Albumaankondigingen

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Ross-Impala-696x928.jpg


Blijkbaar is dit voor de soundtrack voor de nieuwe Minions film. Ongelooflijk dat ik dit effectief ga luisteren.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Behemoth brengt 16 september Opva Contra Natvram uit. Eerste single is al uit.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
De Red Hot Chili Peppers komen 14 oktober met Return of the Dream Canteen, wat net als Unlimited Love een dubbelalbum gaat worden.
Jezus. Want dat eerste album van dit jaar voelde nog niet aan als een veel te uitgesmeerde plaat vol wegwerpnummers... Doet me heel hard denken aan die belabberde Uno Dos Tré zooi van Green Day.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Die albumhoes alleen al maakt me mega enthousiast. Unlimited Love al één van m'n favoriete RHCP-albums dus dit moet helemaal goed komen. John is back en iedereen zal het weten. Live waren ze ook erg sterk op Rock Werchter, vooral Anthony, dus hopen dat ze volgend jaar een zaaltour doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Die albumhoes alleen al maakt me mega enthousiast.
Dat ziet er dan er dan inderdaad wel weer tof uit. Zowel de hoes als de titel zijn al een stuk leuker dan die van Unlimited Love. Vond The Getaway trouwens echt een pak beter en gefocuster dan deze. Dat leek toch weer een stap in de goede richting, die ze nu weer kwijt zijn door veel te veel b-kant achtige nummers op een plaat te zwieren. Dark Necessities was echt een goede single ook. Als je dat vergelijkt met dat piratennummer en dat afgrijselijke These Are The Ways.

Zeg ik wel als niet-kenner of megafan hoor.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Dat ziet er dan er dan inderdaad wel weer tof uit. Zowel de hoes als de titel zijn al een stuk leuker dan die van Unlimited Love. Vond The Getaway trouwens echt een pak beter en gefocuster dan deze. Dat leek toch weer een stap in de goede richting, die ze nu weer kwijt zijn door veel te veel b-kant achtige nummers op een plaat te zwieren. Dark Necessities was echt een goede single ook. Als je dat vergelijkt met dat piratennummer en dat afgrijselijke These Are The Ways.

Zeg ik wel als niet-kenner of megafan hoor.
Had ik in het begin ook een beetje hoor, maar moet toch zeggen dat Unlimited Love ook wel gegroeid is als album voor mij.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Dat ziet er dan er dan inderdaad wel weer tof uit. Zowel de hoes als de titel zijn al een stuk leuker dan die van Unlimited Love. Vond The Getaway trouwens echt een pak beter en gefocuster dan deze. Dat leek toch weer een stap in de goede richting, die ze nu weer kwijt zijn door veel te veel b-kant achtige nummers op een plaat te zwieren. Dark Necessities was echt een goede single ook. Als je dat vergelijkt met dat piratennummer en dat afgrijselijke These Are The Ways.

Zeg ik wel als niet-kenner of megafan hoor.
De eerste helft van The Getaway vind ik amazing. Van de tweede helft, vanaf Feasting on the flowers, vind ik álle nummers slechter dan welk nummer op Unlimited Love dan ook.
Live vond ik de nieuwe nummers ook zeker niet tegenvallen, van een plaat die bij elke luisterbeurt groeide. Black Summer is al een waar anthem.
Dus eigenlijk met alles oneens, maar goed dat is wel vaker haha.
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
2 dubbel albums op een half jaar. Waarvan het 2e zonder opbouw gewoon mid-tour word uitgebracht. Lekker dat ze gewoon hun ding doen. Want ben vrij zeker dat iedereen van bovenaf (managers/marketingteam/...) hier niet helemaal achter zouden staan.

Ik ben dan ook wel iemand die Unlimited Love geweldig vind. Not The One, The Great Apes en Whatchu Thinkin moesten er niet per sé op voor mij, maar al de rest is er dik op! Heel benieuwd wat deze gaat worden, geruchten gaan de ronde dat de eerste single nu vrijdag al zou droppen. Artwork vind ik wel echt afschuwelijk. Ik durf zelfs zeggen de lelijkste die ze ooit al hadden.... Maar al bij al draait het toch puur om de muziek, dus daar lig ik niet wakker van.

Volgende zomer een kleine Europese festival tour? Aangezien dit eigenlijk een stadion tour was (op Werchter en Firenze na). Zou een toffe afwisseling zijn om ze eens op Pukkelpop te zien.

Frusciante blijft voor mij de opper-baas van de muziek! There I said it.
 
  • On fire
Waarderingen: RubenFrusciante

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
We lopen vast achter... Paar laatste die me opvielen:
Brutus - Unison Life op 21 oktober.
Lost in Kiev - Rupture op 21 oktober.
Karin Park - Private Collection op 7 oktober.
Fern - Intersubjective op 30 september.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Nog geen datum maar wel bevestigd. Nieuw album Peter Gabriel begin volgend jaar. Zijn eerste na bijna 20 jaar. Volgens zijn vaste drummer staat er ook een wereldtournee gepland voor 2023. Zal wel Ziggo worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken