had gedacht als ik de lijstjes zo zie. Zijn zij al te groot voor de Casbah of is dit gewoon de forumbubbel?
Ik heb die laatst live gezien en het is echt nog een beginnende band, in alles. Frontman heeft wel wat weg van Grian Chatten, vooral als 'ie wat mompelt tussen de songs door. Wel goed, dat zeker.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en Matthijs
Na al die lijstjes kon ik het toch niet laten om er ook een te maken. Artiesten die ik al eens heb gezien, heb ik buiten beschouwing gelaten.

Ik vind de vrijdag wel echt verassend ondergewaardeerd, met name mijn top 3 op die dag. Achja, over smaak valt niet te twisten.

Vrijdag
1. Mavi
2. Aamarae
3. Ata Kak
4. Jack White
5. De La Soul

Zaterdag
1. Nick Cave & The Bad Seeds
2. Hayley Williams
3. Grote Geelstaart
4. Madra Salach
5. Kumo 99

Zondag
1. Ethel Cain
2. Genesis Owusu
3. Anna von Hausswolff
4. Another Country $$$$
5. Sharon van Etten & The Attachment Theory

lastige keuze, ik wil alles zien ben bang voor de clashes
Vrijdag
  1. Jack White
  2. model/actriz
  3. mula b
  4. pacifica
  5. ata kak
Zaterdag
  1. Nick Cave
  2. kumo 99
  3. Wolf Alice
  4. radio free alice
  5. madra salach
Zondag
  1. gorillaz
  2. don west
  3. sammy virji
  4. c'est qui
  5. mac demarco

• Leuk
Waarderingen: yeaghi en Matthijs
Mooi, al die lijstjes. Die van mij in volkomen willekeurige volgorde (en ik ben niet zo goed in wiskunde):

Vrijdag: Jack White, De La Soul, Curtis Harding, Militarie Gun, Shady Nasty
Zaterdag: Tropical Fuck Storm, Tramhaus, Midrift, Dame Area, Nation Of Language, Sorry, Wolf Alice, Lucky Done Gone
Zondag: Ethel Cain, Parker Fans, Skullcrusher, Genisis Owudu, Getdown services, Anna von Hausswolff, Another Country $$$$

Mezelf kennende zal ik 80% van de lijst missen vanwege die nieuwe mensen die ik heb leren kennen en ergens anders gaan kijken (en ik ga mee), of ik heb zin om t zwemmen en mis die ene must see, of St Paul verbiedt mij door zijn platenkeuze zijn Koninkrijk te verlaten. Ik sta overal voor open.

Laatst bewerkt:
Mijn 5 must/wanna heel graag sees per dag:

Vrijdag:
Ata Kak, Blood Incantation, Femi Kuti, Supermodel* en Jack White (minste dag, eigenlijk geen van alle absolute musts, maar wel veel leuks)

Zaterdag:
Nick Cave & The Bad Seeds, Aldous Harding, Madra Salach, Tropical Fuck Storm, Radio Free Alice (Kan niet anders dan een topdag worden)

Zondag:
Gorillaz, Anna von Hausswolff, Lime Garden, Sharon Van Etten, Yard Act (Ook een heel fijne dag)

• Leuk
Waarderingen: yeaghi en Matthijs
Als het goed is, kan je vandaag tickets voor BKS26 in de resale gooien vanaf 12 uur.

Wij hebben een camperticket + stroom en willen deze vandaag gaan proberen te switchen naar een camper - stroom.

Alleen een platform voor resale is nu totaal onduidelijk.

Wie weet hier mee van?

Als het goed is, kan je vandaag tickets voor BKS26 in de resale gooien vanaf 12 uur.

Wij hebben een camperticket + stroom en willen deze vandaag gaan proberen te switchen naar een camper - stroom.

Alleen een platform voor resale is nu totaal onduidelijk.

Wie weet hier mee van?
Dit werkt allemaal vrij makkelijk en is niet heel anders dan iets als ticketswap of iets dergelijks, je kan het allemaal vinden bij je ticket in de webshop als het eenmaal live is. Wisselen kan niet, dus je zal het ticket moeten verkopen en een nieuwe moeten kopen.

Dit werkt allemaal vrij makkelijk en is niet heel anders dan iets als ticketswap of iets dergelijks, je kan het allemaal vinden bij je ticket in de webshop als het eenmaal live is. Wisselen kan niet, dus je zal het ticket moeten verkopen en een nieuwe moeten kopen.
tnx voor info.
had al zo'n idee. maar kreeg de indruk dat er een apart platform voor was opgesteld.

eerst maar kijken of we kunnen aankopen van camper - stroom, om vervolgens de + stroom in de sale te zetten.😅

sorry voor mijn over enthousiasme.. wil de schemerlamp en platenspeler ook dit jaar weer graag van stroom voorzien 😀
Even ter info; Als je op iemand zijn naam klikt is het mogelijk om persoonlijke berichten te sturen. Daarmee kan je voorkomen dat iedereen je 06 weet ;)

Erg tevreden met de nieuwe namen. Dit is een erg sterk programma aan het worden. Moet nog aardig wat inluisteren maar weet nu al dat alle dagen goed gevuld zullen zijn. Elke dag is sterk maar de zondag wordt helemaal een topdag. Al vrees ik wel voor clashes.

Erg tevreden met de nieuwe namen. Dit is een erg sterk programma aan het worden. Moet nog aardig wat inluisteren maar weet nu al dat alle dagen goed gevuld zullen zijn. Elke dag is sterk maar de zondag wordt helemaal een topdag. Al vrees ik wel voor clashes.
Ik heb nu een aantal dagen de playlist (van BKS zelf aan) en ben momenteel ook enorm enthousiast.

Na de eerste worp vond ik vooral de grote namen sterk, de rest nog wat minder. Na de tweede worp vond ik ook de midcard in orde, maar ik miste nog het enthousiasme over nieuwe ontdekkingen. Wat dat betreft was de worp van begin deze week precies wat ik nodig had: veel kende ik nog niet of nog niet goed, niets heb ik al eerder gezien en nu staat er van allerlei soorten genres en grootte echt iets stevigs. Veel zin in; zowel in het festival zelf als in het luisterplezier deze maanden. :)

Users who are viewing this thread