Amsterdam Dance Event 2025

Nou zullen we dan maar even dit topic inluiden:

1743515745250.png

En ook:
Concert van Confidence Man op DGTL 23 oktober
Meute ook op DGTL op de 24e

Die concerten op DGTL lijken mij elk jaar wel iets, maar 50 euro voor een concert dat van 19 tot 2030 loopt is mij gewoon wat te veel van het goede meestal

Eerste kaartjes vandaag binnen - Skepta (hele nacht) @ The Loft.

Ik probeerde 30 minuten na ontvangst van de e-mail te zeggen dat de voorverkoop was gestart en kon alleen de definitieve versie krijgen.

Ik zag ook dat de regels van de locatie aangeven dat je 21+ moet zijn om binnen te komen. Handhaven ze dit, aangezien mijn zoon 19 is en ik niet wil worden weggestuurd als we aankomen?

Ben niet kapot van de namen voor DGTL en Into the Woods tot dusver, dus vanochtend toch maar tickets gehaald voor Funk Tribu op zaterdag. Was meer dan prima vorig jaar en nu lekker overdag 😁. Voor donderdag of vrijdag nog even verder kijken...

In het festileaks artikel staat dit:

Voor tickets moet je pre-registreren via de site van ZeeZout ADE 2025. Doe dit voor dinsdag 22 juli, want die dag om 12:00 wordt er een link gestuurd om kaarten te bemachtigen.

Maar op de website van Zeezout vind ik dit:

Those who pre-registered received an e-mail with the ticket link.

Dat klinkt alsof de registratietermijn al verlopen is, en mensen al een linkje hebben gekregen. Ik vind op de website ook nergens een plek om je er nog voor aan te melden. Iemand toevallig een linkje?

Laatst bewerkt:
Ik had me aangemeld voor de voorverkoop en stond een uur voor openingstijd in de rij, maar ik had geen kans om een kaartje te bemachtigen.

Er stonden meer dan 1000 mensen voor me en hoewel het maar 7 minuten duurde om erdoorheen te komen, waren ze toen allemaal weg.

Er was vandaag een kleine kaartverkoop op de website van Het Concertgebouw en ik heb er twee weten te bemachtigen!!!

Ik ga ook proberen naar de opening van Spielraum, wanneer de kaartverkoop morgen start, en misschien naar Homeless Homies als die vrijdag weer bij Radion is. Het wordt een drukke dag als ze allemaal binnenkomen!

Dit is al uitverkocht toch? Of komen er nog tickets beschikbaar?

Ik heb iig ticket voor zaterdag einde ochtend.

Volgens hun Instagram-bericht van 6 dagen geleden gaan de tickets morgen om 18:00 uur in de verkoop. Ze maakten toen pas de line-up bekend, maar was er een eerdere voorverkoop waarmee jij je ticket kon kopen?

Volgens hun Instagram-bericht van 6 dagen geleden gaan de tickets morgen om 18:00 uur in de verkoop. Ze maakten toen pas de line-up bekend, maar was er een eerdere voorverkoop waarmee jij je ticket kon kopen?
Ja er was een voorverkoop, maar dat zal wel maar een gedeelte zijn geweest

• Leuk
Waarderingen: Semprini
Ik ga denk ik wel naar die 25 year Gouryella show in de Afas Live. De halve line-up stond vorig jaar ook op Transmission, maar wil Aly & Fila wel weer eens live zien.

Ja er was een voorverkoop, maar dat zal wel maar een gedeelte zijn geweest

Ik ga kijken welke tickets er beschikbaar zijn zodra ze in de verkoop gaan, maar ik wil er zeker ergens in het weekend heen.

Dit is mijn derde ADE (2012 en 2024), maar heb je nog meer tips voor feestjes? We hebben vorig jaar zondag enorm genoten van Breakfast Club in Radion en willen deze keer graag meer clubs bezoeken. Grote evenementen zijn leuk, maar je kunt de sound en de sfeer niet verslaan op een plek die ervoor is ontworpen en het hele jaar door elke week feesten organiseert.

Ik stond al lang voor de kaartverkoop in de rij voor Spielraum, maar kon pas na ongeveer 6/7 minuten naar binnen. Tegen die tijd waren de meeste tijdslots al uitverkocht, maar ik had er nog twee voor 1-2 uur 's nachts op vrijdag.

Ik heb ook kaartjes gekocht voor Safe Grill op donderdag met Young Marco. Ik weet niet zeker of we daar zeker naartoe gaan, want hij is de volgende dag ook in Zeezout.

Plannen worden al gemaakt! Ik heb tickets voor Palm Trax in de bajes vrijdagnacht, zaterdagentree voor Raum weekender en zondagochtend weer Breakfastclub. Ik weet nog niet wat ik ga doen, maar het gaat óf Raum weekender worden, of Palmtrax + Breakfastclub.

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: Semprini en Dante
Plannen worden al gemaakt! Ik heb tickets voor Palm Trax in de bajes vrijdagnacht, zaterdagentree voor Raum weekender en zondagochtend weer Breakfastclub. Ik weet nog niet wat ik ga doen, maar het gaat óf Raum weekender worden, of Palmtrax + Breakfastclub.
Hoort Bajes organisatorisch bij Levenslang, of staat het er los van? Omdat de evenementen van Bajes niet op de programmapagina van Levenslang staan, maar bij Levenslang en Bajes wel tegelijkertijd evenementen van Intercell plaatsvinden op zaterdag vind ik dat wat onduidelijk.

Hoort Bajes organisatorisch bij Levenslang, of staat het er los van? Omdat de evenementen van Bajes niet op de programmapagina van Levenslang staan, maar bij Levenslang en Bajes wel tegelijkertijd evenementen van Intercell plaatsvinden op zaterdag vind ik dat wat onduidelijk.
Volgens mij is het los van elkaar inderdaad. Levenslang is sowieso een andere ruimte dan Bajes.

Ik had niet door dat de kaartverkoop al begonnen was, maar ik heb er net een paar gekocht voor Homeless Homies bij Radion!! Alleen DJ Bone is tot nu toe aangekondigd, maar er komen nog zo'n 40 namen bij.

De agenda begint nu aardig vol te raken en ik ben erg tevreden met hoe het er tot nu toe uitziet:

23/10: Safe Grill @Studio Wieman - Young Marco

24/10: Further x Homeless Homies @Radion - DJ Bone

Zeezout @Het Concertgebrouw - Eris Drew b2b Octa Octo, Young Marco

Spielraum @Club Raum - te veel om op te noemen!

25/10: Mas Tiempo @The Loft - Skepta, Loco Dice

• Leuk
Waarderingen: Joris
Zaterdag overdag naar STOOR in Paradiso en dan 's nachts door naar Intercell x Chlär in Levenslang.

Ik snap daar ook niks van. Als ik op YouTube kijk naar ADE events van 2024 in Levenslang lijkt het toch wel op de Bajes...

Users who are viewing this thread