Best Kept Secret 2026

Ik luisterde laatst een recent optreden van Pixies en vond de zang niet per se heel sterk meer. Kan smaak zijn natuurlijk, maar mogen van mij ook door naar Bospop.

• Leuk
Waarderingen: LIBOH
Zondagavond/nacht dus de eerste wedstrijd van Oranje, hopelijk blijven er genoeg mensen staan bij Gorillaz.

Done! (Vind het dan misschien ook toch logischer als Amaarae net voor en Blood net na Jack White staat en Mula B dan wellicht toch op de ONE, maar daar kijken we wel weer naar als er nieuwe namen bekend zijn).

En ja, ik vond het ook een leuk en best boeiend interview. Leuke gast ook, die Elvin. En zeker grappig dat het een paar keer over dit forum hadden, Indiaantje werd nog net niet bij naam genoemd. ;)

Ik wist trouwens niet dat Ethel Cain blijkbaar zo'n jonge fanbase heeft. Grappig, had dat op basis van de muziek niet gelijk verwacht.
Oei dan ga ik eens luisteren. Ik ben vrij stil geweest de laatste tijd volgens mij :D.

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo en Matthijs
Nou even geluisterd, en wat een uitstekend interview van Alvin, laat die man maar vaker interviews doen namens BKS. Gewoon normaal, degelijke antwoorden, reëel, zelfkritisch.

Voor mij persoonlijk een hele verademing als ik het afzet tegenover de interviews van Maurits destijds, dat was mij allemaal iets te gemaakt.

En als hij hier toch meeleest, helemaal prima hoor om Job Jobse of Sammy Virji er staan. Ik zou graag ergens anders gaan kijken. Maar ik mis nog een beetje die spannende electronische namen de laatste jaren in de nacht, ik noem maar iets een bvdub in de nacht in de secret ofzo, of toch weer eens een Tim Hecker uitnodigen ofzo. Dankje namens de rest van het #teamhetglaswashalfvolmaarisnubetergevuld

Zondagavond/nacht dus de eerste wedstrijd van Oranje, hopelijk blijven er genoeg mensen staan bij Gorillaz.
Tijdens Gorillaz dus. Zal er vast voor zorgen dat er minder mensen staan (vermoedelijk wordt er wel ergens een groot scherm geplaatst, was in een van de eerdere edities bij een wedstrijd van België ook zo). Ben zelf blij dat ik i.t.t. een jaar of vijftien geleden vrijwel niets meer om voetbal geef, dus hup Damon! :)

Weet niet of mensen nog hoop hebben voor Dijon, maar die is tijdens BKS support voor Zach Bryan. Zal dus Lowlands en Pukkelpop worden?

Weet niet of mensen nog hoop hebben voor Dijon, maar die is tijdens BKS support voor Zach Bryan. Zal dus Lowlands en Pukkelpop worden?
Zach Bryan, een naam waarvan ik tot voor kort nog nooit van had gehoord, neemt zowel Ben Howard als Dijon mee als support? Doet ie goed!

Tijdens Gorillaz dus. Zal er vast voor zorgen dat er minder mensen staan (vermoedelijk wordt er wel ergens een groot scherm geplaatst, was in een van de eerdere edities bij een wedstrijd van België ook zo).
Denk niet dat een scherm plaatsen nut heeft, na de wedstrijd kun je alleen nog een gedeelte van de afsluiter van de TWO zien. Mensen die de wedstrijd willen zien gaan eerder naar huis, vermoed ik.

Denk niet dat een scherm plaatsen nut heeft, na de wedstrijd kun je alleen nog een gedeelte van de afsluiter van de TWO zien. Mensen die de wedstrijd willen zien gaan eerder naar huis, vermoed ik.
Dat zal zeker voor meer mensen gelden dan bij die wedstrijd van België destijds ja. Toch lijkt het me voor BKS alsnog beter (want ook niet zo duur denk ik?) om het ook boot een kleinere groep maar wel te doen, want dan kunnen ze die zondag toch langer bij de acts blijven dan als ze naar huis 'moeten' & ook tijdens zo'n wedstrijd wordt er dan nog wat drank en eten gekocht.

• Leuk
Waarderingen: hendrik1
Er zijn natuurlijk acts waarbij je de uitzondering wel kan maken. Een 6e keer Editors of het NL elftal vind ik best te overwegen.

Users who are viewing this thread