Ben Howard

MarkD

Subheadliner
23 jan 2018
3.570
3.404
Nog geen topic voor onze beste man!

Zijn tweeluik in Paradiso zit er aan te komen. Zonder al te veel te spoilen vanuit setlist.fm, gaan dit echt een geweldig memorabele shows worden. Vermoedelijk beide dagen flink verschillend van elkaar. Dus ik zoek stiekem nog een ticket voor 11 juni.

Ik verwacht dit jaar ook nog wel een nieuwe plaat van hem, als ik de setlist zo zie.

Die Zach Bryan show met Ben Howard in het voorprogramma in Eindhoven verkoopt echt voor geen meter zo te zien. Echt ruim aanbod voor tickets. Ideaal voor een heel goedkoop swappie, als je in de buurt woont. Al is het alleen al voor Ben Howard..

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje
Die Zach Bryan show met Ben Howard in het voorprogramma in Eindhoven verkoopt echt voor geen meter zo te zien. Echt ruim aanbod voor tickets. Ideaal voor een heel goedkoop swappie, als je in de buurt woont. Al is het alleen al voor Ben Howard..
Ik zit nog te wachten op de eerste tickets onder de 50 euro en dan sla ik mijn slag. Volgens mij heb ik dan best een leuke avond en krijg ik het beter mee dan op mijn balkon ;)

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Gezwicht voor een kaartje op de eerste ring voor 60 euro. Zie dat de reguliere ticketprijs 140 euro was, koekkoek.

Fan van beide dus last minute swapje is het plan hier!

Maar aanbod is ticketswap is toch geen 'graadmeter' voor de (slechte) verkoop?
Kijk dat het niet is uitverkocht is, snap ik. Maar als ik zo op ticketmaster kijk, is het niet zo dat er superveel vrij is?

Maar: Ben er in ieder geval bij dan! :)

Users who are viewing this thread