Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Live is Live in Antwerpen heeft Cave ook. En dat is net als BKS onderdeel van Scorpio. Kans lijkt me vrij groot.
Dit heeft niet zoveel zin. Live is Live heeft afgelopen edities geen enkele headliner met BKS gedeeld. Hoewel er wordt samengewerkt op het gebied van catering is dat met de programmering duidelijk niet het geval geweest.

Afgelopen jaren heeft BKS vooral headliners gedeeld met een van de Primavera's en Northside, en ook de overlap met Northside wordt ieder jaar minder.

Ik kan me echt niet voorstellen dat Cave naar BKS komt. Als je als BKS maar een beperkt budget hebt voor headliners dan pak je alleen uit als je een echt bijzondere naam kan binnenhalen, en dan ga je niet voor een naam die je een paar jaar geleden nog had staan. Dan eerder The Cure dan Cave, al is die eerste ook niet haalbaar meer voor BKS.

Ook Fontaines is zo door Mojo weggesnoept. Hoe minder ze BKS kunnen gunnen, hoe liever. En daar hebben ze ook genoeg geld voor over.

• Grrr
Waarderingen: visdave34
Ik heb Rilo Kiley begin deze eeuw helemaal gemist, maar die band komt nu blijkbaar weer bij elkaar is en staat op Primavera staat en damn, wat is Take Offs And Landings uit 2001 een mooie plaat zeg!

Maak hier maar de Wu Lyf van 2026 van!

• Leuk
Waarderingen: Glow en Jojo
Ik heb Rilo Kiley begin deze eeuw helemaal gemist, maar die band komt nu blijkbaar weer bij elkaar is en staat op Primavera staat en damn, wat is Take Offs And Landings uit 2001 een mooie plaat zeg!

Maak hier maar de Wu Lyf van 2026 van!
Altijd fan van geweest, maar nog nooit live gezien. Dus graag.

Wie zou ik vanavond zomaar tegen kunnen komen bij St Paul's Best Kept Secret The Floor op reis extravaganza, in de Hall Of Fame in Tilburg?

En, nog iets van BKS-nieuws gehoord daar? Of was het vooral St. Paul?
Het is altijd alleen maar St. Paul. Behalve de naam is er niets dat verwijst naar BKS. Zijn verder wel altijd ontzettend leuke avonden. Zelfs zo dat Tilburg voor hem zijn tweede thuis is geworden (niet mijn woorden, maar de zijne) en hij daar op de dansvloer onder de spiegelbol (maar voor er publiek was) zijn vriendin ten huwelijk vroeg.

• Wow
Waarderingen: Ferraroo

Users who are viewing this thread